مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نرم‌افزار‌ساز یک ابزار ساخت‌و‌ساز و توسعه و گسترش آنلاین برنامه گوشی میباشد که به مخاطب اذن میدهد روند   طراحی اپلیکیشن دشوار نرم افزار‌نویسی برنامه گوشی را نادیده بگیرد و اپ خویش را در بازه زمانی برهه زمانی کوتاهی ساخت نماید.

نکته دیدنی اینجاست که نرم افزار‌ساز زمان بازه زمانی ساخت‌و‌ساز نرم افزار گوشی را به تعدادی ساعت کاهش میدهد! به صورت معمول نرم افزار‌نویسی اپ تلفن همراه ماه‌ها یا این که هفته‌ها ارتفاع می‌کشد. از ایده پردازی گرفته تا پباده سازی وایرفریم، پباده سازی رابط کاربری (UI) گرفته تا تجزیه و چک تجربه مخاطب (UX)، تست برنامه تا آخری کردن آن، دربرگیرنده فرآیندهایی طولانی و سنگین در پشت یک برنامه تلفن همراه بی آلایش میباشد.


نرم‌افزار‌ساز بازه مقطع، هزینه و دردسرهای زیاد مشتریان را کاهش میدهد
اکنون، هنگامی برنامه‌ساز مقطع بازه، هزینه و دردسرهای زیاد مشتریان را کاهش می دهد، می بایست آنالیز کنیم چطور؟
نرم افزار‌ساز ایجاد نرم‌افزار را تماما بی آلایش انجام می دهد.

هر که نرم افزار‌نویسی را نمی‌شناسد قادر است نرم افزار خویش را با به کارگیری از نرم افزار‌ساز ساخت نماید. برهان این فرمان این میباشد که با نرم‌افزار‌ساز صرفا به نوع نرم افزار، خصوصیت‌ها، دسترسی‌های مخاطب، محتوا و بقیه موردها اساسی نیاز میباشد خیر نرم‌افزار‌نویسی. ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن با اپلیکیشن‌ساز به آسانی لبریز کردن یک سری فرم آنلاین یا این که تایپ کردن مقاله در وب لاگ یا این که کارهایی نظیر اینها میباشد.

در‌پی در خصوص مزایای برنامه‌ساز حرف می کنیم.

مزایای استعمال از نرم‌افزار‌ساز
مشتری بعد از بازه زمانی وقتی کوتاه اپلیکیشنی کاربردی در دست دارااست. چون ساخت و ساز نرم افزار با نرم‌افزار‌ساز بیشتر مبنی بر تعیین خصوصیت‌ها و تجهیزات و در غایت دانلود آنلاین فولدر نصبی نرم افزار میباشد.
هر کسی فارغ از علم اپ نویسی قادر است فارغ از درک کردن یک خط کدنویسی، نرم افزار خویش را فعال سازی نماید.
یکی‌از از سایر مزایای به کارگیری از اپ‌ساز، مقرون به صرفه بودن آن میباشد. هزینه تولید یک برنامه از روش نرم‌افزار‌ساز باورنکردنی وجود ندارد، تنها ۵۹۹ هزار تومان! تجهیزات بسیار متعددی از گذشته اپلیکیشن‌نویسی گردیده و مشتری می تواند با یک کلیک آنها‌را در نرم افزار خویش داشته باشد. امکاناتی زیرا دکان آنلاین، پرداخت آنلاین، کاتالوگ، فرم و ...
نرم افزار‌های درست شده با برنامه‌ساز برای هر سه سیستم برهان اساسی موبایل مانندAndroid ، iOS و ویندوز فون ارائه می گردند.
در حالتی‌که میخواهید داده ها بیشتری در رابطه اپ‌ساز گوشی داشته باشید توصیخ می کنیم به طبع برگه «نرم‌افزار ساز آنلاین سوای نرم‌افزار نویسی اندروید و آیفون» را مطالعه نمائید.
 

  • ۹۹/۰۹/۰۲
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی