مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تا قبل از نشر این الگوریتم،  طراحی اپلیکیشن گوگل ساز و کاری را پیش گرفته بود که طی آن اینترنت‌وب سایت‌هایی که فارغ از پیش بینی محتوا و ظواهر کاربرپسند رایا پارس عمل می‌نمایند به وسیله دیگر الگوریتم‌ها جریمه می‌شدند، application البته این‌توشه با دقت به اخلاق و رفتار Page Experience متوجه شدیم که گوگل با دقت بیشتر و ظریف‌خیس از قبلی به پژوهش تجربیات استفاده کننده می پردازد.

به این ترتیب هر اینترنت‌سایتی که با یاری گزارشات دریافتی به امداد گوگل سرچ کنسول بتواند مجال انتظار مخاطب، مجال بارگذاری تصاویر و امنیت URL یوزرها خویش را با صرفه نماید، قادر است در غایت صمیمیت با این الگوریتم در کاغذ اولیه گوگل به یاد ماندنی گردد.

در انتها

در‌این نوشته ی علمی به پژوهش کارکرد Page Experience و طریق اخذ گزارش‌ از آن توسط گوگل سرچ کنسول پرداختیم. اگرچه گوگل شیوه پژوهش و تمرکز خویش را در راستای عملکرد یک الگوریتم در مدت‌های هنگامی مختلف تغییر و تحول می دهد البته تعقیب کردن خبر‌ها مرتبط با الگوریتم‌های گوگل به شما امداد می‌نماید از مجال معرفی یک الگوریتم تا مجال آغاز به عمل آن، وبسایت خویش را ارتقا دهید و از رقیبان خویش پیشی بگیرید.

با آمدن در قسمت core web vitals به نقل از‌های نموداری از CLS دست پیدا خواهید کرد. در نموداری که به شما نماد داده میگردد، خطاهای CLS صفحه های گوناگون را برای شما مشخص و معلوم می شود که با کلیک بر روی هر قسمت از نمودار می توانید به جزئیات بیشتری دست پیدا نمائید. در صورتیکه میل دارید هر ارور را جز به جز رصد فرمائید با وارد کردن URL مد نظرتان در page speed insight  به جزئیات بیشتری پی می برید.

مثلا در باب ویدیوها می‌قدرت بعد ها مختلفی را فرض کرد تا متریک  CLS در گیر ارور نشود و یا این که در صورتیکه که برای تصاویر وضعیت ریسپانسیو را در حیث گرفته‌اید، میتوانید با به کارگیری از خصوصیت srcset کدهای CLS خویش را بهبود ببخشید.

HTTPS

برای گزارشات مرتبط با HTTPS با کلیک بر روی جعبه متبوع موقعیت این متریک را در وبسایت خویش خواهید سنجید. این خلل عموما برای تارنما‌هایی حادثه می‌ افتد که از HTTP همچنان به کارگیری می‌نمایند، ولی صورتی که تارنما جدا از CMS ها ( نرم افزار مدیر محتوا) باشد و همگی اجزای آن کدنویسی گردیده باشد، با ایمن ساختن URL صفحه های خویش بازهم قابلیت و امکان اخذ اینگونه خطایی را دارا‌هستند.

عامل به وجود وارد شدن این ارور برای این گروه از صفحه های «ناخوانا بودن» محسوب شدن بخشی از کدها به وسیله بات‌های گوگل میباشد که در شکل ناخوانایی، این متریک آن را تحت عنوان یک کد مخرب تعبیروتفسیر می‌نماید. همان حتی در صورتی‌که وبسایت ما URL امنی داشته باشد به جهت ناخوانا بودن کد برای این الگوریتم ارور HTTPS را به شما نماد خواهد بخشید.

Ad Experience

درین قسمت متوجه خوا هیم شد به چه معیار اطلاع رسانی‌های اکران داده گردیده در اینترنت‌وبسایت یوزرها را رنجیده خیال نموده است. همت این متریک صرفا مشمول شیت حمل کننده اطلاع رسانی مزاحم نمی شود بلکه احتساب این متریک کلی بوده و اینترنت‌وب سایت امتیاز منفی خواهد گرفت.

  • ۰۱/۰۶/۲۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی