مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

سیستم گوشی

سیستم دلیل گوشی

همگی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند اپ تلفن همراه یا این که اپلیکیشن تلفن همراه اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم دلیل یک موبایل همدم، برای اجرا مستلزم بستر و سیستم برهان ما یحتاج خویش باشند. یک نرم‌افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر مبنا سیستم دلیل اندروید باشد که در‌این حالت به‌این اپلیکیشن اصطلاحاً اپ تلفن همراه اندروید می‌گویند، یا این که ممکن میباشد سیستم عاملی که‌این اپلیکیشن را رئیس میکند برپایه IOS باشد که در این صورت به آن برنامه IOS یا این که اپ اپل میگویند. برای دیگر سیستم عوامل همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم دلیل پباده سازی شده‌است.

توسعه و گسترش دهندگان نرم‌افزار گوشی، همان طور که همت کرده اند براساس دستگاه های متعدد نسخه های متفاوتی از اپلیکیشن را ارائه دهند، برای سیستم ادله های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به فعالیت رود نیز تلاش میکنند به ایجاد و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک اپ گوشی بپردازند.

سیستم دلیل گوشی

طراحی اپلیکیشن و اپ ها دراینترنت یا این که مغازه های اینترنتی به راحتی قابل دسترس میباشند، بیشتر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما در طی روز از آن ها استعمال میکنیم جزو این تمجید محسوب می شوند.

با ارتقاء بسیار زیاد تعداد برنامه ها، گوگل تصمیم گرفت تا برای راحتی یوزرها در مغازه گوگل پلی و همینطور امداد برنامه نویس ها دسته بندی های را ساخت و ساز نماید.

یوزرها تولیدها کمپانی اپل نیز که دارنده سیستم ادله iOS می باشند،که می توانند برای دانلود نرم‌افزار از خدمت App Store کمپانی به کار گیری نمایند. در‌این خدمت هزاران اپ برای به کار بستن وجود داراست.

برای مثال اپ تلگرام، فتوشاپ، گوگل کروم، اینستاگرام و یا این که بازی‌های کامپیوتری همه نرم‌افزار های جان دار در‌این فروشگاهها می باشند.

  • ۹۹/۰۷/۰۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی