مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در حالتی که شما هم جزء کسانی باشید که زیاد از ماشین کرایه ای خدمت به کار گیری میکنید بی تردید با اسم های اسنپ و تپسی آشنا میباشید. این دو اپلیکشن در واقع ارائه دهنده خدمت آژانس های آنلاین میباشند که‌این ایام به کار گیری از آن‌ها بسیار باب شده‌است. ادله آن هم مزایای متعددی میباشد که‌این خدمت های آنلاین نسبت به آژانس طراحی اپلیکیشن  خدمت های عادی دارا هستند. در پایین نگاه مختصری بدین مزایا می اندازیم و در انتها این نوشته ی علمی بدون‌پول هجرت نمایید.

مزایای آژانس های آنلاین
نگاهی زود گذر به نرم افزار اسنپ نشان میدهد که‌این نرم افزار از اکثری جهات به ماشین کرایه ای خدمت های عادی برتری دارااست. یکی این برتری ها آن میباشد که شما می‌توانید هزینه مهاجرت با ماشین کرایه ای را به طور آنلاین پرداخت فرمایید. یعنی مغایر ماشین کرایه ای های عادی نیازی وجود ندارد صد رد صد پول انتقاد به یار و همدم داشته باشید. شما حتی می‌توانید اکانت کاربری در اسنپ داشته باشید و آن را با اعتنا به نیازتان شارژ نمایید تا هزینه هر توشه هجرت از اکانت کاربری تان به طور اتومات کسر شود. مراقبت پیشینه ای از سفرهایی که تا به امروز انجام داده اید به یار هزینه ای که بابت آن ها پرداخت نموده اید یکی‌از دیگر از قابلیت و امکان های نرم افزار اسنپ میباشد. به عنوان مثال شما میتوانید مشاهده کنید در ماه قبل یک سری مسافرت انجام داده اید و چقدر بابت آن ها هزینه نموده اید. بخشی به اسم نشانی های منتخب نیز در نرم افزار اسنپ موجود هست که میتواند برای اشخاصی که بارها و بارها می بایست به یک مقصد یگانه هجرت نمایند بسیار کاربردی باشد. در‌این بخش شما میتوانید نشانی هایی که بیش تر به آن‌ها هجرت می‌کنید را ذخیره کرده تا در مراجعات بعدی دسترسی به آن‌ها سهل و آسان خیس باشد و نیازی نباشد هر توشه روی نقشه دنبال شان بگردید. از سایر قابلیت و امکان های اسنپ می شود به قابلیت افزودن مقصد دوم، توقف در مسیر و سفرهای رفت و برگشتی اشاره نمود که خیر فقط فعالیت را برای مسافران بی آلایش مینمایند بلکه هزینه آنها‌را نیز در مقایسه با هنگامی که درخواست ها به طور غیر وابسته ارسال می‌گردد کاهش خواهند بخشید. امکان جدیدی نیز که اخیرا به نرم افزار اسنپ طولانی تر گردیده قابلیت و امکان به اشتراک گذاری مهاجرت میباشد. شما می‌توانید با به اشتراک گذاری سفرتان با دوستان خوب تان آنان را از وضعیت مکانی خویش در طول مسافرت و خصوصیات راننده و خودرو آگاه نمائید.

اسنپ - ماشین کرایه ای خدمت آنلاین

آیا آژانس های آنلاین جواز دارا‌هستند؟
کاهش سهم تاکسیرانی و ماشین کرایه ای خدمات از سفرهای داخل شهری و استقبال چشمگیر مردم از دو نرم افزار اسنپ و تپسی اعتراض رانندگان آژانس و آژانس خدمات را به‌دنبال داشته میباشد. سید مهدی میرمهدی کمیجانی، مدیریت اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران ضمن اعلام نارضایتی خویش از غیرفعال شدن نرم افزار های اسنپ و تپسی اذعان کرد: \"اتحادیه فناوران رایانه‌ای تهران برای این دو کسب و فعالیت جواز ایجاد اپلیکیشن و کافی نت صادر کرده و صادر شدن جواز برای کار‌های حمل و نقل شهری در حوزه اختیارات این اتحادیه وجود ندارد. اتحادیه تاکسیرانی و ماشین کرایه ای‌های کرایه اتومبیل و همچنین شهرداری به عمل این دو کمپانی اعتراض کردند. جلسات زیادی با این دوستان داشتیم و اعلام کردیم که ما صد درصد از این کسب و شغل های اینترنتی حمایت می‌کنیم البته به شرطی که قانونمند باشند. اتحادیه فناوران رایانه تا مورخ اولیه فروددین ماه ماه 1395 اختیار صادر شدن جواز برای این دسته کسب و امور را داشت ولی آن‌گاه این مهم به اتاق صنوف سپرده شد. ما با در حیث دریافت کردن اعتراض ها بدون چاره شدیم اخطار ماده ۲۸ که تداخل صنفی میباشد را صادر کنیم. ما اخطار را برای اتاق صنف ها فرستادیم و اتاق صنوف هم طبق روال رسمی آن را به اماکن فرستاد. 
 

  • ۹۹/۰۴/۲۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی