مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


خصوصیت هایی که یک برنامه خوب 
• دارنده ورژن اندروید و IOS طراحی اپلیکیشن باشد
• سرعت بالا
• امنیت
• به‌ روزرسانی هدفمند و منظم
• چک و چک رقبا
• ساخت رغبت در استفاده کننده برای اشتراک‌گذاری

 

نکاتی برای پباده سازی اپ
می‌توانید با قرائت موردها پایین از نکات مفیدی که برای پباده سازی نرم افزار های بهتر وجود داراست باخبر گردید. 

 

1- برنامه خویش را برای همه پلت فرم ها بسط دهید
یکی‌از نکات بسیار مهمی که در پباده سازی نرم‌افزار گوشی بایستی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که نرم افزار شما می بایست قدرتمند باشد که بر روی تعداد بسیار متعددی از دستگاه‌ ها به اجرا درآید و مشکلی در هنگام اجرا نداشته باشد، چندان اهمیت ندارد اپلیکیشنی که شما پباده سازی نموده اید، چقدر کاربردی و دوستداشتنی باشد، در صورتیکه برنامه شما این قابلیت و امکان را نداشته باشد که بر روی دستگاه های گوناگون اجرا خواهد شد نمی ‌اقتدار آن را یک اپ غالب دانست. از طرفی در صورتیکه بتوانید برنامه پباده سازی نمایید که بر روی پلتفرم ios هم قابل انجام باشد میتوانید به واحد سنجش بسیار متعددی شاهد پرورش نرم افزار خویش باشید چرا‌که امروزه همان طور که موبایل های اندروید در اکنون توسعه و گسترش می‌باشند تلفن همراه های آیفون نیز به به عبارتی ترازو بسط پیدا کرده اند.

 

 

2- از ابتکار در پباده سازی برنامه به کار گیری فرمایید
امروزه توسعه و گسترش دهندگان فراوانی در قضیه پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه کار دارا هستند و به همین انگیزه میباشد که رقابت دراین مورد بسیار زیاد شده‌است، درصورتی که قصد دارید که در مسئله پباده سازی نرم افزار تلفن همراه کار نمائید و در این مورد غالب باشید بایستی اپ های خلاقانه ای را پباده سازی فرمایید و از ایده های تازه در مورد پباده سازی نرم افزار به کارگیری نمائید. پباده سازی یک برنامه دیدنی منجر جذب خویش به خویش یوزرها به سمت برنامه شما می‌شود. عملکرد فرمایید پیش از آنکه مبادرت به پباده سازی نرم افزار نمایید تجربه کاربری مایحتاج را به دست آورید تا بتوانید به صحت خلق و خوی مخاطب در مقابل نرم افزار خویش را تجزیه و نظارت فرمائید تا بتوانید اپ هایی را پباده سازی نمائید که یوزرها نسبت به استعمال از آن‌ها عشق و علاقه مند شوند.

 

 

3- از پیچیدگی های زیاد خودداری کنید
بی آلایش نگه داشتن نرم‌افزار یکی از دیگر از نکات بسیار اصلی در پباده سازی نرم‌افزار گوشی میباشد که می بایست همواره به آن اعتنا داشته باشید، درصورتی که برنامه شما به طور پیچیده ای پباده سازی گردیده باشد و دارنده صفحه های متفاوت با پیچیدگی‌ های فراوان باشد یوزرها خیلی سریع از به کار بستن از آن خسته میشوند و با‌گاز نرم افزار شما‌را رخنه‌ می‌ نمایند. بی آلایش نگه داشتن برنامه که با اسم اختصاری KISS که مخفف عبارت keep it simple stupid میباشد شناخته می‌گردد سبب می ‌گردد تا مشتریان و  یوزرها شما بتواند به طور با صرفه تری از نرم‌افزار پباده سازی گردیده بوسیله شما استعمال نمایند و در سود منجر می‌گردد تا یوزرها شما ارتقاء پیدا نماید. یکی نحوه های مفیدی که برای بی آلایش نگه داشتن نرم‌افزار خویش میتوانید از آن استعمال نمائید این میباشد که برای نرم افزار هایی که نیاز به عنصرها بصری فراوانی دارا هستند کارایی نمایید از عکس های سئو گردیده و معدود وسعت برای برنامه خویش به کارگیری نمایید.

 

 

4- گرافیک و زیبایی بصری
صراحت دارد که پباده سازی نرم‌افزار های اثر گذار و کاربردی می‌تواند تاثیر بسیار متعددی در ارتقاء یوزرها نرم افزار شما داشته باشد ولی با این درحال حاضر در شرایطی‌که برنامه شما دارنده زیبایی و گرافیک قابل قبولی نباشد معمولا نمی ‌توانید اشخاص متعددی را جذب اپ خویش نمایید. به کار گیری از رنگ های متنوع و همینطور استفاده کننده پسند در هنگام پباده سازی برنامه تلفن همراه می ‌تواند سبب ساز گردد تا یوزرها در هنگام عمل کردن با برنامه شما شم بهتری داشته باشند و به این ترتیب می ‌تواند سبب ساز جذب یوزرها برنامه شما خواهد شد. هیچ کسی عشق مند به استعمال از نرم افزار هایی با دور و اطراف کاربری به هم ریخته وجود ندارد و معمولا بیشتر اشخاص عشق و علاقه مند میباشند که از نرم افزار های با گرافیک معمولی به کارگیری نمایند بدین ترتیب نکته ای که بایستی در پباده سازی برنامه تلفن همراه به خیال داشته باشید این میباشد که از پباده سازی برنامه ‌هایی که دارنده صفحه ها کاربری سنگین می‌باشند پرهیز کنید و همت نمایید آنها‌را به چندین نصیب و صفحه های نادر وسعت خیس تقسیم بندی نمایید.
 

  • ۹۹/۰۶/۲۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی