مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

به عنوان یک تصویرگر ، ممکن است شما هرگز آرزو نداشته باشید که کارهای خود را در یک برنامه منتشر کنید. طراحی اپلیکیشن وقت آن است که بر این تعصب غلبه کنیم. در این پست ، تصویرگر Fran Pulido توضیح می دهد که چگونه در فضای محصول دیجیتال بدرخشید - جهانی که از نظر بصری شگفت انگیز استعدادها و استعدادهایی را می طلبد.

4471e878e243c478d50ac39d3eac9c59


در برهه ای از زندگی ، همه ما نقاشی کشیده ایم. همه ما از یک مداد و یک کاغذ برای توضیح ایده ای استفاده کرده ایم که بیان آن برای ما فقط با کلمات (یا حداقل برای لذت کامل از آن) دشوار بود. تفاوت در این است که برخی از ما همچنان زندگی خود را ترسیم می کنیم. این چیزی است که برای من اتفاق افتاد.

اسم من فران است. من در Z1 تصویرگر هستم و رمانتیک گرایی که باعث شد من همچنان مداد را نگه دارم دست نخورده باقی مانده است. در واقع ، آن به قلمرو دیجیتال فراتر رفته است - فضایی که اکنون من نیز در آن حرکت می کنم.

یک روز ، متوجه شدم که کلمه "illustration" از لاتین آمده است و معنای واقعی کلمه آن روشن کردن است. من این را دوست داشتم به نوعی ، کار ما شامل روشن کردن ایده ، کمک به فهمیدن آن و استفاده از چراغ قوه برای تبدیل آن به یک تجربه زیبایی است.

کلمه "illustration" از لاتین آمده است و در لغت به معنای "روشن کردن" است.
این برای کسانی که ترجیح می دهند شغل خود را در طراحی گرافیک یا هنرهای زیبا دنبال کنند جذاب است - برای کسانی که آرزو دارند کارهای خود را در یک نمایشگاه ، آلبوم موسیقی دان مورد علاقه خود یا جلد یک مجله ببینند - چیزی که من افتخار می کنم در مقالاتی مانند El País ، جایی که من از چند سال پیش شروع به همکاری کردم ، به دست آوردم.

با این حال ، تعداد کمی از ما که این شیوه زندگی را انتخاب می کنیم ، (به خصوص اگر چند سال دیگر زیر کمربند خودمان باشد) هرگز آرزو نمی کردیم که کارهای تصویرگری خود را در یک برنامه منتشر کنیم. من قبلاً یکی از آن افراد بودم. من فکر کردم که این چاپ برای تصویرسازی بهتر است زیرا این یک شی physical فیزیکی و ملموس است و دارای هاله ای از اعتبار است.

دیجیتال به نظر می رسید یک محصول دور ریخته است خوشبختانه این برداشت قبلاً به چالش کشیده شده است. مدت ها پیش ، من در مورد این تعصب قطب قوس زدم. اما زمان کار در کنار هم تیمی های Z1 من قلم انداختن بینایی ام را به پایان رسانده است. با همکاری با توسعه دهندگان ، طراحان ، نویسندگان و مدیران محصولات ، من آموخته ام که رمانتیسم و ​​زیبایی حرفه ما نه تنها در زمینه دیجیتال تجربه می شود ، بلکه به لطف مزایای کار گروهی و رسانه ای پرواز را نیز انجام می دهد.

سفر - تصویر بهداشتی برنامه بهداشت روان uiux پس زمینه مراقبه درخت داروی انیمیشن خواب تمرکز ذهن آرامش طبیعت غروب خورشید چشم انداز سلامت روان سلامت محصول دیجیتال برنامه هنر تصویر تصویر
سفر - تصویر برنامه بهداشت روان
توسط FRAN PULIDO
من با تیم های Z1 و Field Trip Health برای ایجاد Trip ، یک محصول دیجیتال برای هدایت شما در تجارب افزایش هوشیاری ، با استفاده از داروها یا غیره کار کرده ام ... این یک پروژه جالب از صفر به یک بوده است که در آن ما چا رو داشتیم ...

مشاهده در مورد DRIBBBLE

من باور غلطی را که هنوز در مورد تصویرگری دیجیتال وجود دارد باور نمی کنم. مخصوصاً در دنیای امروز که همه ما وقت زیادی را روی صفحه نمایش موبایل خود می گذرانیم - بیشتر امسال که عملاً یاد گرفته ایم که در اینترنت زندگی کنیم. با این حال ، ایده تصویرگر بوهمیایی که روی کتاب ها ، پوسترها ، مجلات یا نمایشگاه ها کار می کند همیشه دوباره ظاهر می شود. همکاران ، اما باید چیزی به شما بگویم - در این عصر و روزگار ، کار با این قالب ها دیگر واقع گرایانه نیست.

ما با یک کاربر به طور فزاینده باتجربه و سخت گیر روبرو هستیم که دیگر فقط به دنبال قابلیت استفاده بلکه کیفیت و زیبایی نیست.
محصولات دیجیتال یک بخش در حال رشد است و از نظر بصری به تجربیات شگفت انگیز نیاز دارد زیرا ما با یک کاربر باتجربه و مجرب روبرو هستیم که دیگر فقط به دنبال قابلیت استفاده بلکه کیفیت نیست. در اینجا فرصت های کاری و رشد برای تصویرگران فراهم شده است - آینده ای حرفه ای که در آن مهارت های شما زندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان را بهبود می بخشد.

بله ، امروز در نمونه کارهای من ، تصاویر روزنامه های معتبر ملی را پیدا خواهید کرد. اما برای برنامه هایی مانند Less نیز کار خواهید کرد که به هزاران کاربر کمک می کند تا رابطه سالم تری با مصرف الکل داشته باشند. یا تجربه های جذاب تریپ ، یکی از زیبا ترین و پیچیده ترین چالش هایی که در Z1 انجام داده ام - برنامه ای که شما را در سفرهای روانگردان همراهی می کند. آن را بررسی کنید:

سفر - سلامت روان برنامه کاربردی z1 ux ui dailyui سفر برنامه برنامه احساسات قطع نشریات روانگردان سلامتی سلامتی محصولات دیجیتال چشم انداز ذهن آگاهی رشد شخصی آگاهی گسترش هوش
سفر - برنامه بهداشت روان
توسط LUCÍA GUILLÉN برای Z1
برنامه مبتنی بر درمان های روانگردان چگونه باید باشد؟ the ما جواب ندادیم ، اما پس از درک حواس پنجگانه خود ، انگیزه ها و نیازهای Field Trip را درک کردیم ، می دانستیم که باید از کلیشه ها فرار کنیم. سفر باید طراحی شود ...

مشاهده در مورد DRIBBBLE

در برخی موارد ، کار من به عنوان "تازه و پر جنب و جوش" تعریف شده است ، و من دوست دارم فکر کنم که این ویژگی هایی است که ما همچنین می خواهیم در محصولات دیجیتالی که در اینجا طراحی می کنیم به دست آوریم

  • ۹۹/۰۹/۲۵
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی