مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

سیستم iOS

سیستم دلیل iOS
 طراحی اپلیکیشن IOS اولی و فقط نسل سیستم برهان‌ اپل برای دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت ها میباشد که به وسیله کمپانی اپل در سال ۲۰۰۷معرفی شوید .تا قبل از سال ۲۰۱۰ نیز به اسم iPhone سیستم عامل شناخته می شد.

این سیستم برهان صرفا برای iphone پباده سازی شده‌است و همین سبب ساز ارتقا هماهنگی در بین اپلیکیشن و hardware می گردد و دارنده ورژن های زیادی میباشد که هر مورد از انها امکان ها و خصوصیت های اختصاصی به شخصی را دارا هست

آی‌پاد تاچ، آی‌فون و تبلت آی‌پد از این سیستم برهان پشتیبانی میکنند و کمپانی اپل جواز به کارگیری از این سیستم استدلال را اکنون به هیچ کمپانی دیگری واگذار نمی‌نماید.

نرم‌افزار IOS
نرم‌افزار IOS
ایده اساسی سیستم ادله آی وی اس به کارگیری از رابط کنترلی تعدادی لمسی میباشد. مثلا برای جابجا کردن صفحه های در IOS فقط نیاز به کشیدن یک انگشت روی ورقه میباشد.

نرم‌افزار ios در پباده سازی خویش از چهار لایه به کار گیری می نماید که‌این لایه دربرگیرنده موردها تحت میباشند :

لایه رسانه ها Media Layer
لایه هسته سرویس ها Core Services
لایه هسته سیستم ادله Core سیستم عامل
لایه لمسی Cocoa Touch
iOS از دید معماری و کاربردی شباهت متعددی به سیستم ادله MacOS‌ داراست. در iOS ‌ همچون MacOS از مرورگر سافاری برای مرور اینترنت و از اپلیکیشن آی‌تیونز برای پخش آوا و مدیر کتاب‌ها، دفترچه تلفن و اپلکیشن‌ها به کارگیری میگردد.

یکی‌از برد‌های اپل در ایجاد این سیستم استدلال، فعال سازی دکان نرم افزار App Store میباشد.تا سال 2012 بیش ازز 550 هزار اپلیکیشن کاربردی در مغازه اپل وجود داشته که جمعاً بیش تر از 25 بیلیون توشه دانلود گردیده اند.

کمپانی اپل قابل انعطاف افزارهای App Store را با بستن قرارداد با برنامه نویس ها و گسترش دهندگان اپ منتشر میکند و هر که می تواند با استعمال از ابزار SDK سیستم برهان iOS اپ پباده سازی نماید و بعداز اخذ جواز از اپل آن را به بها دلخواه در App Store به فروش برساند.

  • ۹۹/۰۶/۳۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی