مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

برنامه های گوشی

چه گونه یک برنامه گوشی مطلوب پباده سازی کنیم؟
رویکرد های زیادی برای پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه  طراحی اپلیکیشن متناسب با نوع برنامه وجود داراست . بسته به اینکه چه اپلیکیشنی را قصد دارید پباده سازی نمائید می توانید از بعضی وبسایت های فرنگی و اهل ایران ارائه دهنده سرویس ها پباده سازی اپ و بعضا قابل انعطاف افزارهای پباده سازی نرم‌افزار به کارگیری کنید .. اما اینکار تنها برای افرادی سفارش میشود که قصد فعال‌سازی یک نرم‌افزار موبایلی معمولی را دارا هستند و اندک اطلاعاتی درین ضمینه دارا هستند .

پباده سازی نرم افزار های آفلاین ( فارغ از نیاز به وب)
بطور کلی اپ ها به دو مجموعه کلی آنلاین و آفلاین طبقه بندی می گردند … یعنی استفاده کننده برای به کار گیری از بعضی نرم‌افزار ها نیاز به اتصال وب دارااست اما برخی دیگر از نرم افزار ها می‌توانند به طور کامل بصورت آفلاین آیتم استعمال قرار گیرند. پباده سازی اپ های آفلاین تلفن همراه بسیار راحتر است .. ولی بسته به اینکه چه اپلیکیشنی را قصد دارید تا پباده سازی کنید . این نوع به عنوان مثال برای یک کتابخانه مجازی آیتم قابل قبولی می باشد ..

پباده سازی اپ های آنلاین
به کار گیری از از این نوع از قابل انعطاف افزارهای موبایلی یا این که نرم‌افزار ها مستلزم داشتن اتصال وب در گوشی مخاطب دارااست .پباده سازی برنامه های آنلاین بسیار پیچیده خیس و فنی خیس از پباده سازی برنامه های آفلاین می باشد . چرا‌که در شرایطی‌که بخواهیم با یک نگاه گذار به تفاوت این نوع با برنامه های آفلاین بپردازیم کافیست دقت داشته باشیم که طراجی اپ آنلاین یا این که ترکیبی آنلاین و آفلاین مستلزم داشتن فضای میزبانی برای دیتای آنلاین و احیانا تبادلات دیتا میان سرور و تلفن همراه مخاطب می باشد .

پباده سازی نرم افزار اندروید
سیستم اپن سورس اندروید حدودا بطور مطلق تبدیل به آیتم نخستین و مالامال کاربردترین نوع سیستم ادله موبایلی دنیا شده‌است و این سرعت رویش هر روز بیشتر میگردد . ما درصورتی که بخواهیم به کسی درباره ی پباده سازی برنامه منحصر به فرد اندروید یا این که ios مشورت دهیم حتما حق تقدم بسیار بیشتر و ویژه ای را برای پباده سازی برنامه اندروید در لحاظ می گیریم.

یادگرفتن پباده سازی اپ اندروید

با داشتن یک نرم‌افزار اندروید حاذق براحتی می توانید علاوه بر رابطه بهتر با مشتریانتان مبادرت به حضور در لیست نتیجه ها گوگل فرمایید … مقداری تخصصی میباشد البته ما خواهیم توانست این فعالیت را بصورت تضمینی برای شما انجام دهیم
 

  • ۹۹/۰۶/۰۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۱)

ممکنه لینک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی