مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

نسبتاً از سال ۲۰۰۷ که او‌لین موبایل های همپا لمسی وارد بازار شدند. پباده سازی یک سیستم استدلال توسعه یافته جهت شل خیس کردن سعی این تلفن همراه ها مطرح شد. در ادامه این مورد نسبتاًً از سالیان ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ سلطنت سیستم ادله های اندروید و IOS  طراحی اپلیکیشن آغازشد. در‌این فی مابین سیستم استدلال هایی مانند بادای سامسونگ و Windows Phone ماکروسافت نیز عرضه شدند اما هیچ کدام نتوانستند رقیبی بدون شوخی برای اندروید و آی وی اس محسوب شوند. می قدرت یک کدام از ازمهمترین رموز موفیت این دو سیستم ادله را آپ تو دیت های مکرر آن‌ها دانست. در صورتی‌که حال حاضر ورژن های نخستین ی اندروید و IOS را ملاحظه کنید شاید به نظرتان خنده دار بیایند البته همین تغییرات و بهبود های اثر گذار درین سیستم کارداران منجر شد که یوزرها همواره با آنها شم راحتی نمایند و از آنها زده نشوند. با دقت با آمار رو به پرورش و مثبت این دو سیستم دلیل از شرکت های گوگل و اپل بعید میباشد به‌این زودی ها رقیبی دور از شوخی برای آن‌ها پیدا شود.
تفاوت اندروید و IOS

تفاوت اندروید و IOS

دیر هنگامی میباشد که دو کمپانی گوگل و اپل با هم در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته اند. به نحوی که اکثراً شاهد اتفاقی غیر مترقبه از این دو کمپانی هستیم. بخش اعظمی از شرکتهای سرگرم در حوزه ی حرفه آوری و تکنولوژی برای تولید ها خویش از سیستم استدلال اندروید به کارگیری میکنند. ولی شرکت اپل با محصول ها متنوع خویش توانسته بازار عظیمی از مشتریان را در سراسر عالم برای خویش نماید.
در‌پی به یک سری تفاوت اساسی این دو سیستم برهان میپردازیم:
رابط کاربریسیستم دلیل IOS از لحاظ رابط کاربری بسیار معمولی و کاربردی میباشد. به گونه ای که اکثر قشرها جامعه از مسن و برنا گرفته تا با سواد و بی سواد می‌توانند به راحتی با این سیستم برهان تعامل داشته باشند. ولی دراین باره گوگل بر روی انعطاف سیستم استدلال تمرکز داشته میباشد. گشوده بودن کد های اندروید این قابلیت و امکان را به موسسات گوناگون داده میباشد تا این سیستم برهان را برای کمپانی خویش تا حدودی فردی سازی نمایند.
انتقال داده هابه علت غربال های امنیتی سنگینی که اپل بر روی سیستم برهان IOS قرار داده میباشد انتقال داده ها از روش این دستگاه به دستگاه هایی غیر از تولیدات این مجموعه بسیار نقص‌ میباشد. همینطور درصورتی که بخواهید فایلی را از کامپیوتر فردی تان، درون تولیدات کمپانی اپل بریزید تماماً با ایراد مواجه خواهید شد. این در‌صورتی‌که میباشد که انتقال پوشه از روش سیستم برهان اندروید به کامپیوتر و بالعکس بسیار شل خیس میباشد. همینطور شما می‌توانید از روش انتقال پوشه apk در موبایل های اندرویدی نرم افزار های آیتم نظرتان را جا به جا فرمایید.

  • ۹۹/۰۴/۲۴
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی