مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


مقایسه درآمد بسط دهندگان اپل استور و گوگل پلی
گوگل اخیرا خبر ها جدیدی از درآمد گسترش دهندگان (برنامه نویسان) دکان گوگل پلی خویش را ذکر کرد.
نکته مهم اینجا میباشد که تعداد بسط دهندگان اندرویدی یک سری برابر گسترش طراحی اپلیکیشن دهندگان ios می باشند البته مبلغ دریافتی گسترش دهندگان اندروید نصف مبلغ دریافتی گسترش دهندگانی میباشد که اپلیکیشن خویش را در نرم افزار استور برای فروش قراردادند.

هیروشی لاکهیمر (Hiroshi Lockheimer)، نائب رئیس ارشد نصیب اندروید گوگل، به‌طراوت در توئیتی اعلام نموده است از بازه فعال‌ساز‌ی مغازه پلی یعنی مارس 2012 تا کنون بوده که در کل 80 میلیارد دلار به توسعه و گسترش دهندگانی که نرم افزار اندروید خویش را در مغازه پلی به فروش گزاشته اند پرداخت نموده است.
کوپرتینویی‌ها در کل به توسعه و گسترش‌دهندگان اپ‌های نرم افزار استور مبلغ ۱۵۵ میلیارد دلار پرداخت کرده‌اند.
با اینکه مبلغ دریافتی بسط دهندگان اندروید بسیار وسیع جلوه میکند البته در مقابل مبلغ دریافتی بسط دهندگان iOS بسیار معدود میباشد و این امار نشان می دهد یوزرها iOS بسیار مشتاق خیس از یوزرها اندرویدی می باشند.

بخش اعظمی از بسط دهندگان اندروید اپ های خویش را بدون پول و یا این که با پرداخت باطن طرحی ارائه می‌دهند که هیچ درصدی به گوگل نمی رسد اما از آن رو بسط دهندگان اپل برای پرداخت باطن طرحی می بایست از خدمت های اپل به کارگیری نمایند و اپل اکثری از درآمد خویش را از این‌شیوه بدست میاورد.
هر در کمپانی اپل و گوگل ، 30 درصد از درآمد توسعه و گسترش دهندگان خویش را تحت عنوان سهم نرم‌افزار برمیدارند، که درین راستا اپل و گوگل مقداری باهم مختلف می‌باشند و هرکدوم چند خصوصیت های خویش را برای بسط دهندگان در لحاظ گرفتند. اپل برای توسعه و گسترش دهندگانی که 1 سال به طور متوالی فروش داشته باشد درصد خویش را به 15 درصد کاهش می‌دهد و این درصد برای خرید باطن طرحی هم صحت میکند، و از آن سو گوگل هیچ تخفیفی برای فروش پشت سر هم درنظر نگرفته میباشد البته سهمی از خرید داخل طرحی بر نمیدارد.


در سال نوی میلادی، یوزرها مغازه نرم‌افزار حدود 42 میلیارد دلار از این مغازه خرید کردند که رقم بسیار متعددی میباشد. این رقم در مقایسه با همین بازه زمانی‌ی هنگامی در سال گزشته، صعودی ۱۶ درصدی را نشان می دهد، و مدیریت اپل این اصلی را  تاریخی قلمداد نموده است.
 

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی