مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

حال که کلیه این طراحی اپلیکیشن در مشهد باگ‌ها رایا پارس را دارید، application بایستی شیوه پرداختن به‌این مسائل را پیدا نمائید. به صورت کلی، عمل صحت که می بایست اعمال دهید این میباشد که مطمئن گردید بسط‌دهندگان به صورت منظم مسائل مرتبط با چگونگی کد را رفع می‌نمایند.

در صورتیکه گروه شما برای یک زمان وقتی مثل سه ماه یا این که شش هفته اپلیکیشن‌ریزی نموده است، می بایست تمیزکاری کد را در هر اپ قرار دهید. شایسته ترین شیوه برای اجرا این عمل این میباشد که آغاز پیشرفت دهندگان تمیزکاری کد را اجرا دهند تا جنبه‌های خاص کاری خویش را بی آلایش‌خیس نمایند و بعد جنبه های کاری را ایفا دهند. به صورت کلی این فرمان، فعالیت آنان‌را نماید نمی‌نماید. یعنی در شرایطی که این عمل صحیح صورت بپذیرد، معمولا بسط‌دهندگان میتوانند میزانی از عمل خویش را در یک چهارم شغل شبیه جاری ساختن دهند.

گسترش را کاملا متوقف نکنید تا تنها روی چگونگی کد فعالیت نمایید. در قبال مطمئن گردید که شغل چگونگی کد به صورت مداوم اعمال می گردد و چگونگی کد محور مدام در هم اکنون اصلاح و بهبود میباشد.

در حالتی‌که این امور را اجرا دهید، این مراحل می بایست در مسیر بهبود کد شالوده به خیر و خوبی قرار گیرید. در واقع این فرایند یک پروسه کلی میباشد. با این حالا، مطالب بالا به علاوه بعضا از مفاهیم رایج و تجربه بایستی برای بهبود عمده‌ای در چگونگی کد کافی باشند و شاید حتی معاش شمارا تحت عنوان یک مهندس اپلیکیشن یا این که رئیس بهبود بخشد.

  • ۰۱/۰۶/۱۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی