مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپ

در لحاظ داشته باشید که یک اپ قادر است فعالیتهای زیادی داشته باشد که مانند صفحه های غیروابسته در یک تارنما فعالیت می نمایند. برای مثال شما ممکن میباشد یک قسمت \"پیکربندی\" و یک کار \"اساسی\" داشته باشید. براین اساس هر کار یک اپ جداگانه وجود ندارد، ولی یک برگه غیروابسته از نرم افزار شماست.
هرچند برای او‌لین اپ، احتمالاً شایسته ترین عمل، ساخت چیزی بسیار بی آلایش میباشد که صرفا یک عمل اساسی را نشان دهد. ‘Basic Activity’ را تعیین نمائید تا چیزها را به معمولی ترین صورت ممکن و همگی منظوره نگه دارید، این در حال حاضر اپ شماست. مجدد روی Next کلیک فرمایید تا یک سری آیتم پایان را نیز طی نمایید.
فعلا شما میتوانید برای کار و طرحتان، اسم تعیین فرمایید. در حالتی‌که ‘Basic Activity’ را گزینش نموده اید، آیتم تیتر و اسم «menu_resource» را خواهید داشت. اسم کار این میباشد که چه گونه شما در کد خویش به عمل های خویش مراجعه میکنید، بدین ترتیب گزینش آن بایستی منطقی و خلاقانه باشد (که یک پیشنهاد خوب برای نرم‌افزار نویسی در کل میباشد و خیر تنها اندروید) مانند \'MainActivity\' .
همین طور، اسم طرح بندی (Layout)، یک فولدر را تبیین می نماید که مشتمل بر نوع طرح عمل میباشد. این یک قطعه غیروابسته از کد میباشد که با کد مهم عمل، تمجید می گردد تا تعریف و تمجید نماید که عناصری مانند تصاویر و منوها کجا باشند و از چه فونت هایی استعمال شود. این در واقع گویش جاوا وجود ندارد بلکه فقطً جهت اطلاع بدانید که XML یا این که Extensible Markup Language میباشد.
برای طراحی اپلیکیشن هر هر کس دارنده بگراند در گسترش اینترنت میباشد، می بایست بیان کرد کهXML مانند HTML یا این که CSS در صفحه های اینترنت فعالیت می نماید. ضمنا، کد جاوا برای این کار چیزی میباشد مانند اینکه در اینترنت زمانی روی موادتشکیل دهنده روی کاغذ کلیک گردد، چه اتفاقی بیفتد و ... . خوب میباشد که اسم پیش فرض را در اینجا از \'activity_main\' تغییر و تحول ندهید. در غایت، یک اسم برای منو و تیتر را تعیین نمائید. برای تیتر چیزی خوب تعیین نمایید، چون یوزرها شما در بعضی مواقع می‌توانند این را ببینند. روی Next کلیک فرمائید ... و درحال حاضر شما میتوانید نرم‌افزار خویش را مشاهده کنید !
اپلیکیشن خالی، بی نتیجه و ... و تمامی چیز صرفا در توا‌ن آغاز ! درحال حاضر میبینید که چرا عموم دست میکشند؟ ولی ما حقیقتاً میتوانیم آن احساس را با مرحله های بسیار مهم تحت تغییر تحول دهیم :
♦دانلود و نصب اندروید استودیو، مطمئن گردید که مشتمل بر SDK نیز میباشد
♦جاوا SDK را نصب نمایید
♦یک پروژه نو و جزئیات مهم آن را تعیین فرمایید
به این ترتیب حقیقتاً بد وجود ندارد ... و به خاطر داشته باشید: وقتی که تمامی اینها را یک توشه انجام داده اید، میتوانید آن را برای مدام فراموش فرمائید و تمرکز خویش را بر چیزهای درگیر کننده تری مانند تولید نرم افزار ها بگذارید. پس، مرحله آنگاه مرحله مهمی میباشد.


 ساخت و ساز یک چیز حقیقی وواقعی


وقتی که نرم افزار شما گشوده می‌گردد، شما می بایست یک درخت دایرکتوری در سوی چپ با کل فولدر ها و فایل های گوناگون که اپلیکیشن شمارا تشکیل می‌دهند و یک تصویر از یک تلفن همراه با اکران \"Hello World!\" در راءس آن، مشاهده کنید.
(یک نرم افزار مبنا ای که \"Hello World\" را اکران میدهد به عبارتی چیزی میباشد که در اکثری از برنامه نویس ها نو که برای او‌لین توشه یک لهجه تازه را خاطر میگیرند، عرف شده‌است. Android Studio پیشدستی کرده و خودش این عمل را برای شما انجام میدهد).
شما ممکن میباشد متوجه گردید که تب گشوده در بالای کاغذ، activity_main.xml میباشد، این به عبارتی چیزی میباشد که یک موبایل پهناور در کاغذ اکران خویش، نشان می‌دهد. شما احتمالاً به خاطر دارید که activity_main.xml کد XML میباشد که راهبرد های طرح بندی برای کار اساسی شما‌را تعریف‌و‌تمجید می نماید.

  • ۹۹/۰۷/۱۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی