مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

به دنبال یک مراحل کلی برای کیورد ریسرچ را مشاهده میکنید طراحی اپلیکیشن که با استعمال از آن می‌توانید لغات موردنظر خودتان را پیدا فرمایید. بدین ترتیب میتوانید یک استراتژی کلمه و واژه کلیدی توانا داشته باشید و بتوانید به راحتی در واژه کلیدی موردنظر خودتان رنک بگیرید.

گام اولیه: یک لیست از موضوعات اساسی برای استحصال و کارتان پیدا فرمائید
برای آغاز مراحل،  رایا پارس به کلماتی که میخواهید در آن‌ها رنک بگیرید، مثل یک سطل تصور کنید. معمولا ۵ تا ۱۰ تاپیک گوناگون پیدا میکنید که بیشترین عنایت را برای استحصال و کارتان دارا هستند. آن گاه میتوانید از این تاپیک ها استعمال فرمایید تا بعدا لغات کلیدی تخصصی خیس را برای بیزنس خودتان پیدا فرمایید. در شرایطی که که یک بلاگر ساده می باشید، این سطل ها موضوعاتی می باشند که معمولا در باب آن‌ها می نویسید و یا این که ممکن میباشد برای یک مغازه محصولاتی باشند که از مداقه بیشتری منتفع می باشند.

خودتان را به مکان استفاده کننده قرار دهید. چه موضوعاتی وجود دارا هستند که استفاده کننده شما به آن عشق مند میباشد و در عین هم اکنون غرض تجارت شما هم میباشند؟ از جمله تاپیک‎ های یک کمپانی بازاریابی ممکن میباشد به گستردن پایین باشند:

بازاریابی درونگرا (21K)
نشانی اینترنتی مارکتینگ (19K)
بهینه سازی (214K)
بازاریابی شبکه های مردمی (71K)
ابزارهای نظارت بازاریابی (2K)
اتوماسیون بازاریابی (5K)
اعدادی که باطن پرانتز می باشند، وسعت سرچ ماهیانه هر کلمه و واژه کلیدی میباشد. با به کار گیری از این عدد شما می‌توانید متوجه گردید که هر قضیه تا چه اندازه میان مخاطبین شما دوستداشتنی میباشد و به چندین عدد محتوا برای هر تاپیک (زیرمجموعه) نیاز دارید تا بتوانید در تاپیک موردنظر برنده باشید. برای شناخت بیشتر با زیرمجموعه ها به نصیب آتی مراجعه نمایید

گام دوم: مالامال کردن سطل ها با کلمه ها کلیدی
در حال حاضر که سطل های اساسی خودتان را شناسایی نموده اید، application مجال آن رسیده که کلماتی را پیدا نمایید که می‌توانند باطن این سطل ها قرار بگیرند. این لغت ها به عبارتی کلماتی می باشند که رنک به چنگ آوردن در آن‌ها برای شما اصلی میباشد چون به احتمال زیاد مخاطب برای کشف کردن جواب سوال های خودش، این کلمات را کاوش می نماید.

مثلا ما عبارت اتوماسیون بازاریابی که در مرحله قبلی پیدا کردیم را گزینش می‌کنیم و عبارات مرتبطی که فکرمی کنیم استفاده کننده ممکن میباشد آن‌ها‌را کاوش نماید را تحت عنوان زیرمجموعه آن در حیث می‌گیریم. از جمله این عبارات ممکن میباشد به گستردن ذیل باشند:

ابزارهای اتوماسیون بازاریابی
چطور از قابل انعطاف افزارهای اتوماسیون استعمال کنیم؟
اتوماسیون بازاریابی چیست؟
چطور متوجه شویم که به اتوماسیون بازاریابی نیاز داریم؟
اتوماسیون بازاریابی ایمیلی
برگزیدگان ابزارهای اتوماسیون
و …
درین مرحله مقصود ما این وجود ندارد که لیست پایانی لغت ها کلیدی خودمان را پیدا کنیم بلکه تنها میخواهیم لیستی از کلماتی داشته باشیم که مشتریان احتمالی ممکن میباشد در‌پی آن‌ها باشند. به دنبال این لیست را محصور میکنیم تا صرفا لغات مرتبط را داشته باشیم. یک کدام از نحوه هایی که می‌توانید از روش آن لغت ها کلیدی مرتبط را پیدا نمایید، به کارگیری از کلماتی میباشد که وب سایت شما از پیشین باطن آنان رنک داراست. برای این فعالیت بایستی از ابزارهای بررسی وبسایت مثل گوگل آنالیتیک یا این که Search Console به کار گیری فرمایید و کلماتی که در سرچ ارگانیک در آنان رنک گرفته اید را پیدا نمایید.

  • ۰۱/۰۶/۱۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی