مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


گر شما جزو آن گروه از بشر هایی می‌باشید که تصور می نمایند نرم افزار تنها طراحی اپلیکیشن برای هلدینگ ها و موسسات گران قدر نظیر خزانه ها و یا این که مغازه های تبارک میباشد دشوار در اشتباهید ! اینروز ها بیشتر بیزنس ها و شرکتهای میانگین یا این که حتی خرد مالک نرم افزار میباشند و به نرم افزار نیاز دارا هستند . وضعیت بازار به طوری عوض شده میباشد که شرکت های موردنیاز میدانند با یک استراتژی کارآمد و رابطه یک نرم افزار با تارنما خویش می‌توانند به خیر درآمد زایی نمایند..

 

امروزه اکثری از موسسه ها خرد با استعمال از نرم افزار فردی خویش درآمد روزمره خویش را استخراج می نمایند . مثلا یک آرایشگاه در راءس شهر یا این که یک  کافی شاپ میتوانند با یک استراتژی بازاریابی بهتر درآمد قابل توجهی از یک نرم افزار به دست آورند.

 

در حالتی‌که شما هنوز رمز در گم میباشید که از چه راهی می شود به دنیای نرم افزار وارد گردید و منافع خویش را ضمانت فرمائید و محبوبیت خویش را در جامعه ارتقاء دهید با هشت نحوه شما‌را ارشاد می نماییم که به چه نکاتی در نرم افزار خویش دقت فرمائید .

 

۱-خوشگل و دیدنی به حیث برسید
واپسین پژوهش ها نماد می‌دهند که به صورت معدل هر اهل ایران دو ساعت در روز با گوشی یا این که تبلت اتوماتیک می نماید . در واقع تعداد انگشت شماری از اپ ها قسمت بسیار متعددی از این دو ساعت را به خویش تخصیص می‌دهند و از سوی دیگر بخشی دیگر از این مجال صرف جستن برنامه و به کارگیری از اپلیکیشن های سیستمی میشود  .

مغز بشر به صورت ناخود باخبر هر چیز دیدنی را مستقیما ضبط می نماید . که میتواند یک آیکون خوشگل یا این که یک نوشته جالب با یک ادغام رنگ جالب باشد . شما میتوانید با اختراع در پباده سازی و آشنایی نیاز استفاده کننده از این امکان مغز تحت عنوان یک مزیت برای خویش به کارگیری فرمایید یعنی با یک پندار جالب یا این که یک گزینش بهتر در تیتر یا این که آیکون میتوانید فی مابین بقیه رقبای خویش تعیین گردید و استفاده کننده نرم افزار شما‌را تعیین نماید .

 

۲-شل خیس رابطه پیدا نمائید
بسیار معمولی میباشد?? نرم افزار مدام و به راحتی با یک لمس معمولی در ورقه قابل مشاهده میباشد ولی در مقابل یک تارنما ، بایستی یک اپ مرورگر گشوده گردد و استفاده کننده در آن واژه مطلوب جست و جو نماید و در شکل عشق و علاقه و جذابیت آن برای مخاطب شاید آن برگه را به بوکمارک های خویش بیفزاید . در واقع رابطه با شما از روش نرم افزار برای استفاده کننده بسیار بی آلایش خیس است و بسیار شل خیس میتواند به شما برخورد علامت دهد .

 

۳-با مشتریان عالی درباره‌ی باشید
تلفن همراه جزو فردی ترین وسایل میباشد و طبق پژوهش ها به صورت معدل عده ای که گوشی دارا‌هستند ۸۰ در صد روز را کنار تلفن همراه خویش سپری می نمایند . این بدان معنا میباشد که شما از روش نرم افزار هر موقع که خودتان بخواهید میتوانید با مشتری رابطه بر قرار نمائید . در نقطه مقابل سایت میباشد که هر موقع خویش مخاطب بخواهد با شما رابطه بر قرار می نماید . و شما میتوانید از این مزیت به عایدی خویش به کارگیری نمائید .

 

۴-یک رویه ارتباطی بهتر بسازید
یک نرم افزار میتوانذ صورت های متعددی داشته باشد ، یک کانال اجتماعی ،  نرم افزار  معرفی بک کمپانی یا این که استحضار از بها تولیدها آن کمپانی ، پند و یادگرفتن استفاده کننده در یک موضوع خاص یا این که خبرها روز در یک مورد خاص و… اصلی ترین مزیت نرم افزار این میباشد که کلیه ی این داده ها با یک نوتیفیکیشن در مشت مخاطب قرار میگیرد در واقع وجه تمایز نرم افزار ها در نوع اطلاعاتی میباشد که در دست استفاده کننده قرار می‌دهند . شما بایستی عملکرد فرمایید که اطلاعاتی که در مشت کاربرانتان قرار می دهید در نوع خودشان منحصربه‌فرد باشد . این داده ها میتواند از تخفیف به موقع یک فرآورده باشد تا یک فراگیری معمولی که اعتنا مخاطب را به خویش جلب نماید .
 

  • ۰۱/۰۱/۲۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۱)

  • بهترین موسسه پرستاری در منزل
  • سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم از اینکه اطلاعات مفید و با ارزشی رو انتقال میدید متشکریم و بسیار استفاده می کنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی