مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


Appery.io
 

Appery.io یک پلتفرم بر پایه ی فضای ابری با ابزارهای پباده سازی بصری و سیستم های یکدست میباشد. Appery.io بوسیله طراحی اپلیکیشن کمپانی هایی مانند ESPN,AT & T و سامسونگ به کارگیری میگردد. Appery.io با ابزارهای توانمند بصری، تعداد متعددی پوسته و هواخواهی از اپ های زیر اینترنت پاسخگوی نیازهای شما میباشد.

AppIcelerator
 

AppIcelerator یک پلتفرم میباشد که سرویس ها ابری یکدست و کتابخانه ای کلان از سرویس ها کاربردی و ماژول ارائه میدهد. این نرم افزار مطلوب برای سازمان هایی میباشد که نیاز به بسط اپلیکیشن های کاربردی و یک سری گانه برای استعمال از تجهیزات زیر اینترنت میباشد. همینطور دارنده دیدگاه به کارگیری از اپلیکیشن میباشد، به‌این مفهوم که بررسی بر سعی نرم‌افزار شما بسیار معمولی خواهد بود.

 
AppMachine
  

AppMachine ابزاری میباشد که داعیه می­نماید که یک ابزار عالی و شل برای همگی میباشد. در بی آلایش ترین وضعیت، این نرم‌افزار بر پایه ی اصل نسخه برداری محتوای سایت شما عمل می نماید. آنگاه AppMachine به شما اذن می‌دهد نرم افزار را با آنچه \'بلوک های ساختمان\' نامیده می گردد بسازید. این یک شیوه خوب و ارزان برای خریداری کردن کالا زنده میباشد.
 

  • ۰۱/۰۱/۲۷
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی