مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اولیه استراتژی تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه نامگذاری و پباده سازی لوگوی آن میباشد. نام و نامی بایستی طراحی اپلیکیشن برای نرم افزار گوشی خویش تعیین نمایید که جالب و منحصربه‌فرد باشد. اول چیزی که دقت کاربر را به نرم افزار برای دانلود و به کارگیری از آن، جلب می‌نماید، اسم و لوگوی آن میباشد. شما می بایست با تعیین یک اسم و لوگوی مطلوب به کاربر این پیام را برسانید که مسئله نرم افزار تان چیست. هرچه اسم نرم افزار دیدنی خیس و اختصاصی خیس و لوگوی آن معمولی خیس باشد، استفاده کننده بیشتری برای دانلود و به کار گیری از آن جذب خواهید کرد.

برای قرائت نوشته‌علمی نکات تعیین شایسته ترین اسم برای نرم افزار کدام میباشد؟ اینجا کلیک فرمائید.


تصویب و نشر نرم افزار
دو‌مین استراتژی تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه- تصویب و نشر آن در پلتفرم‌های نشر دهنده دارای اعتبار
دومی استراتژی تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه بعداز نامگذاری و پباده سازی لوگو، تصویب و نشر آن در پلتفرم‌های تکثیر دهنده دارای اعتبار و شناخته گردیده ای زیرا گوگل پلی، کافه بازار و نرم افزار استور میباشد. هرچند پلتفرم‌های تکثیر دهنده فرنگی ممکن میباشد موانعی برای تکثیر سریع و به موقع نرم افزار شما تولید نمایند ولی از راهکارها و ترفندهای مطلوب برای اینکار می توانید به کارگیری نمایید. در‌این پلتفرم‌های تکثیر دهنده بایستی نرم افزار خویش را طبق مورد نرم افزار خویش تیم بندی نمایید و توضیحات مختصری در ارتباط آن بنویسید تا کاربر شل خیس و سریعتر بتواند آن‌ها‌را پیدا نماید.

برای قرائت نوشته ی علمی آموزشی شیوه های ارتقاء تعداد نصباپلیکیشن‌ها اینجا کلیک نمائید.


نحوه های تبلیغات نرم افزار تلفن همراه
سومی استراتژی ایجاد کرد نرم افزار گوشی- تبلیغات
 برای جذب استفاده کننده برای دانلود و استعمال از نرم افزار خویش می بایست آنها‌را به خیر تبلیغ نمایید. راهکارهای متعددی به عنوان مثال از روش کانال‌های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، بلاگ و رپورتاژ برای نشر تبلیغات نرم افزار شما وجود داراست که میتوانید از یک یا این که یکسری نوع از آن ها به کارگیری نمایید. همینطور میتوانید از بخش‌های متفاوت نرم افزار خویش اسکرین شات بگیرید و از روش کانال‌های اجتماعی خویش آن را برای مخاطبان خویش به اشتراک بگذارید و مارک خویش را افزایش دهید.


شیوه‌های درآمدزایی از نرم افزار
چهارمی استراتژی ایجاد کرد نرم افزار گوشی-گزینش طریق کسب درآمد
یکی مهم‌ترین استراتژی ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه انتخاب روش کسب درآمد از آن ها میباشد. نرم افزار‌ها در پلتفرم‌های تکثیر دهنده به طرز‌های مختلفی تکثیر مییابند. بعضا از آغاز مبلغی می‌باشند و استفاده کننده بایستی برای دانلود و به کار گیری از آن‌ها مبلغ معلوم گردیده را بپردازد. برخی در صدر بدون پول میباشند و برای به کار گیری از قابلیت و امکان‌های بیشتر، استفاده کننده می بایست پولی را بپردازد. البته بعضی دیگر میباشند که بدون‌پول می‌باشند و درآمد خویش را از روش تبلیغات اخذ می‌نمایند. بایستی طرز کسب درآمد نرم افزار خویش را مشخص و معلوم کرده و در‌صورتی‌که قصد فروش آن را دارید یک بها منطقی گزینش فرمائید.
 

  • ۰۱/۰۱/۱۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی