مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

داشتن یک دکان اینترنتی، خیالتان را از این بابت شل می‌نماید. به هیچ عنوان در شرایطی که این را هم که در حیث نگیریم، به عبارتی فرآیند تثبیت توصیه و خرید در اینستاگرام، به بازه زمانی و انرژی متعددی نیاز داراست. درحالیکه، یک وب سایت فروشگاهی همۀ این امور را اتومات انجام میدهد.

پس در صورتی‌که شرایط فعلی هم کسب و فعالیت اینستاگرامی و فروش خیر دارید؛ شایسته ترین عمل، ساخت‌و‌ساز یک وب سایت فروشگاهی کنار آن میباشد. که خیر واهمه غربال شدن اینستاگرام را داشته باشید، خیر گرفتاری رسیدگی به سفارشات؛ و خیر حسرت تلف کردن مشتریان گوگل. زیرا هنوز هم اکثری از اشخاص کالا موردنیازشان را در گوگل کاوش می‌نمایند. به عنوان مثال یک مثال چیره آن، پیچ اینترنت پوش میباشد که در کنار اینستاگرام، یک وب سایت فروشگاهی نیز داراست.

پیج فروشگاهی

تا یک‌سری وقت پیش، به امداد دکان اینستاگرام و تگ فرآورده، به راحتی وبسایت و برگه اینستاگرام، به هم متصل می‌شدند؛ البته متأسفانه مدتی میباشد که‌این قابلیت و امکان در کشورمان تحریم شده‌است. البته ما بدون شغل ننشستیم و کوشش کردیم تا مکان ممکن جایگزینی برای آن مهیا کنیم.

یک خبر خوب: اخیرا امکان جدیدی به تارنما فروشگاهی پرتال اضافه شده‌است که دقیقا مطلوب شماست. چطور؟ این نرم‌افزار تازه، پروسه تثبیت پیشنهاد و خرید را معمولی می‌نماید. با قرار دادن لینک و پیوند هر کالا در پست یا این که استوری، مشتری سریع وارد کاغذ تثبیت پیشنهاد گردیده و کالا را پس از دو سه مرحله خریداری می‌نماید. در حالیکه تا تا قبل از این، بدون چاره بود 5 یا این که 6 مرحله را تا خرید طی نماید.

در‌حالتی که میخواهید این قابلیت و امکان را از مجاورت ملاحظه کنید، در پنل مدیریتی وبسایت خویش، اپ \"خرید سریع\" را فعال نمایید.

هزینۀ ساخت‌و‌ساز دکان اینترنتی چقدر میباشد؟
حتما یکی دلایلی که شمارا به سمت تولید دکان اینترنتی کشانده میباشد، هزینه ناچیز آن نسبت به فعال‌سازی یک دکان فیزیکی بوده میباشد. اما خیر در معنای مجانی بودن آن! به هیچ وجه چرا از چیزی مانند تارنما فروشگاهی که قادر است درآمد میلیونی در روز برای‌تان داشته باشد، انتظار بدون‌پول بودن دارید؟

در مقالۀ هزینه فعال سازی مغازه اینترنتی، گفته‌ایم که هزینۀ طراحی وب فروشگاهی از ذیل 500 هزار تومان استارت گردیده و تا 100 میلیون تومان هم میرسد. ولی هزینه‌ای که برای شما داراست، هیچ یک از این دو گزینه وجود ندارد. خودتان به برگه تعرفه‌هابروید و هزینه‌های بسته‌های فروشگاهی پرتال را ببنید.

خواهید روءیت کرد، که‌این هزینه نسبت به درآمد یک‌سری برابری (در ماه) که قرار میباشد در آینده از مغازه‌تان درآورید، بسیار ناچیز میباشد. در شرایطی که این هزینه به نظرتان زیاد میباشد، یعنی تصمیم ندارید، مغازه غالب و پرفروشی داشته باشید؛ پس خیلی ریلکس بیخیال آن گردید!

درآمد نتیجه ها از ساخت و ساز دکان اینترنتی تعدادی برابر هزینه آن میباشد

یک کلام مانده میباشد!
ما مشتریان متعددی مانند آقای محمودی داشته‌ایم که با یاری مغازه اینترنتی، توانسته‌اند به درآمد بالایی برسند؛ در مقابل مشتریانی هم بوده‌اند، که فروش موفقی نداشته‌اند! هر دو دسته، خودشان گزینش کرده‌اند که چیره شوند یا این که باخت بخورند. مثل خویش شما که تصمیم میگیرید، چه آینده‌ای برای مغازه‌تان رقم بزنید.

ایجاد مغازه اینترنتی، فقط نصیب کوچکی از مسیر میباشد؛ سایر خط مش به مهارت‌های فروش و عمل کردن روی وبسایت‌تان بستگی داراست. می گوییم پرتال گزینش قابل قبولی میباشد: زیرا ساخت و ساز مغازه با آن، فقط یک ساعت ارتفاع میکشد، زیرا عمل با آن بسیار ریلکس میباشد، زیرا پشتیبانان 24 ساعته در دسترس شما می‌باشند؛ پس به مکان گذراندن زمان روی طراحی وب، یادگیری و حل خطاها، بازه زمانی و انرژی‌تان را روی ارتقا فروش متمرکز میکنید. این چیزی میباشد که هم شما میخواهید، هم ما!

با اینکه قرار شد، از به عبارتی نخست با ما همدم باشید، ولی در شرایطی‌که هنوز مغازه‌تان را تولید نکرده‌اید، با کلیک روی پیوند پایین، اولی قدم پباده سازی دکان اینترنتی‌تان را بردارید:

طراحی وب سایت فروشگاهی

در  طراحی سایت حالتی که هنوز سؤالی درباره با پباده سازی دکان اینترنتی، برایتان ما‌نده میباشد، با شماره 02163404 داخلی 2 تماس حاصل نمایید، تا کارشناسان با کمال میل شما‌را پند نمایند.

 

  • ۹۹/۰۷/۱۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی