مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تعیین URL مطلوب

برای تولید هر ورقه یا این که سایت، نیاز دارید طراحی اپلیکیشن که URL را انتخاب نمائید. URL به عبارتی اسم دامنه و آدرسی میباشد که مخاطب تایپ می‌نماید تا وارد ورقه تارنما شما بشود. URL تارنما بایستی کوتاه باشد، به راحتی نوشته خواهد شد و به خیال سپردن آن همت خیالی متعددی نطلبد. برای مثال برای ارتقاء مرتبه وبسایت در گوگل می توانید واژه کلیدی را در URL درج نمائید. با این شغل هر توشه که مخاطب واژه کلیدی موردنظر خویش را کاوش می نماید، رایا پارس شانس آن را دارید که جزو نتیجه ها گوگل به وی اکران داده بشوید. خوب میباشد اسم دامنه یا این که URL مشمول اسم اساسی تجارت شما باشد؛ ولی گاهی این قابلیت و امکان نیست و شما ناچارید واژه و کلمه کلیدی را در صفحه های به تعداد معلوم به عمل ببرید تا به ارتقاء سکو وب سایت خویش در گوگل امداد کرده باشید. به عمل بردن هم اندازه انگلیسی کلمه و واژه کلیدی در URL و خیر صورت فینگلیش آن، در افزایش مرتبه وبسایت مفید میباشد.

۲. تعیین درست تگ های تیتر (Title) و متا تگ دیسکریپشن برای صفحه ها

هر کاغذ ای در وب سایت شما زمینه و تیتر خاصی داراست. application توضیحی که برای محتوای این ورقه می‌نویسید، بایستی دربردارنده کلمه ها کلیدی باشد تا منجر افزایش سکو تارنما شما بشود.  تگ تیتر، در تب بالای مرورگر جای‌دارد و با قرار دادن نشانگر موس، محتویات باطن ان نشان داده می شود. بایستی در حیث داشته باشید که در تگ تیتر از واژه کلیدی به کارگیری نمایید. متاتگ دیسکریپشن (description) یا این که توضیحات در گوگل التفات ویژه ای داراست و توضیحاتی را در امر ورقه به استفاده کننده می‌دهد. برای ارتقاء جایگاه تارنما در گوگل، می بایست دو الی سه توشه واژه و کلمه کلیدی را در‌این بخش تکرار فرمایید.

۳. به کارگیری از Anchor Text

وقتی که در حالا ساخت و ساز محتوا میباشید، به کلمه هایی برمی‌خورید که نیاز به توضیح بیشتر دارا هستند. می توانید این واژگان را به صفحه های دیگر لینک و پیوند فرمائید. به متن های لینک و پیوند گردیده که استفاده کننده را به کاغذ دیگر هدایت می نماید تا توضیحات بیشتری درباره مقاله پیوند گردیده بخواند، انکرتکست (Anchor Text) می گویند. انکرتکست ها میتوانند لینک و پیوند های دربین صفحه های داخلی تارنما نیز باشند یا این که استفاده کننده را به صفحه های فرنگی هدایت نمایند. با به کارگیری درست از انکرتکست ها می توانید سبب ارتقاء درجه وبسایت خویش بشوید.

۴. به کارگیری از تگ alt برای عکس ها

ساخت محتوا که اثر مستقیمی در ارتقاء سکو وبسایت داراست، صرفا مشمول ساخت‌و‌ساز محتوای متنی نمی شود؛ ساخت عکس و محتوای تصویری نیز، به عبارتی اثر متن های نوشتاری را در حاصل کاوش دارااست.
برای آپلود کردن عکس بر روی وب سایت، حواستان باشد که وسعت عکس ها بالا نباشد. گوگل هنگام اپلود تصویر از شما میخواهید تگ alt را با محتوای مطلوب مالامال نمایید. همینطور نصیب جستجوی عکس گوگل، به صورت بی واسطه از محتوای این تگ به کار گیری می‌نماید و منجر ارتقاء درجه وبسایت در گوگل میگردد.

۵. سئو ساختار وب سایت

شاید هیچ کدام از موردها نقل شده به اندازه با صرفه کردن ساختار وب سایت در افزایش مرتبه وب سایت شما موءثر نباشد. هرچه کدنویسی وب سایت شما بی عیب و نقص خیس باشد و برگه شما ساختارمندتر باشد و از تگ های آپ دیت HTML5 برای صفحه های استعمال نمائید، سود بهتری می گیرید.

۶. ساخت محتوای منحصربه‌فرد با تاکید بر عبارات کلیدی

یکی مهم‌ترین عواملی که سبب ارتقاء درجه وبسایت شما در بالاترین حاصل جستجوی گوگل میگردد، ایجاد محتوا با تاکید بر کلمه ها کلیدی میباشد. واحد سنجش تکرار لغت ها کلیدی در جمله نخستین متن و بقیه قسمت های متن را فراموش نکنید و مطلقا از تگ های H1 و H2 برای تیتر صفحه های به کار گیری فرمائید. از خیال و خاطر مبرید که به فعالیت بردن محتوای اسکن گردیده و تکراری از لحاظ گوگل سرپیچی میباشد و موجب پنالتی شدن شما به وسیله گوگل می گردد.

  • ۰۱/۰۶/۲۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی