مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن

سیستم برهان گوشی
همگی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار گوشی یا این که اپلیکیشن گوشی اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم ادله یک تلفن همراه یاروهمدم، برای اجرا مستلزم بستر و سیستم ادله مایحتاج خویش باشند. یک نرم‌افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر مبنا سیستم ادله اندروید باشد که در این صورت به‌این اپلیکیشن اصطلاحاً نرم‌افزار تلفن همراه اندروید میگویند، یا این که ممکن میباشد سیستم عاملی که‌این اپلیکیشن را مدیر میکند برپایه IOS باشد که در‌این حالت به آن اپ IOS یا این که برنامه اپل میگویند. برای دیگر سیستم دست اندرکاران همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم استدلال پباده سازی شده‌است.

توسعه و گسترش دهندگان اپ تلفن همراه، همان طور که کوشش کرده اند براساس دستگاه های گوناگون نسخه های متفاوتی از اپلیکیشن را ارائه دهند، برای سیستم برهان های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به عمل رود نیز کارایی میکنند به ساخت‌و‌ساز و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار گوشی بپردازند.


نرم افزار ها دراینترنت یا این که مغازه های اینترنتی به راحتی قابل دسترس می‌باشند، بیشتر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما در حین روز از آنها به کار گیری میکنیم جزو این تعریف‌و‌تمجید محسوب می شوند.

با ارتقاء بسیار زیاد تعداد برنامه ها، گوگل تصمیم گرفت تا برای راحتی یوزرها در دکان گوگل پلی و همینطور یاری برنامه نویس ها دسته بندی های را ساخت‌و‌ساز نماید.

یوزرها تولید ها کمپانی اپل نیز که دارنده سیستم ادله iOS می‌باشند،که میتوانند برای دانلود برنامه از خدمت App Store کمپانی به کار گیری نمایند. در‌این خدمت هزاران نرم‌افزار برای به کار بستن وجود دارااست.

برای مثال اپ تلگرام، فتوشاپ، گوگل کروم، اینستاگرام و یا این که بازی‌های کامپیوتری همه نرم‌افزار های جان دار درین فروشگاهها می‌باشند.

در پی در رابطه دو سیستم برهان پر استفاده موبایلی اندروید android و سیستم استدلال ios توضیحاتی خدمتتون پهنا می‌کنیم.....

برای تلاوت ادامه نوشته‌ی علمی و شناخت با دو سیستم دلیل پر استفاده اندروید و IOS و همینطور دیدن بقیه مقاله ها و بخشهای وبسایت نوین پدیا به نشانی ذیل رجوع‌کنید:

نرم‌افزار گوشی یا این که اپلیکیشن تلفن همراه چه است؟ تاریخچه برنامه IOS و اپ گوشی اندروید
نرم افزار تلفن همراه یا این که اپلیکیشن تلفن همراه چه میباشد؟ تاریخچه نرم‌افزار IOS و اپ تلفن همراه اندروید
نقش اپ گوشی یا این که اپلیکیشن تلفن همراه در معاش امروز شما چه می باشد؟ - در رابطه برنامه تلفن همراه اندروید و برنامه IOS چه می‌دانید؟
 

  • ۹۹/۰۷/۰۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی