مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تدوین روزنگار محتوا عمل بی آلایش‌ای به لحاظ می رسد. طراحی اپلیکیشن با این حالا برای تهیه و تنظیم آن می بایست جوانب متفاوت بازاریابی محتوایی را پژوهش فرمائید و با پیش بینی داده‌هایی که از بررسی ها به دست میایند، مبادرت به تنظیم روز‌نگار محتوا فرمایید. پیرو روند تهیه و تنظیم روز‌نگار محتوا را به گستردن گستردن می دهیم:

بررسی محتوای قبل

در‌حالتی که مراحل بازاریابی محتوایی را پیش از این که مبادرت به تنظیم روزنگار محتوا فرمائید آغاز کرده‌اید، مورد نیاز میباشد از تلاش محتوای پیشین اگاهی داشته باشید.  رایا پارس آنالیز کردن نقاط ضعف و قوت محتوایی که تا قبل از اینً تهیه و تنظیم کرده‌اید، برای سئو احوال جان دار به شما یاری می‌نماید. برای سنجش تلاش محتوا میتوانید  application از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس به کارگیری فرمائید که معیار استقبال و تعامل کاربر را به شما گزارش میدهد.

گزینش هدف ها بازاریابی محتوایی

درصورتی که پیش از گزینش هدف ها بازاریابی محتوایی مبادرت به تنظیم روزنگار نمائید، رویکرد به جایی نمی‌برید. می بایست بدانید غرض شما چیست و دقیقاً به چه چیزی میخواهید برسید. به صورت کلی مقصود شما از ساخت‌و‌ساز محتوا و بازاریابی محتوایی، شناخته شدن مارک، ارتقا فالوئر، تبدیل استفاده کننده به مشتری و ارتقا سودآوری میباشد؛ البته این موردها خیلی کلی میباشند. ما یحتاج میباشد هدف ها خویش را ظریف و بدیهی معین فرمائید تا بتوانید متناسب با هدف ها خویش، محتوای مطلوب ساخت فرمائید.

تعیین قضیه برای ساخت و ساز محتوا

فهرستی از موضوعاتی که می بایست پوشش دهید، تهیه و تنظیم نمائید. در شرایطی که تا قبل از اینً محتوا ایجاد کرده‌اید، به موضوعاتی که پوشش نداده‌اید نگاه فرمایید. مخاطبان شما چه افرادی می‌باشند و چه پیامی را می خواهید به آنان منتقل فرمایید؟ زمانی محتوای شما گرفتاری مخاطبانتان را برطرف می‌نماید، با محتوای شما مشغول میگردند، آن را به اشتراک می گذارند و به مشتریان و هوا داران شما تبدیل می شوند.

  • ۰۱/۰۶/۳۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی