مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 اینترنت اپلیکیشن‌های پیش رونده بسط‌ی اینترنت اپلیکیشن‌ها اخیرا حادثه نیفتاده . در واقع از سال ۲۰۰۵ بسط دهندگان همت کردند به جای گسترش‌ی ورقه های اثبات به طراحی برگه های پویا به کمک ابزار پایین سرور (PHP یا این که ASP .NET) یا سمت کلاینت (مثل Ajax) بپردازند و سایت‌ها را به صورت بدون نقص ریسپانسیو یا این که پاسخگو ایجاد نمایند .
طراحی اپلیکیشن
علی رغم عملکرد‌های بی‌شمار البته به هر ترتیب در صدر توجه طراحی اپلیکیشن  بیشتر مخاطبین معطوف به اپلیکیشن‌های بومی بود . اپلیکیشن‌های Native می‌توانستند دسترسی بهتری به منابع موبایل داشته باشند و این زمینه در غایت سبب ساز به این میشد که سرعت این سیرتکامل اپلیکیشن‌ها طولانی تر باشد، به همین دلیل یوزرها توجه بیشتری به نرم افزار‌های بومی داشتند .
اما با سپری شد بازه زمانی وقتی و با بهینه‌سازی‌های انجام یافته روی ابزار‌هایی مثل HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت و همینطور قدرتمند‌خیس شدن مرورگر‌ها و ورود پردازنده‌هایی مانند A10 اپل و اسنپدراگون 820 اپلیکیشن‌های هیبریدی غالب شدند در برخی از مسئله‌ها عملکردی به مراتب بهتر از نرم افزار‌های بومی داشته باشند .
در سال ۲۰۱۵ «فرانس بریمن» و یکی‌از مهندسین ارشد مرورگر گوگل کروم «الکس راسل» برای اولی بار از کلمه‌ی Progressive Web Apps استعمال کردند . آن ها قصد داشتند اپلیکیشنی را تعریف‌و‌تمجید کنند که می توانند از ویژگی‌های تازه تکنولوژی امروزی مرورگر‌ها به کار گیری کنند و همانند یک اپلیکیشن کاربرد‌های خویش را در دست کاربران قرار دهند .
ضروری به مطرح شدن است که اپلیکیشن‌های هیبریدی تفاوت قابل توجهی با PWA ها دارند . اپلیکیشن‌های هیبریدی در واقع اینترنت اپلیکیشن‌هایی می باشند که توسط توسعه و گسترش دهندگان تنها یک بار پباده سازی و برنامه نویسی می‌شوند . عموما برای این کار از ابزار‌ها و فریمورک‌های جاوا اسکریپت یا پایتون استعمال می‌گردد . دسترسی بدین گونه اپلیکیشن‌ها از طریق فروشگاه‌های اینترنتی نظیر Appstore و گوگل پلی حادثه خواهد به زمین خورد .
این در حالی میباشد که نرم افزار‌های پیش رونده را به راحتی و با استفاده از یک URL می‌اقتدار در دست داشت . از طرفی اپلیکیشن‌های پیش رونده بعداز این‌که یک توشه به وسیله شما مشاهده شوند، سوای نیاز به اینترنت مجددا نمایش داده خواهند شد .

  • ۹۹/۰۴/۱۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی