مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


تا بحال گردیده که متن کپشن یک پست در اینستاگرام را بخواهید نسخه برداری نمایید البته نتوانید؟ در اینستاگرام این قابلیت و امکان برای یوزرها مهیا گردیده که در تحت محتوای تصویری، متن های دلخواه خویش را برای دیگر افراد به اشتراک بگذارند. ولی به جهت محدودیت های اینستاگرام قابلیت اسکن کردن کپشن در اینستاگرام نیست. در‌این مقاله از صاحبخانه فا مگ یادگرفتن میدهیم طراحی اپلیکیشن  چه طور یک کپشن را در اینستاگرام اسکن کنیم. به کارگیری از ورژن اینترنت اینستاگرام، برنامه های جانبی و امکان ocr طرز های معرفی گردیده در‌این نوشته‌علمی میباشد که اسکن کردن متن پست در اینستاگرام را ممکن می سازد. در غایت ترفند اسکن کردن کپشن را میاموزید. پس با ما یار باشید. 

عنوان ها آموزشی مطرح گردیده درین نوشته‌ی علمی آموزشی به شرح ذیل میباشد:

چه گونه متن کپشن اینستاگرام را نسخه برداری کنیم؟
اسکن کردن کپشن در اینستاگرام با ورژن اینترنت اینستاگرام
نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام با برنامه های جانبی
به کارگیری از قابلیت و امکان ocr برای اسکن کردن کپشن در اینستاگرام
طریق اسکن کپشن اینستاگرام
گاها در رسانه اجتماعی اینستاگرام متن هایی را مشاهده میکنیم که قیمت به اشتراک گذاشتن برای دیگر مخاطبین را  دارا‌هستند. ولی متاسفانه اینستاگرام در وضعیت معمولی قابلیت اسکن یک کپشن را به یوزرها خویش نمی دهد. برای حل این اختلال یک‌سری ترفند موجود است که پیرو به شما فراگیری میدهیم. گونه های ترفندها و طرز های اسکن کپشن اینستاگرام :

ورژن اینترنت اینستاگرام
برنامه های جانبی
به کارگیری از قابلیت و امکان ocr
1- اسکن کردن کپشن در اینستاگرام با ورژن اینترنت اینستاگرام
بی آلایش ترین و مطمئن ترین طریق اسکن کردن کپشن اینستاگرام به کارگیری از ورژن اینترنت میباشد. شما می‌توانید به خواسته اسکن کپشن در اینستاگرام از روش ورژن اینترنت اینستاگرام با انجام یک سری مرحله معمولی این عمل را انجام دهید.

برای نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام از روش اینترنت، در مرحله نخستین پیوند پست را نسخه برداری فرمایید.
پستی که قصد اسکن کردن کپشن اینستاگرام آن را دارید گشوده فرمائید و روی نماد سه نقطه بالای پست ضربه بزنید. مورد Copy Link را از پنجره گشوده گردیده گزینش کنید.

در مرحله دوم لازم میباشد پیوند اسکن گردیده از پست را در نوار نشانی مرورگر موبایلتان وارد نمائید. مرورگر کروم موبایل گوشی خویش را گشوده نمائید و پیوند نسخه برداری گردیده را در نصیب نوار نشانی paste فرمایید.

اینک می‌توانید داده ها پست را مشاهده و متن پست را اسکن نمایید. هم اکنون متن گزینه نظرتان را select فرمائید و روی مورد copy در بالای کاغذ ضربه بزنید.

متن نسخه برداری گردیده را در محل متبوع خویش بچسبانید.

همان طور که مشاهده میکنید متن کپشن پست اینستاگرام متبوع شما به راحتی اسکن شد. شما میتوانید از به عبارتی در آغاز از روش ورژن اینترنت به اکانت کاربری اینستاگرامتان لاگین فرمائید. پست متبوع را گشوده کنید و کپشن پست را نسخه برداری نمایید.


نکته: اعتنا داشته باشید برای به کار گیری از این شیوه برای اسکن کردن متن کپشن پست اینستاگرام حساب های سری نیاز میباشد در ورژن اینترنت اکانت اینستاگرام خویش لاگین نمایید.
2- اسکن کردن کپشن در اینستاگرام با برنامه های جانبی
یکی‌از دیگر از رویکرد های اسکن کردن کپشن در اینستاگرام به کارگیری از برنامه های جانبی میباشد. GBinstagram و instaUltra Plus OGinstagram از پاراگراف نرم افزار ها و ورژن های تغییر‌و تحول یافته اینستاگرام میباشند که قابلیت و امکان نسخه برداری کپشن از اینستا را برای یوزرها مهیا می‌کنند. برای به کارگیری از این برنامه ها لازم میباشد به اکانت کاربری تان لاگین نمایید.

قابل انعطاف افزارهای معرفی گردیده را می‌توانید از وبسایت های دارای اعتبار دانلود و روی تلفن همراه گوشی خویش نصب فرمائید. با به کار گیری از این برنامه ها دیگر نیازی به نرم افزار اینستاگرام ندارید و فقط کافیست اسم حساب متبوع را در چنگ داشته باشید. با نصب و لاگین به حساب خویش می‌توانید کپشن پست اینستاگرام را نسخه برداری فرمایید.

نکته: سفارش میشود برای محافظت اطراف امنیتی اکانت کاربری تان تا حد قابلیت از برنامه های جانبی استعمال نکنید. چون این برنامه ها ممکن میباشد امنیت اکانت شمارا به خطر بیندازند.
3- به کارگیری از امکان ocr برای نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام
از سایر ترفندهای دستیابی به کپشن های اینستاگرام برای اسکن کردن، به کارگیری از قابلیت و امکان ocr میباشد. قابلیت و امکان ocr متن مو جود در تصویر را استخراج میکند. قابلیت و امکان وی سی آر در بخش اعظمی از وب سایت های داخلی و فرنگی موجود هست. وبسایت آنلاین وی سی آر یک مثال از سایت فرنگی و وب سایت کشور ایران وی سی آر از مثال وبسایت های داخلی ارائه دهنده این خدمت میباشد. برای نسخه برداری کردن کپشن اینستاگرام با قابلیت و امکان وی سی آر پروسه پایین را دنبال فرمائید:

وارد وب سایت کشور ایران وی سی آر در مسیر https://www.iranocr.ir گردید. برای تبدیل عکس به متن در کشور ایران وی سی آر لازم میباشد در آغاز از روش مورد نام نویسی، در وب سایت عضو گردیده و وارد اکانت کاربری تان گردید.

در برگه ظواهر گردیده مورد تبدیل عکس به متن را گزینش فرمایید.

بعد از تنظیم اسکرین شات از متن کپشن متبوع آن را در بخش معین گردیده در تصویر تحت آپلود نمائید. در قاب بالای کاغذ گویش متبوع را برای تبدیل گزینش نمائید. (دقت داشته باشید عکس متبوع بایستی وضوح مناسبی داشته باشد.)

اینک فولدر اسکرین شات متبوع را آپلود فرمایید.

در غایت فرمت پوشه خروجی را گزینش فرمائید. (در اینجا فرمت پوشه docx تعیین شده‌است.)

با انجام پروسه بالا به آسانی می‌توانید مبادرت به اسکن کردن کپشن در اینستاگرام فرمایید.

نکته قابل توجه: اعتنا داشته باشید برای به کار گیری بیش تر از یکبار از سرویس ها این وبسایت نیاز به خریداری بسته فعال خواهید داشت.
سوال بخش اعظمی از یوزرها این میباشد که چه‌طور یک کپشن را در اینستاگرام نسخه برداری کنیم؟ معضل بخش اعظمی از یوزرها در هنگام به کار گیری از اینستاگرام این میباشد که نمی توانند کپشن پست های دلخواهشان را اسکن نمایند. اپلیکیشن اینستاگرام به جهت محدودیت هایی که دارااست چنین امکانی را به یوزرها خویش نمی دهد. در‌این مقاله ترفندهایی را به شما یادگرفتن می‌دهیم که قابلیت و امکان نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام را برای شما مهیا می‌نماید. معمولی ترین و مطمئن ترین شیوه برای اسکن کردن کپشن اینستاگرام به کار گیری از ورژن اینترنت میباشد. آیا شما هم ترفند دیگری را برای نسخه برداری کردن کپشن در اینستاگرام سراغ دارید؟ در صورتی‌که این مقاله برای شما موثر بود پیوند آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
 

  • ۹۹/۰۴/۳۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی