مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

Townske و ری اکت نیتیو


7- Townske و ری اکت نیتیو طراحی اپلیکیشن
Townske قصد دارد تا در قضیه راهنمای الهام بخش هجرت سرویس دهی نماید. اپلیکیشن شما‌را به افراد محلی هر شهری متصل میکند تا لیستی از مکان‌های موردعلاقه خویش در آن شهر را بدست آورید و یک لیست سرپرستی از مکان ها را برای کشف و تجربه به صورت محلی تولید مینماید. داشتن اکانت کاربری برای یوزرها اجباری نیست، ولی بسیار عالی می‌باشد، در صورتیکه اکانت کاربری ایجاد نمایید، زیرا به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا مکان دیگری را که می‌خواهید بازدید نمائید، سریع پیدا فرمایید. فکر کنید که در شهری می باشید که اتصال به کانال اینترنت ضعیف میباشد، یا این که اینکه باتری موبایل شما ضعیف گردیده و در اکنون تمام شدن میباشد- در‌این موردها، خصوصیت ری اکت نیتیو به شما یاری بزرگی خواهد کرد. گروه Townske پیشتر از ReactJS برای توسعه و گسترش ظاهر اپلیکیشن اینترنت خویش به کارگیری کرده بود که ری اکت نیتیو آنان را متقاعد کرد تا از این چارچوب برای بسط اپلیکیشن‌های گوشی نیز به کارگیری نماید. این چارچوب منجر ارتقاء سرعت در توسعه اپلیکیشن شد و تجهیزات به اشتراک گذاری کد را ارائه بخشید.

طراحی اپلیکیشن

عوارض به کارگیری از ری اکت نیتیو
ری اکت نیتیو تنها در ایجاد یک UI اپلیکیشن‌های گوشی متمرکز میباشد. در مقایسه با چارچوب‌های JavaScript مانند AngularJS یا این که MeteorJS ، ری اکت نیتیو با محوریت UI می‌باشد و این دستور طولانی خیس شبیه به یک کتابخانه جاوا اسکریپت می باشد تا یک کادر ورک. UI نتیجه ها بسیار پاسخگو می باشد و به لطف تعامل‌های غیر به طور همزمان نگارش جاوا اسکریپت با محیط نیتیو، بسیار جاری می‌باشد. این بدان شکل میباشد که‌این برنامه رابط کاربری سریعتر و جاری تری نسبت به یک اپلیکیشن ترکیبی عادی خواهد داشت.


اپلیکیشن Gyroscop
8-Gyroscop و ری اکت نیتیو
Gyroscop شما‌را قدرتمند می‌سازد تا داستان جامعی از زندگی خویش را مراعات کنید. این اپلیکیشن درمانی و سالمی میباشد. با این اپلیکیشن می توانید فرآیند درمانی خویش را پیگیری فرمائید‌، تمرینات ورزشی انجام دهید و یا این که ضربان قلب خویش را اندازه گیری فرمایید‌ و یا این که از ردیاب خواب و خود کار Ai برای اطمینان از خواب کافی به کار گیری فرمائید.

نتایج تولید اپلیکیشن با ری اکت نیتیو
کلیه داده‌ها در دو نمای پباده سازی گردیده به صورت دیدنی و خیر، اکران داده میگردند: شرایط معمولی و کارتی. کلیه اطلاعات و داده‌ها در نوع بندی‌های روزانه / هفتگی / ماهانه گردآوری می شوند.


اپلیکیشن Wix
9- Wixو ری اکت نیتیو
Wix در سال 2006 شروع به فعالیت کرد، یک کمپانی آنلاین می‌باشد که سرویس ها میزبانی اینترنت و تولید اینترنت سایت را ارائه می دهد. یوزرها می توانند با استفاده از ابزارهای کشیدن و آزاد کردن، وبسایت‌های خویش را در HTML5 / CSS و همینطور سایت‌های موبایلی پباده سازی کرده و بسازند. دو خصوصیت دوستداشتنی Wix این میباشد که بسط دهندگان میتوانند اپلیکیشن‌های اینترنت خویش را ایجاد نمایند تا بقیه یوزرها آن را به بازار عرضه نمایند و یوزرها برای تولید یک وبسایت نیازی به دانش کدنویسی و برنامه نویسی ندارند.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی