مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 در در میان کامپیوترهای دسکتاپ، قابل انعطاف‌افزار VLC به پخش سیرتکامل های و اقسام فرمت‌ها شهرت دارد و در گجت‌ها نیز این نرم افزار زیاد پرطرفدار میباشد . بعد از آن از سالیان قرار داشتن طراحی اپلیکیشن در وضعیت بتا، هم اکنون این اپلیکیشن دیگر از شرایط آزمایشی بیرون آمده میباشد . نرم افزار MX Player هم در در بین اپلیکیشن های اندروید منزلت مهمی دارااست . رابط کاربری آن سوایپ‌محور می‌باشد و به همین یاد با گجت‌های لمسی به‌راحتی و سادگی می‌اقتدار از آن و قابلیت‌های متنوعی که ارائه می‌دهد، به کار گیری کرد .
پباده سازی
اپلیکیشن ۴ .
موسیقی
استریم موسیقی
Spotify
نرم
افزار های
اندروید اسپاتیفای نیازی به معرفی ندارد . با طراحی اپلیکیشن پرداخت اشتراک ماهانه، کاربران می توانند به بیش از ۲۰ میلیون نوا از سرتاسر عالم دسترسی داشته باشند . درضمن می‌قدرت از ورژن‌ی مجانی آن هم به کارگیری کرد که ولی به غیر از تبلیغات، محدودیت‌هایی هم دارد .
اپلیکیشن
برش
ترانه Lexis Audio
Editor اپلیکیشن
های
اندروید گاهی تایم ها به دلایل گوناگون، می خوا‌هیم تنها چکیده از ترانه موردنظر خویش را گزینش کنیم . در در در بین اپلیکیشن های اندروید فعال در این زمینه، نرم افزار Lexis Audio Editor رابط کاربری بسیار معمولی‌ای دارااست و با به فعالیت گیری از آن به‌راحتی می‌توانید تکه‌ای از آهنگ موردنظر خویش را گزینش و آن را ذخیره نمائید .
نرم
افزار برای
دی‌جی‌ها djay2
لوپ
کردن
Nanoloop
اپلیکیشن‌های
زیاد
فن‌ای موسیقی Caustic 3
/ FL Studio Mobile اپلیکیشن
های
اندروید درصورتی که دی‌جی هستید، به احتمال دوچندان از دستگاه‌های فن‌ای فایده می برید اما در صورتی‌که به هر عاملی مجبور به به کار گیری از موبایل اندرویدی خویش گردیده‌اید، تا حدی می توانید روی اپلیکیشن Djay2 اکانت کنید . این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های جدید به‌خوبی پاسخ میدهد و از قابلیت‌های متنوعی هم سود می پیروزی . در صورتی‌که نیز عشق و علاقه‌ی متعددی به ایجاد بیت دارید، Nanoloop در این زمینه یک عدد از شایسته ترین اپلیکیشن های اندروید می باشد . غیر از ابزارهای متعدد، این اپلیکیشن از سمپل‌های خیر هم سود می‌پیروزی و به کار گیری از آن زیاد سهل وآسان وآسان می‌باشد .
در نهایت در حالتی که از فن‌ای‌های موسیقی هستید، خوب خیس میباشد نگاهی به اپلیکیشن‌های Caustic و FL Studio Mobile بیندازید . این اپلیکیشن‌های کار کشته از ابزارهای رشته‌ای متعددی فایده می‌مارک و برای منفعت‌گیری از آنان خوب خیس می باشد از یک تبلت کار کشته به کار گیری نمائید .
۵ .
ابزارهای
امنیتی و منفعت‌وری مدیر باتری
AccuBattery /
Greenify نرم
افزار های
اندروید اپلیکیشن AccuBattery مقدار مصرف انرژی نرم افزار های اندروید را با توجه متعددی نشان می دهد . این نرم افزار رابط کاربری معمولی‌ای دارد و نسخه مجانی و پولی آن وجود دارد . یک اپلیکیشن دیگر در زمینه‌ی مدیریت باتری Greenify اسم دارااست که جلوی مصرف بی‌رویه انرژی دیگر اپلیکیشن‌ها را می گیرد .
شایسته ترین
اپلیکیشن‌های
آنتی‌ویروس BitDefender /
Norton / Avast نرم
افزار های
اندروید همین ابتدای دستور باید بگوییم که در شرای اهل به فعالیت گیری از اپلیکیشن‌ها و فایل‌های مشکوک نیستید، هیچ نیازی به منفعت‌گیری از آنتی‌ویروس اندروید ندارید . با این هم اکنون، در صورتیکه در این زمینه تا حد متعددی نگران هستید، می توانید به این گزینه‌ها نگاهی بیندازید . اکثر سرویس ها Bitdefender بدون‌پول نمی باشد ولی از قابلیت‌های زیادی نتیجه می موفقیت . Norton نیز یک نرم افزار مجانی می‌باشد که برای سرویس ها توسعه یافته آن می بایست مبلغی را بپردازید و در نهایت Avast هم در این مسئله کلام‌های زیادی برای بیان کردن داراست .
سرویس
ذخیره‌سازی
ابری Google Drive
/ Dropbox اپلیکیشن
های
اندروید سرویس گوگل درایو تا حد زیادی با پلتفرم اندروید یکپارچه گردیده و به همین خیال و خاطر گزینه‌ی ایدئالی محسوب می گردد . ورژن‌ی رایگان این سرویس، ۱۵ گیگابایت فضا را در اختیار به کارگیری کننده قرار می دهد . با پرداخت ماهانه ۲ دلار میتوانید از ۱۰۰ گیگابایت و با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار نیز می توانید از ۱ ترابایت فضای ابری به کارگیری ببرید . یک گزینه‌ی دیگر هم دراپ‌باکس می باشد که برای فضای ۱ ترابایتی آن بایستی سالانه ۱۰۰ دلار بپردازید .
بیشتر
بخوانید:
نفد و آنالیز اپلیکیشن Dropbox اپلیکیشن‌های
رئیس
فایل Files Go
Asus File
Manager / File Explorer / Astro File Manager قابل انعطاف
افزار های
اندروید اپلیکیشن Files Go گوگل در زمینه‌ی مدیر فایل‌ها از عملکرد قابل توجهی منفعت میبرد . رابط کاربری آن زیاد عادی است و با به کار گیری از آن به‌راحتی می‌اقتدار فایل‌های سنگین وزن را در میان دو گجت جابجا کرد . ضمنا برای سبک کردن یاد داخلی هم امکانات خوبی و نیکی را ارائه میدهد .
از دیگر اپلیکیشن‌های اندروید میتوانیم به Asus File Manager اشاره کنیم که بدون پول میباشد و از قابلیت‌های متنوعی بهره می موفقیت . دیگر گزینه‌ها هم File Explorer و Astro می‌باشد که با وجود تفاوت‌های اندک، در این قضیه کارایی خیلی نیکی دارا‌هستند .
 

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی