مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

خویشرا جای مشتریانتان بگذارید! فقط پباده سازی نرم افزار به تفکر فروش نباشید . خودتان را جای مشتریانتان بگذارید . نگرانی آن‌ها چه می‌باشد؟ از چه جهات یک نرم افزار می‌تواند به آن ها کمک نماید؟ چه‌طور می‌اقتدار مشکلی از آن‌ها‌را حل کرد و یا این که زندگیشان را راحتتر تولید؟ مشتریان شما آدم‌هایی مشابه شما میباشند این نکته را در هر تراز از ساخت و فروش اپلیکیشن خویش فراموش نکنید .

طراحی
اپلیکیشن
ناامید

نشوید! فروش کاری مشقت بار و دوره‌بر میباشد . ناامیدطراحی اپلیکیشن  نشوید و به تلاشتان ادامه دهید، اتفاقات خوب چشم به راه شماست . هدف و روحیه خویش را محافظت فرمایید تا روزهایی که منتظرشان می‌باشید فرابرسند .

شم

کوچک بودن را القاء نکنید! صاحبان کسب و کارهای کوچک به برهان این‌که جدا می‌باشند به خویش میبالند و شم کبر و غرور میکنند . بهترین حادثه این میباشد که شما به آن ها نشان دهید نگرانی‌های آنان‌را فهم و شعور و فهم می نمائید و برای احساساتشان بها قائل می باشید . کلمه کوچک را پیش خودتان نگه دارید برای تعریف این کسب و امور خیلی از مواقع توشه منفی به صاحبان‌اش القا مینماید .

عنوان

تمامی چیز وجود ندارد! تیم کسب و کارهای کوچک زیاد به نیز متصل و یاور میباشند برای همگی آنان به یک واحد سنجش احترام قائل باشید و به عنوان ها توجه نکنید آن‌ها‌را یک تیم درنظر بگیرید .

مقطع

قابل قبولی را انتخاب نموده اید؟ وقتی که برای بازاریابی با اشخاص تماس می گیرید مطمئن گردید که بازه مناسبی را انتخاب کرده‌اید . به افراد نشان دهید که ادراک می‌کنید سرشان مضاعف شلوغ است و زمان آنها برایشان ارزشمند است . با القاء این شم‌ها افراد با شوق بیشتری به سخنان شما گوش میدهند .

کسب

و کارشان را ریلکس‌خیس نمایید! سزاوار ترین منش نزدیک شدن به کسب و کارهای کوچک این میباشد که به آنان اطمینان ببخشید مشکلی را از راز راهشان برمیدارید و یا این که هزینه‌های آنها‌را کاهش می‌دهید و در دوران آن ها صرفه جویی می کنید . مدام روی این نکته تمرکز کنید که چه طور می‌توانید مفید واقع شوید .

اطمینانشان

را جلب نمایید! فراموش نکنید که همه کسب و کارهای کوچک خودشان فروشنده‌های رشته‌ای میباشند پس تلاش نکنید از ترفندهای فروش برای آنها هم به کار گیری کنید . رمز تعهدات خودتان بمانید و با جلب اعتماد مشتریان بیشتری را جلب نمائید .

کوتاه

ترین شیوه را بیابید! کسب و شغل های کوچک آنقدر بازه زمانی ندارند که چندین گردهمایی برای رسیدن به توافق با شما درنظر بگیرند . لبریز سرعت و بی پیشگفتار رمز اصل مقاله بروید که نشان دهید برای وقت آن‌ها بها قائل می‌باشید و مهمتر از تمامی به خودتان یاری می‎فرمائید .

آسانی

پادشاهی می نماید! هنگام پباده سازی تولیدات و یا خدمات نیازی نیست به خصوصیت‌های پیچیده و مازاد اندیشه فرمایید اصل مبنا این خدمات و یا تولید ها این میباشد که کارآمد و موءثر باشند . آسانی همه چیز را بسیار ریلکس‌خیس می‌سازد .

در

گزینش مشتری خویش وسواس داشته باشید! مشتریان شما نشان دهنده اعتبار شما هستند و به بیانی دیگر همیاری با کسب و شغل های معتبر و خوشنام اعتبار بالایی به کسب و فعالیت شما می بخشد .

امتیازاتی

به پاس وفاداری! صاحبان کسب و کارها می بایست بدانند که جذب مشتریان نو هزینه‌ای پنج برابر جذب مجدد مشتریان اسبق در ادامه دارد . پس در حالی که اپلیکیشن و کسب و کار شما گسترده خیس می‌گردد جذب مجدد مشتریان خود را مقدمه نمائید و امتیازاتی برای وفاداریشان درنظر بگیرید .

برای تکمیل این لیست می‌قدرت هزاران قضیه دیگر هم بیش تر کرد . درین نوشته تلاش شده تا نکات کوچکی که دارای اهمیت هستند و گاهی از دیده میافتند را ذکر کنیم تا سهم کوچکی درین مسیر داشته باشیم . سپاس از ملازمت شما .
 

  • ۹۹/۰۴/۱۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی