مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

قانون ها اسم گذاری اپ :

1. اسم طراحی اپلیکیشن  بایستی یک شم خوب یاروهمدم با کنجکاویدر مخاطب ساخت‌و‌ساز نماید، اخطار! از اسم های منفی استعمال نکنید.

 

 

 

2. اسم شما بایستی اختصاصی باشد اسم های برگرفته از نامبرندهای معتبرو یا این که رقیبانتانارزش چندانی ندارد.اسم شما بایستی تک و دارنده تلفظ و نگارش راحتی باشد .

 

 

 

3.اسم می بایست آسوده باشد استعمال از اسم های طاقت فرسا و پیچیده سبب ساز میشود که در ذهن یوزرها کمتر بماند کوتاه بودن اسم با سهل وآسان بودن آن متعدد میباشد گهگاه نامی نسبتاً بلند میباشد ولی بسیار معمولی و به یادماندنی میباشد.

 

 

 

4.اسم نباید همت شما‌را محدود نماید شاید شما در آینده قصد داشته باشید مواقعی را به اپلیکیشن خویش اضافه نمائید از اسم های که شما‌را محصور به یک فعالیت می نمایند بپرهیزید.

 

 

 

5.از اسم های توصیفی به کار گیری نمایید چون در به عبارتی در آغاز ذهن مشتری را به سمت خدماتی که شما ارائه می دهید سوق می‌دهد و این دستور تاثیر به سزایی در جذب مشتریان داراست.

 

 

 

6.صوت را فراموش نکنید در اسم گذاری برنامه خویش از اسامی که نوا خاصی دارا هستند به کارگیری فرمایید چون این اسامی اقبال بیشتری در تبلیغات خویش به طور اثر گذار خواهند داشت.

 

 

 

7.از اسم های که برای مدتی مد می‌باشند بپرهیزید . این اسم ها شاید در بالا به حیث خیلی خوب بیایند ولی زیرا مد یک جریان زود گذر میباشد با به انتها وصال آن نام شما نیز به بیماری آلزایمر سپرده می گردد.

 

 

 

8. نامی را گزینش نمائید که موادتشکیل دهنده تشکیل دهنده توان های شما‌را به نیکی نشان دهد.

 

 

 

9.نامی را گزینش نمایید که هنگام تبلیغات کاغذی و گرافیکی بسیار جالب و گیرا بتوان آنرا پباده سازی کرد.

 

 

 

10. از آنجایی که قرار میباشد نرم‌افزار شما در وب قرار بگیرد می بایست بتوانید نامی را تعیین فرمایید که در شرایطی‌که خواستید در کنارش اینترنت سایتی نیز داشته باشید اصل اسم با نشانی دامنه اینترنتی شما برابر باشد.

 

 

 

و در غایت تاثیر اسم انتخابی شما در جایگاهی که برندتان در بازار خواهد یافت قابل دیده پوشی وجود ندارد. به صورت خلاصه اسم های غالب اند که مهیج ،به یادماندنی، دارنده نام‌و‌نشان و عمیق می‌باشند البته فقط اسم یک مارک سبب ساز بقای طولانی نخواهد شد بلکه عامل ها کلیدی دیگر مثل کیفیت و رضایت یوزرها نیز درین دستور دخیل می باشند.

 

 

 

  • ۹۹/۰۶/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی