مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

قابل انعطاف افزارهای دوستداشتنی تلفن همراه

بیشتراز ۶۰ درصد یوزرها هیچ اپلیکیشن جدیدی در حین یک ماه بر روی تلفن همراه همپا خویش نصب نمی‌کنند و فقط در حدود ۱۰ درصد آنان بیشتراز ۴ اپلیکیشن در ماه نصب مینمایند که احتمال حضور شما در یکی این ۴ طراحی اپلیکیشن  هم بسیار ذیل میباشد. شما می بایست هزینه و دوره بخش اعظمی را صرف فرمائید تا ۱۰ درصد یوزرها را مخاطب قرار دهید. اما این ۱۰ درصد هنگامی مخاطب شما خواهند بود که حقیقتا چیز ارزشمندی به آن‌ها ارایه فرمایید.

 

نکته مهمتر زمان زمانیست که یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه یوزرها میماند. به صورت میانگین فقط ۳.۲ قابل انعطاف افزارها بیشتراز یک ماه روی تلفن همراه یوزرها دوام می‌آورند.

 

تعیین صحیح، طراحی وب ریسپانسیو میباشد

اکثری از مشتریان وبسیما از ما می خواهند در کنار ساخت سایت شرکتی برای آن‌ها اپ تلفن همراه نیز پباده سازی کنیم و گزاره ای که عموما میشنویم این میباشد؛ دوست دارم مشتریان بتوانند از روش موبایل نیز به راحتی پیشنهاد خویش را در تارنما تثبیت نمایند. در‌صورتی‌که طراح سایت باشید این پاراگراف برای شما یک مضمون‌ خواهد داشت؛ پباده سازی ریسپانسیو.

 

یوزرها نیازهای خویش را در گوگل کاوش می کنند خیر اپ استور

فرض نمایید که درپی یک آرایشگر تازه می باشید. چقدر احتمال دارااست که اپ استور یا این که گوگل پلی را گشوده فرمائید و در ادامه اپلیکیشن معرفی آرایشگران بگردید؟ همین نمونه را آزمون می‌کنیم. در اپ استور کاوش کردیم barber shop و فیض آن را در تصویر پایین میبینید.

 

مثال کاوش در اپ استور

اکنون همین عبارت را در گوگل کاوش نمائید، با‌گاز شایسته ترین حاصل به شما نمایش داده می شود. اعتنا فرمائید که‌این خلق حتی میان جدید کارترین یوزرها اینترنت نیز رایج میباشد و نمیتوان منکر ضریب نفوذ بالای وب سایت و بهینه سازی در بازاریابی دیجیتال شد.

 

هم ساخت سایت ریسپانسیو می‌خواهیم و هم اپ

شاید تصور کنید که ساخت وب سایت ریسپانسیو و سئوی توانا هم یک ضرورت میباشد اما ادله نمی‌شود که از داشتن اپ خویش را محروم کنیم. اینجانب هم با شما موافقم به شرطی که یکی از دو استدلال مطرح گردیده در اولِ نوشته ی علمی را داشته باشیم. یعنی یک مارک دارای اعتبار باشیم یا این که اپ خویش را با هدفی معلوم و غیروابسته از وبسایت پباده سازی کرده باشیم.

 

در غیر اینصورت هزینه ای که برای پباده سازی یک اپلیکیشن گوشی در دو ورژن اندروید و IOS می‌پردازید توجیه اقتصادی نداشته و تمرکز شما‌را از مسیر اصلی جذب مشتری یعنی ایجاد محتوا و بهبود حالت seo به دور می‌نماید. یوزرها اثبات کرده اند که برای دانلود قابل انعطاف افزارهای گوشی فضولی قبلی را ندارند و تا زمانیکه منش حلی در فضای اینترنت برای آن وجود داشته باشد ترجیح می‌دهند اپ دانلود نکنند.

 

شاید یکی‌از دیدنی ترین نمونه ها دراین باره تجربه ناموفق دیجی مال برای تشویق یوزرها خویش به دانلود اپ باشد. مدتی پیش این وبسایت ورژن ریسپانسیو خویش را غیرفعال کرده و از کاربرانی که با تلفن همراه وارد وب سایت میشدند درخواست می کرد اپلیکیشن را دانلود نمایند. با سپری شد یکسری ماه و عدم استقبال زیاد یوزرها از این واقعه دیجی فرآورده دوباره طراحی وب ریسپانسیورا در امر عمل قرار بخشید و ورژن گوشی قابل قبولی برای وبسایت خویش معرفی نمود.

 

طراحی وب سایت ریسپانسیو دیجی محصول

درصورتی که تجربه ای ناموفق و یا این که حتی چیره از پباده سازی یک اپ در کنار ساخت سایت خویش داشته اید با ما و خوانند‌گان این نوشته‌علمی میان بگذارید.

 

  • ۹۹/۰۴/۱۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی