مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


غرض از این نوشته ی علمی توضیح درمورد نصب نرم افزار های موبایل طراحی اپلیکیشن تحت عنوان یک جایگزین بهتر برای تارنما های موبایل وجود ندارد. این نوشته ی علمی تنها لیستهایی را نشان می دهد که نرم افزار ها می‌توانند کسب و فعالیت بیشتری نسبت به اینترنت سایتهای موبایل ارائه دهند.

تمامی ما می دانیم که امروزه تعداد یوزرها گوشی  بیش تر از تعداد یوزرها دسکتاپ میباشد! در فیض، برای کسب و عمل ،نیاز به به کارگیری از شبکه های موبایل به صورت اثر گذار برای جذب مشتری می باشد.گزینش در میان برنامه های گوشی و وبسایت ها بستگی به هزینه ها، قابل استعمال بودن وویژگی های آیتم نیازمخاطبینی که از آن به کار گیری میکنند داراست.

مطالعات نشان میدهد که یوزرها، نرم افزار های تلفن همراه را بیشتر از تارنما های گوشی ترجیح میدهند. و این  آمار خودش سبب می گردد که یک ادله حاذق برای نرم افزار های موبایل چهت نیل به مشتریان بالقوه وآنلاین وجود داشته باشد.

1.نرم افزار های گوشی،بضاعت و توان فردی سازی کردن برای یوزرها را دارا‌هستند.

فردی سازی در باب ارائه ارتباطات متناسب با یوزرها براساس منافع، جای ، نوع استعمال آنان و مورد ها دیگر میباشد.

2.بر روی اپ های گوشی به راحتی میتوان تبلیغات به طور نوتیفیکیشن ارسال کرد.

 برای چندین ده سال پیشین، پست الکرونیکی تحت عنوان وسیله ارتباطی بزرگ خیس آیتم استعمال قرار گرفته میباشد البته به گذر زمان دوران با ورود تلفن همراه های هوشمند و اپلیکشن های نصب گردیده بر روی آن، اثربخشی خویش را از دست دادند.

نوتیفیکیشن ها دو نوع میباشند.پوش نوتیفیکیشن و پاپ آپ. آن‌ها هر دو مورد ای دارای هیجان برای توسع دهندگان در برقراری رابطه و تبلیغات با یوزرها نرم افزار های تلفن همراه به طرز ای  تازه می باشند. بضاعت ارسال نوتیفیکیشن های فوری برای یوزرها بسیار دلنشین میباشد که یکی عارضه ها مهم برای بخش اعظمی از کمپانی هایی در میخواهند یک اپ موبایل بسازند اینست.

3. نرم‌افزار های گوشی هم دارنده خصوصیت‌های یک دستگاه موبایل می‌باشند.

اپ‌های تلفن همراه دارنده خصوصیت‌های یک دستگاه گوشی مانند دوربین، لیست تماس، GPS، تماس‌های تلفنی، عجله‌سنج، قطب‌نما و غیره می‌باشند. چنین خصوصیت هایی، هنگامی که در یک نرم افزار به کارگیری می‌شود، میتواند جذاب و مشغول کننده باشد. علاوه بر این ، این خصوصیت‌ها همینطور می توانند زحمت یوزرها را کم کند. مثلا، کاربرانی که فرم یک نرم افزار بانکی را کامل شدن می‌نمایند ممکن میباشد نیاز به ارسال عکس خویش برای کامل شدن مراحل داشته باشند.یک نرم افزار گوشی میتواند به یوزرها اذن دهد تا از دوربین تلفن همراه خویش برای تثبیت و ارسال یک عکس امداد بگیرند.
 

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی