مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن 


ربات تلگرام چه میباشد؟ وچه امکاناتی دارااست؟
شاید بتوان یکی‌از ازجذابیت های تلگرام نسبت به سایرپیام رسان ها را ربات های این اپلیکیشن دانست که امروزه با بهینه سازی های از طرف تلگرام فعالیت را برای برنامه نویسان نیز ریلکس خیس کرده است ; ربات تلگرام در اصل یک اکانت کاربری تلگرام یگانه میباشد و برای مقاصدی یگانه به وسیله یک برنامه نویس به وجود می‌آید, به گویش معمولی ربات تلگرام یک اکانت تلگرام میباشد که به وسیله کد های که در سمت و سوی سرور به وسیله برنامه نویس با گویش های c#,php,node.js و... نوشته شده مدیر میگردد خیر به وسیله انسان و میتوان بیان کرد کار کشته به انجام هر کاریست که در علم برنامه نویسی قابل انجام باشد.

طراحی اپلیکیشن

ربات تلگرام قابلیت و امکان های بسیار متنوعی دارد ربات های کاوش گر, انجام برخی فعالیت های گرافیکی, ربات های خبر‌ها مانند ربات های که ارزش ارز را به صورت زنده اعلام می کنند, حیث سنجی مسابقه و اطلاعات همگانی, برقراری ارتباط و... اشاره کرد, حتی درنمونه های پیچیده ترمیتوان به سرویس های اجتماعی, به کارگیری در اینترنت شی ءها و حتی هوش تصنعی و مصنوعی اشاره کرد.

حتی میتوان آنها را در کسب و فعالیت به کار گرفت که میتوان به فروشگاه هایی اشاره کرد که از طریق ربات ها تولیدات خویش را معرفی و به فروش میرسانند, و از این‌راه و روش کسب درآمد دارا‌هستند.

شما چه ایده ای برای به کارگیری از این ابزار فوق العاده که تکنولوژی در دست شما قرار داده میباشد دارید؟

آیا وب سایت, یا این که کسب و کاری دارید که می‌خواهید از ربات تلگرام فایده ببرید؟

یادتان باشد که در کنار یک ایده خوب برای فعالیت کرد ربات خویش می بایست با اشخاصی که بیشتر از شما تجربه دارا‌هستند مشاوره کردن فرمایید.
 

  • ۹۹/۰۱/۰۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی