مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


پیشرفت اپ ها برای دستگاه های موبایل نیازمند پیش بینی محدودیت ها و خصوصیت های این دستگاه ها میباشد. طراحی اپلیکیشن دستگاه های گوشی با باتری فعالیت می نمایند و پردازنده های قدرتمندتری نسبت به رایانه های فردی دارا هستند و همینطور دارنده خصوصیت های بیشتری مانند تشخیص وضعیت مکانی و دوربین ها می باشند. توسعه و گسترش دهندگان همینطور می بایست طیف وسیعی از اندازه ورقه اکران، ویژگی ها دشوار افزاری و تنظیمات ها را به جهت رقابت شدید در اپ گوشی و تغییرات در هر مورد از سیستم عوامل در حیث بگیرند.

گسترش و پباده سازی نرم افزار گوشی نیازمند به کار گیری از اطراف های پیشرفت یکدست تخصصی میباشد. اپ های موبایل آغاز با استعمال از مشابه سازها در گوشه و کنار توسعه و گسترش تست می گردند و بعداً پایین تست می‌دانی قرار میگیرند. مشابه سازها روشی ارزان برای تست اپ های کاربردی بر روی تلفن های یاروهمدم ارائه میدهند که ممکن میباشد پیشرفت دهندگان به آن ها دسترسی فیزیکی نداشته باشند.

پباده سازی رابط کاربری گوشی (UI) نیز ضروری میباشد. رابط کاربری گوشی محدودیت ها و قضیه ها، شیت اکران، ورودی و تحرک را طرح کلی پباده سازی می‌داند. مخاطب اکثر زمان ها کانون تعامل با دستگاه خویش میباشد و رابط مشتمل بر اجزای hardware و برنامه میباشد. ورودی استفاده کننده به یوزرها اذن می‌دهد تا یک سیستم را ویرایش نمایند و خروجی دستگاه به سیستم اذن میدهد تا اثرات بازنویسی یوزرها را نشانه دهد. محدودیت های پباده سازی UI تلفن همراه مشتمل بر اعتنا و کارداران محدودی میباشد، مانند اندازه برگه اکران دستگاه گوشی برای دست استفاده کننده.

مسئله های رابط استفاده کننده گوشی نماد هایی از عمل مخاطب مانند جای و فرصت بندی را که میتواند از تعاملات استفاده کننده در یک اپ موبایل نماد داده خواهد شد، آرم می‌دهد. به صورت کلی غرض پباده سازی رابط کاربری موبایل در مرتبه اولیه یک رابط مخاطب پسند و قابل شعور میباشد.

UI های گوشی یا این که بخش های جلویی برای هواخواهی از دسترسی به سیستم های سازمانی به حمایت کننده های گوشی متکی می باشند. حمایت کننده گوشی مسیر یابی اطلاعات، امنیت، احراز نام‌و‌نشان، تایید صلاحیت، فعالیت سوا خط و تهیه و تنظیم خدمت را تسهیل می نماید. این قابلیت و امکان به وسیله ترکیبی از اجزای فی مابین افزار مثلا سرورهای اپلیکیشن موبایل، Mobile Backend تحت عنوان خدمت (MBaaS) و زیرساخت SOA مدد می‌شود.

رابط های خودمانی رابط کامپیوتر را اکران می‌دهند و تعاملات را از روش متن به مکان موادسازنده گرافیکی علامت میدهند. آن‌ها از مکالمات با بشر های حقیقی وواقعی تاسی می نمایند. دو نوع مهم رابط مکالمه وجود دارااست: دستیارهای صوتی (مانند آمازون اکو) و ربات های چت.

دیوید لیمپ ، نائب رئیس ارشد دستگاه های آمازون در گفتگو ای با بلومبرگ می‌گوید: \"ما معتقدیم که پلتفرم والا آجل صدا (voice) میباشد.\"
 

  • ۰۱/۰۱/۲۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی