مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

تفاوت برنامه با تارنما چه چیزی است؟

 

بعضی از اشخاص وبسایت ها را به انگیزه گستردگی وسعت محتوایی که میتوان درآنها گذاشت بیشتر می پسندند ولی شاید ذکرپاره ای از تفاوت های دربین برنامه و تارنما خالی از لطف نباشد.

 

طراحی اپلیکیشن

 

می‌دانیم که تارنما معمولا به اپلیکیشن کاربردی گفته می شود که در وب بارگزاری می شود و عمل آن نشر یک خبر یا این که توضیح در باب خدماتی خاص میباشد

 

ولی نرم افزار تلفن همراه طرحی کاربردی میباشد که بروی موبایل های هوشمند نصب میگردد در واقع یک ماهیت فیزیکی بر روی دستگاه تولید میکند و مهمتر اینکه میتوان تجهیزات آن را بصورت آقلاین و سوای نیاز به وب مراعات کرد.

 

 

 

بایستی بدانیم که رسالت و وظیفه این دو باهم تفاوت دارااست که درصورتی که غیر از این باشد پباده سازی اپ دیگر کاری بیهوده میباشد.

 

وبسایت ها در واقع ویترین و نمایشی از کارو ماهر میباشند که ما انجام می‌دهیم. ولی درطراحی اپ از جمله برای نهادهای تجاری کوشش گردیده که کاربر را جذب کرده تا داده ها تکمیلی حضوری به وی داده گردد.

 

 

 

تفاوت دیگر اینست که در وبسایت ها یوزرها می‌توانند کل چیزهایی را که در فضای مجازی ارائه شده‌است مشاهده کرده و از آن به کارگیری کنند البته درخصوص برنامه میبایست یک پوشه بر روی سیستم بارگزاری خواهد شد تا بتوانیم آن را مشاهده کییم. توضیح کاملتر آنکه برای مشاهده سایتها ما قطعا نیاز به وب داریم البته در باب اپ میتوان یک پوشه اطلاعاتی را به طور آفلاین به سیستم اعطا کرد و ابن یعنی اینکه استفاده کننده نیز قادر است بصورت آفلاین به بعضی مطالب دسترسی داشته باشد.

 

 

 

وجه تمایز دیگر سایز دستگاهی میباشد که می خواهیم یک نرم افزار یا این که تارنما را با آن گشوده کنیم.

 

وبسایت معمولا برای گشوده شدن بروی دستگاه PC با دست کم ۱۵ اینچ سایز پباده سازی میگردد میباشد .

 

این در حالیست که در پباده سازی یک برنامه اجرا شدن بروی کلیه نوع سایز از ۳ اینچ تا ۱۰ اینچ را مد نظرقرار میدهند.

 

این تفاوت ها در پباده سازی سبب تفاوت در پباده سازی و قرار دادن المان ها شده‌است.

 

به عنوان مثال در وب سایت میتوان یک جدول را بطور بی نقص اکران اعطا کرد در حالیکه ممکن میباشد برای اکران دادن به عبارتی جدول در برنامه مجبور باشیم گرافیک و پباده سازی آن را تغییر و تحول دهیم.

 

مورد ها اختلاف دیگری نیز وجود دارا هستند که در نوشته‌علمی های بعدی به تفصیل در زمینه‌ی آن سخن خوا هیم کرد.

 

 

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی