مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


می‌دانستید بیل کلینتون و برند زاکربرگ نسبت به رنگ‌های قرمز‌رنگ و سبز کوررنگ میباشند؟ در سود این اشخاص نسبت به طراحی اپلیکیشن رنگ آبی‌رنگ حساس‌خیس میباشند و در مواجه با این رنگ‌ها عکس العمل آرم داده و در سود اندیشه می‌نمایند. همین منطق برای بازاریابی در حیث گرفته میشود. در دنیای پباده سازی نرم افزار و وبسایت بعداز سعی و امکان‌های جان دار؛ رنگ مهمترین فاکتور به شمار می آید. برای ادراک خوب از محتوای نرم افزار‌ها و تعامل ریلکس‌خیس یوزرها با مال نیاز به درک کردن اصول سرازیر‌شناسی رنگ در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه و تارنما دارید. در پژوهش‌هایی که در سالیان اخیر دررابطه‌با تأثیر رنگ در بازاریابی صورت گرفته میباشد، پژوهشگران دریافتند که تا ۹۰٪ قضاوت درباره‌ی تولیدها تنهاً مبتنی بر رنگ میباشد. با اینجانب همپا باشید تا بر پایه ی فاکتورهای گوناگون اثرگذار ترین رنگ‌بندی برای اپلیکیشنتان رو تعیین نمائید:


اصول سرازیر‌شناسی رنگ در پباده سازی نرم افزار بر طبق احساسات و عاطفه ها مخاطبین:
به‌تیتر مدیریت یک دستیابی‌وکار به طور طبیعیً میل دارید تا در حیث کاربرانتان آیتم متکی بودن و تایید قرار بگیرید در‌این‌صورت‌ “آبی‌رنگ” شایسته ترین گزینش میباشد. اعتنا کردید نرم افزار‌ها و وبسایت‌هایی که از یوزرها داده ها فردی اخذ می‌نمایند و نیاز به استحصال پشت گرمی یوزرها رو دارا هستند همچون توییتر، لینکدین و یا این که چهره‌بوک و اسکایپ لوگو اساسی خودشان رو به رنگ آبی‌رنگ پباده سازی کردند؟ و در مقابل گوگل برای به چهره کشیدن توان و سرعت خودش رنگ اساسی قرمز رنگ رو گزینش نموده است. هیچ‌کدام از این تعیین‌ها اتفاقی نیستند.

رنگ‌ها نمایان گر احساسات و عاطفه ها ما میباشند و گاهاً رنگ‌ها با شم‌های متعدد لینک قربت دارا‌هستند مثلا:

سپید: از این رنگ اکثر وقت ها برای برانگیختن شم جوانی و مدرنیته در کاربر به کار گیری میگردد.
سیاه: ما غالباً رنگ سیاه را به‌تیتر یک رنگ “توانا” تصور می کنیم و دقیقاً به همین خیال و خاطر است که ممکن میباشد اثاثیه نقلیه و یا این که جدیدترین ابزار تکنولوژی گاهی به رنگ مشکی پباده سازی می گردند.
زرد رنگ: شاید شنیده باشید که میگویند رانندگی با یک وسیله نقلیه رنگ زرد و یا این که پوشیدن جامه‌های رنگ زرد ممکن میباشد به‌این مفهوم باشد که شما به‌طورکلی شخص بهروزی میباشید و شاید پاره ای بیشتر از یک شخص معمولی برای ریسک‌پذیری فراهم باشید.
نارنجی رنگ: رنگ نارنجی رنگ منجر جوان‌سازی، برقراری رابطه و مثبت گرایی میگردد. این رنگ همینطور برون‌گرایی را ارتقا می دهد، به اشخاص اذن می دهد تا از مهارکردن خویش دست بردارند و آزادانه خویش را آرم دهند.
روی هم رفته و با روءیت کرد فروش جنس رنگ ها هر مورد معانی مختلفی دارا هستند:

رنگ‌های آبی رنگ، سپید و سبز در ساخت و ساز احساس اتکا در یوزرها موثر واقع گردیده‌اند. رنگ‌های نارنجی رنگ و زردرنگ آرم ارزش مطلوب متاع بوده‌اند و رنگ‌های مشکی و آبی رنگ نیز شم باکیفیت را در مخاطب ساخت‌و‌ساز می‌نمایند. رنگ خاکستری و سیاه در القای احساس داشتن محصولی با تکنولوژی به‌روز مال مؤثر واقع گردیده‌اند. به‌شکل کلی رنگ‌های بنفش و قرمز رنگ شم شهامت و رنگ نارنجی رنگ و رنگ زرد شم خوشایند و لذت‌نصیب بودن را به کاربر شما خواهند بخشید.

پالت رنگی آنالوگ

برای این مخلوط شما رنگی را از چرخه‌ی رنگ‌ها انتخاب کرده و بعد از آن رنگ‌های مجاورش را گزینش میکنید و با آن رنگ‌ها به طراحی می پردازید. رنگ‌های آنالوگ طراحی‌ای ساخت و ساز می‌کنند که هارمونی داشته و نگاه کردن به آن سهل و آسان است.

پالت رنگی تکمیل کننده

برای این ترکیب یک رنگ را انتخاب کرده و آنگاه رنگ متضادش را انتخاب می‌کنیم. برای مثال در اینجا سبز و قرمز. این نوع پالت رنگی خیلی جلب توجه کننده بوده و خیلی برای رابط اصلی و دورنما مناسب نیستند. در ازای میتوانید از آن برای آیکون یا اسکرین شات‌ها به کار گیری نمائید.

پالت رنگی منشعب

 

برای این مخلوط رنگی یک رنگ را انتخاب کرده و آن‌گاه دو رنگی که اهالی مخالفت آن رنگ هستند را گزینش می‌کنیم. هنوز هم جلب توجه کننده است ولی نگاه کردن به آن خوشایند می باشد.

پالت رنگی سه گانه

یک رنگ را تعیین کرده و یک مثلث معادل رسم میکنید. این نوع مخلوط احساس توازن می‌دهد. این پالت رنگی در دهه‌ی 90 بیشتر اشاعه داشته و ممکن است برای الان کمی سابق بنظر برسد. اکثری از فست فود‌های آن زمان هنوز هم در لوگو‌ها‌یشان از این طرح استفاده می‌کنند.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی