مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن 


فوتبال پرطرفدارترین فن ورزشی در سراسر جهان میباشد. ایده ایجاد یک نرم افزار پیش گویی مسابقات فوتبال که اشخاص متعدد در آن حاصل مسابقات فوتبال را پیش گویی نمایند. ایده جدیدی وجود ندارد، البته در جمهوری اسلامی ایران هنوز اقبال متعددی برای برد این ایده با اعتنا به محبوبیت فوتبال و عشق و علاقه مخاطبان به پیش گویی موجود است.

ایده ناب تولید نرم افزار تازه پیش گویی مسابقات فوتبال
نکته: گذشته از پیاده سازی فیسبوک، ایده شبکه‌های‌اجتماعی مطرح گردیده بود حتی کانال اجتماعی MySpace پیاده سازی گردیده بود ولی فیسبوک این ایده را بهتر پیاده سازی و ارائه کرد و اینک میلیاردها دلار از این ایده درآمد داراست.

ایده ایجاد نرم افزار ناب و پردرآمد کتاب های ترجمه گردیده اهل ایران برای بازار جهانی
خوشبختانه کشور‌ایران که از منظر فرهنگ پیشنه بی نیاز داره و صدها کتاب از بزرگان ما موجود است که مردم متعددی از سراسر کشورها خواهان اون ها می‌باشند. عمل ترجمه، چاپ و ارسال این کتب مخارج متعددی داره، پس این یک مجال فوق العاده برای توسعه و گسترش دهندگان جهت تولید یک اپلیکشین پردرآمد میباشد. یک بازار پهناور جهانی منتظر این نرم افزار میباشد. برای اینکه بهتر با این بازار آشنا بشید و با هدف بیش تر این نرم افزار رو بسازید، سفارش می کنم «چرا می بایست برنامه نویسی اندروید را حافظه بگیریم» رو مطالعه فرمائید.

ایده ناب تولید نرم افزار تازه ترجمه کتاب های فارسی برای بازار جهانی
این ایده رو دور از شوخی بگیرید. کتاب های پربازدید رو شناسایی نمایید، ملاحظه کنید تو کدوم کشورها خواهان زیاد دارا‌هستند. به یاری یک معنی کننده نرم افزار رو بسازید و بفروشید. نمونه می زنم: مرزو بوم مالزی مسلمان‌ها متعددی داره، میتونید ادعیه و مناجات ها رو به گویش مالزیایی ترجمه فرمائید و یک نرم افزار خوب از آن بسازید. یه خرده کاوش نمائید. این ایده ناب اهل ایران رو توسعه بدید، حتما چیزهای نیکی به ذهتون می رسه.

ایده ایجاد نرم افزار یافتن نظرها و هم تیمی
این ایده کمکی مختلف میباشد ولی اعتنا کردید شما برای چی اینجا می باشید؟ صد رد صد کشف کردن ایده. جالبه بدونید اشخاصی متعددی مثل شما دنبال جستن یک ایده خوب برای پیاده سازی یک نرم افزار می باشند. فکر می‌کنید تعداد اشخاصی که ایده دارا‌هستند نادر می‌باشند؟ خیر، اشخاص متعددی هم میباشند ایده های خیر دارا هستند البته توان پیاده سازی اون رو ندارند. تصور کنید یک نرم افزار باشه که اشخاص بتونند ایده هاشون رو در اون به اشتراک بگذارند. کسایی هم که بضاعت پیاده سازی این نظرات رو دارا‌هستند خودشون رو معرفی نمایند. اینطوری میشه یک گروه ساخت و نرم افزار های فوق العاده ای رو به وجود آورد.

ایده ناب ایجاد نرم افزار تازه یافتن نظرها و هم تیمی


چرا این نظرات رو به شما گفتیم؟
شاید برای شما سوال پیش اومده که چرا این نظرات رو به شما گفتیم و پیش خودمون نگه نداشتیم. انگیزه ما در بادانش بها آفرینی با یاری کردن به دوستانی میباشد که می خواهند استارت نمایند و این در تحقق شعارمون یعنی هموار کردن مسیر پیروزی میباشد. از طرفی ما در پست « آنچه در پیروزی نظرها مهم خیس میباشد » به ۲ نکته قابل توجه در‌این راستا پی بردیم. اولیه اینکه آنچه که از خویش نظرات مهم خیس می‌باشند شیوه پیاده سازی و اجرای اون ها میباشد. شاید خیلی از این نظرها پیش از این وجود داشته و به ذهنیت شما هم رسیده باشه، خیلی مهم نیست. اینکه شما چطور این نظرها رو پیاده سازی می‌کنید مهم خیس میباشد. دوم اینکه شاید هم اشخاصی این نظرات رو پیاده سازی کرده باشند بازهم اهمیت ندارد که او‌لین باشید، تلاش نمائید شایسته ترین باشید.
 

  • ۹۹/۰۱/۱۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی