مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تاثیر نرم افزار در دیجیتال مارکتینگ

 

1.با نرم‌افزار مدام جلوی چشمان مشتریان باشید

آمار نشان می دهد که طراحی اپلیکیشن هر اهل ایران به طور معدل، دو ساعت از برهه زمانی خویش را صرف عمل با موبایل تلفن همراهش میکند. ولی در نگاهی واقع‌بینانه اکثر زمان ها یوزرها در‌این مقطع، از چند برنامه محدود که عمدتا شبکه‌های‌عمومی و پیام رسان می باشند به کارگیری میکنند. البته در حالتی که از زاویه ای دیگر به خلق و خوی آنها بنگرید یوزرها در زمان روز قریه‌ها توشه قفل تلفن همراه خویش را می گشایند و برگه اولیه دربردارنده نرم‌افزار‌های گوناگون تلفن همراه خویش را بالا و زیر می‌نمایند! به این ترتیب حتی در صورتیکه ما یحتاج روزانه یوزرها نباشید ولی بخت چشم شدن مداوم به وسیله یوزرها را از دست نداده اید. روزمره یکسری توشه چشم شدن به وسیله یوزرها غرض موقعیتی خاص و اختصاصی میباشد که کمتر شیوه تبلیغاتی می‌تواند آن را محیا سازد. حتی چنانچه برنامه شما در به عبارتی لحظه گزینه استعمال استفاده کننده قرار نگیرد و یا این که حتی فراموش کرده‌باشد که چرا برنامه را نصب کرده، مشاهده مختلف آیکون مارک شما یک تصویر خیالی از حضور فعال شما در ذهن وی ساخت‌و‌ساز می‌نماید. درپی هرگاه نیاز به سرویس ها شبیه شما در وی به وجود بیاید اولی تعیین مسلما شما خواهید بود.

 

2. با نرم‌افزار یک شبکه بازاریابی بدون واسطه با یوزرها خویش بسازید

تجهیزات متناسب یک برنامه رابطه بی واسطه شما با مخاطبینتان را به مقدار قابل توجهی ارتقاء می دهد. نرم‌افزار ها دارنده دایره کاربری زیادی میباشند. مثلا می‌توانند ارائه دهنده خدماتی متنوع به یوزرها همانند ارزش، رزرو، پیام رسانی، خبر‌ها، داده ها همگانی، داد و ستد کالاو ... باشند. مهمترین مزیتی که یک نرم‌افزار در بازاریابی و ارتقا فروش داراست این میباشد که، مهم‌ترین داده ها، پیشنهادات ویژه و ... به وسیله یک ناتیفیکیشن بی آلایش به مجموع یوزرها آگهی گردد.

 

 

 

3- با برنامه قیمت گذاری مشتریان و مخاطبینتان را مقدمه فرمایید

برنامه ها تجهیزات بخش اعظمی دارا هستند. کلیه این تجهیزات به طوری پباده سازی گردیده اند که کسب و فعالیت بتواند ارتباطی از صمیم قلب و مجاورت با مخاطبین خویش داشته باشد. هرچقدر یک کسب و فعالیت خویش را به مشتریانش مجاورت خیس نماید و بیشتر به آنها اعتنا نماید، مشتری بیشتر حس گران بها بودن میکند. هرچقدر این شم در یک مشتری کارکشته خیس باشد وفاداری اش نسبت به مارک بیشتر می گردد. با اپ می توانید آمار متناسبی با کار یوزرها و مخاطبین خویش به دست آورید و سرویس ها و جوایز زیادی اهدا نمائید .

 

4- با نرم افزار مارک کسب و فعالیت خویش را بیان نمائید

نرم‌افزار ابزاری قوی جهت برندسازی در دیجیتال مارکتینگ میباشد. این اپلیکیشن کوچک موبایلی دارنده یکی بالاترین ضرایب تاثیرگذاری در ذهنیت کاربر می باشد. مارک شما هر روز بوسیله یوزرها چشم و تکرار می‌شود. تداوم به کارگیری از اپ موجب استعمال از سایر تولید ها و سرویس ها مارک شما گردد. این فرمان که در مارکتینگ \"تکرار موءثر\" اسم دارااست باعث برندسازی حاذق کسب و فعالیت شما گردد.

 

5- اپ دسترسی به سرویس ها شما‌را ارتقا خواهد بخشید

فرقی ندارد که ارائه دهنده چه خدماتی باشید. کسب و فعالیت شما هرچه که باشد ، اساسی این میباشد که مخاطبین بتوانند در سریع ترین مقطع ممکن و بسیار ریلکس با شما رابطه برقرار نمایند و داده ها و سرویس ها آیتم نیازشان را اخذ نمایند. واقعا چه چیزی به جز یک نرم‌افزار دارنده چنین بضاعت و توان میباشد؟

 

معمولی، سریع ، ریلکس و در دسترس!

 

6- با اپ تمایز خویش از رقبا را نشان دهید.

عالم سرشار از برنامه های متنوع میباشد و اشخاص بیشتراز هر بازه دیگری به به کارگیری از نرم افزار گرایش دارا هستند. کمتر کسی را می‌توانید پیدا فرمائید که روزمره با نرم افزار سروکار نداشته باشد. با این درحال حاضر این نیاز هنوز برای کسب و شغل های کوچک به خیر شناخته نشده میباشد. و این یعنی یک حالت عالی!

 

آری شما می‌توانید با داشتن یک برنامه منحصربه‌فرد کسب و کارتان، خیلی سریع از دربین رقبایتان قدبلند نمائید و خویش را نشان دهید. در جاده رقابت از رقبایتان شل سبقت بگیرید و تحت عنوان کسب و کاری که خدماتی متمایز ارائه می دهد شناخته گردید. فکر کنید زمانی که به‌تیتر اولیه کمپانی دربین رقبا اپ خویش را راه‌اندازی نمایید، مشتریان هم از آینده نگری شما شگفت زده خواهند شد و همین قضیه شایسته ترین تبلیغ برای برندسازی کسب و فعالیت شما محسوب می‌ خواهد شد.

 

 

 

هم اکنون که با مزایای برنامه ها در دنیای کسب و امور و دیجیتال مارکیتنگ آشنا شدید بایستی بپذیریم که اپ‌ها در آینده ای خیر چندان به دور به یکی‌از لازمه‌های پیشرفت در کسب و عمل مبدل خواهند شد. لذا خیلی بهتر میباشد که شما پیشگام حوزه کسب و عمل خویش باشید و برای مخاطبینتان ابتکار عمل و سهولت را به ارمغان بیاورید. اعتنا نمایید که هرچقدر دیرتر دست به عمل گردید این مبادرت بوسیله یکی رقبای شما انجام گردد و مجموع مزیت های بالا به وی تخصیص خواهد یافت.

 

  • ۹۹/۰۹/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی