مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


شاید این پرسش برایتان پیش بیاید که پباده سازی این Application ها به وسیله چه عده ای و چه‌طور شکل میگیرد. طراحی اپلیکیشن   کلاً به همگی پروسه تولید، پیاده سازی و منتشر کردن اپلیکیشن، پباده سازی نرم افزار گفته می گردد. در اینجا مورد نیاز میباشد گفته خواهد شد که برای پباده سازی یک آپ به اکثری از تخصص ها در کنار هم نیاز خوا‌هیم داشت.

در‌صورتی‌که می‌خواهید برای خویش یک آپ ایجاد نمایید، میتوانید به یاری شیوه های تحت مالک یک نرم افزار گردید:

نرم افزار نویسی
تولید نرم افزار به امداد نرم افزار نویسی، اولی راهی میباشد که به ذهن همگی اشخاص می رسد. این‌شیوه اولی و دشوارترین راه‌حل ساخت و ساز نرم افزار می باشد. چون ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار به یاری اپلیکیشن نویسی برای اشخاص مبتدی و تازه کار و افرادی که تجربه ای دراین باره ندارند، بسیار طاقت فرسا و مشقت بار هست. البته در حالتی که به لهجه اپ نویسی مسلط می باشید، می توانید به یاری آن آغاز به ساخت‌و‌ساز آپ نمائید.

سفارشی (برون سپاری)
در‌حالتی که علم کافی برای ایجاد نرم‌افزار به امداد اپلیکیشن نویسی را ندارید، نگران نباشید. شما میتوانید آرزوها و طرح ریزی های خویش را به یک نرم افزار نویس گفته و آن با اخذ پول هایی بسته به نوع نرم افزار و معیار تجهیزات آپ شما، مبادرت به پباده سازی اپلیکیشن های لازم شما می نمایند.

خرید اپ
بعضا از تایم ها شما میتوانید با خرید برنامه های ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله سایرافراد، آن را پایین مالکیت خویش در بیاورید. اما این طریق بیشتر در شرکتهای عظیم واقعه می‌ افتد. درین طریق فرد یا این که کمپانی با پرداخت پولی رقم خورده به وسیله صاحب Application ، آن را خریداری و پایین مالکیت خویش قرار می دهد.

شیوه کسب درآمد از روش برنامه
بعداز ساخت و ساز و پباده سازی نرم‌افزار، نوبت به ارائه و کسب درآمد از نرم افزار می رسد.

مالکان Application ها بعد از پباده سازی، آنان را در مارکت های متعدد در چنگ عموم قرار می دهند. گهگاه ارائه این نرم‌افزار ها به طور بدون پول وجود ندارد و ممکن میباشد یوزرها برای به کار گیری از نرم افزار ناچار به پرداخت پولی رقم خورده شوند. این مبلغ پرداختی برای ادامه ی بقا و پیشرفت کمپانی آفریننده گزینه به کار گیری قرارمی‌گیرد. اما درین بین آپ هایی نیز میباشند که می‌توانید آن ها را به طور بدون‌پول دانلود و نصب کنید، ولی برای دسترسی به تجهیزات بی نقص آن، می بایست پولی را پرداخت نمائید. بدین سبک پرداخت، پرداخت داخل طرحی گفته می‌گردد.

شاید این پست هم برایتان جذاب باشد :   13 خط مش که میتوانید از بهینه سازی و بازاریابی برای تقابل با تاثیر ویروس کرونا ویروس استعمال نمائید
اینترنت نرم‌افزار (Web Application) چه می‌باشد؟
اینترنت نرم افزار یا این که اپلیکیشن کاربردی ذیل اینترنت (Web Application) ترکیبی از تارنما و برنامه میباشد. همان دیگر گوگل با ارائه این طرح بی سابقه به شما این قابلیت و امکان را داده تا با به کار گیری از PWA که کوتاه گردیده عبارت (Progressive Web Apps) به معنای برنامه پایین اینترنت پیش رونده، میباشد، یک تارنما داشته باشید که کارکرد آن تماما شبیه اپ میباشد.

به صورت نمونه، خدمت جیمیل یک اینترنت نرم‌افزار پر اسم و رسم میباشد. اینترنت اپ ها قابلیت دسترسی به داده ها کسب و امور را از هر مکانی و در هر وقتی از شبانه روز، برای یوزرها اینترنتی آماده می نمایند. آنها بعداز تجزیه و بررسی و چک یک تیم و معین نمودن ظریف نقش ها، عملکردها، و… برای آن تیم پباده سازی گردیده و قابل ارائه در کانال داخلی و وب میباشد.

تفاوت اینترنت برنامه و سایت
اکثر وبسایت ها تاکید شدید بر محتوا دارا هستند البته در Web Application ها تمرکز بر روی همت و کارکرد جای دارد. همینطور قابل ذکر میباشد که وبسایت، یک مقاله را برای همگی به صورت یکسان نشان میدهد. البته یک Web Application بر طبق تعاملاتی که با استفاده کننده داشته میباشد، داده ها را پردازش کرده و آنگاه به مخاطب اکران میدهد. یعنی مطالب اکران داده گردیده برای هر استفاده کننده مبتنی بر سن، عشق، جنسیت، و… گوناگون با دیگر یوزرها میباشد. تفاوتی دیگری که وبسایت ها و Web Application ها با یکدیگر دارا هستند، در آنلاین و آفلاین بودن آن هاست.

چون یک استفاده کننده برای اینکه بتواند داده ها یک وبسایت را مشاهده یا این که از آن به کارگیری نماید، باید به طبع به وب متصل خواهد شد. البته در اینترنت اپیلیکیشن به این شکل وجود ندارد. در آن صرفا کافیست، که مخاطب یکبار به وب متصل گردد و بعد از آن به طور آفلاین به همه بخش ها دسترسی داشته باشد.
 

  • ۹۹/۰۹/۰۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی