مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

هنگامی که وبسایت خویش را به گوگل آنالیتیکس وصل کردید طراحی اپلیکیشن تیم‌ای از داده‌های مرتبط با تارنما در قسمت‌های گوناگون این ابزار کاربردی قرار می گیرند. درحال حاضر به تحقیق یکایک این قسمت‌ها که در پنل سمت چپ گوشه و کنار کاربری گوگل آنالیتیکس قرار دارا‌هستند می پردازیم.
قسمت Home یا این که منزل
هنگامی که گوگل آنالیتیکس را گشوده میکنید این قسمت به‌شکل پیشفرض گشوده شود. در نصیب «منزل» چکیده‌ای از مهمترین داده ها وبسایت را مشاهده خواهید کرد. رایا پارس اطلاعاتی که درین نصیب قرار دارا هستند عبارتند از:
جعبه Google Analytics Home
این جعبه داده ها جامع و جامعی از سایت و همت آن در یک دوران به شما آرم خواهد بخشید. مدت پیشفرض ۷ روزه میباشد البته سختی وسیعی از دوران را در مشت خواهید داشت. (مدت مرتبط با کوشش وب سایت در همین روز، دیروز، ۱۴ روز قبل، ۲۸ دیروز، ۳۰ روز قبل، ۹۰ دیروز، ۱۸۰ روز قبل، سال قبلی در همین روز و بازه زمانی‌های فردی که با زدن روی دکمه custom و گشوده شدن روز‌نگار، میتوانید، گزینش نمایید.)
اطلاعاتی که درین جعبه وجود دارا هستند مشمول اعداد و گراف میباشد:
•    Users - در‌این نصیب تعداد کسانی که در مقطع مشخص و معلوم گردیده از وب سایت شما دیدن کرده‌اند اکران داده می گردد.
•    Session - تعداد گردهمایی‌هایی که در مدت گزینش شما در تارنما شما چهره داده میباشد اکران داده می گردد.
•    Bounce rate - نرخ کلی پریدن وبسایت شما. هویدا میباشد که هرچه این عدد پایینتر باشد، یعنی تلاش بهتری داشته‌اید.
•    Session duration - درین نصیب معدل فرصت‌هایی که یوزرها در وب سایت شما سپری کرده‌اند نماد داده گردد. این عدد بر حسب دقیقه و ثانیه خواهد بود.


جعبه Active users right now
در‌این جعبه داده ها زنده‌ای از وب سایت خویش مشاهده می کنید.  application گوگل آنالیتیکس به شما می گوید که اکنون یکسری نفر در تارنما شما می‌باشند، هر دقیقه چه صفحاتی بازدید می شوند، فعال‌ترین صفحه های وبسایت کدام می باشند و چه تعداد بازدیدکننده درین صفحه های جای‌دارد.
این جعبه در واقعیت جزوی از منوی داده ها لحظه‌ای (Realtime) میباشند که در منوی سمت چپ میتوانید آن را ملاحظه کنید. با کلیک بر روی این آیتم قسمت‌های پایین گشوده میشوند:
•    Overview (رویت کرد کلی): با کلیک بر روی این آیتم وارد ورقه‌ای میشوید که یوزرها لحظه‌ای وبسایت شمارا نماد می دهد.
•    -Top referrals: به شما میگوید که یوزرها از چه وبسایت‌های به وب سایت شما ارجاع داده گردیده‌اند.
•    -Top Active Pages: میتوانید ملاحظه کنید که کدام صفحه ها وب سایت بیشترین داده های عددی بازدید لحظه‌ای را دارا هستند.
•    -Top social Traffic: چه کانال‌های اجتماعی، بیشترین ارجاع به وبسایت شمارا داشته‌اند.
-Top Location: یوزرها بیشتر از چه کشورهایی در تارنما شما می باشند.
-Top keywords: چه کلیدواژه‌هایی بیشترین به کارگیری را در وبسایت دارا هستند و با چه کیوردهایی بیشترین تعداد یوزرها به تارنما هدایت گردیده‌اند.
•    Locations (وضعیت): آیا این تعداد یوزرها در بخش ها متفاوت حضور دارا هستند یا این که حتی آیا زبانی که با‌ آن تکلم می‌نمایند، با شما تفاوت دارااست؟ در گزارش این بخش٬ می توانید مشاهده کنید که یوزرها فعلی شما در کدام کشورها قرار دارا‌هستند، در حالا تماشای کدام شیت می باشند و چقدر فرصت را در‌این شیت گذرانده‌اند.
•    Traffic Sources (منابع مهم ترافیک وب سایت): این قسمت به شما می رساند که یوزرها وب سایت شما‌را چه‌طور یافته‌اند. آیا روی لینکی در چهره‌بوک کلیک کرده‌اند؟ آیا URL وبسایت شمارا مستقیما وارد کرده‌اند؟ این قسمت داده ها مفیدی در لحظه به شما میدهد. میتوانید ملاحظه کنید که پست نو شما در کانال‌های اجتماعی تا چه ترازو به ساخت و ساز استفاده کننده و ترافیک منتهی شد‌ه‌است یا این که یک برگه که جدیدا آن را منتشر کرده‌اید، در چه وضعیتی قراردارد.

  • ۰۱/۰۶/۲۲
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی