مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

معرفی اپلیکیشن


با صرفه سازی اپلیکیشن چیست؟ معرفی اپلیکیشن به کاربران یکی از مهم ترین فرایند توسعه آن‌ها می‌باشد . با صرفه سازی اپلیکیشن شامل تمام کارهایی می‌باشد که شما باید انجام دهید تا در غایت بتوانید اپلیکیشن را به کاربران بیشتری معرفی کرده و آنان را به به کارگیری از برنامه خویش ترغیب کنید . شغل های متفاوتی را می بضاعت برای جذب یوزرها عمده در پیش گرفت که هر کدام اصول مرتبط با خویش را دارا‌هستند که بهتر میباشد رعایت شوند . تکثیر اپلیکیشن در اپ مارکت و قابلیت و امکان دانلود و یا خرید آن از طریق این مارکت ها یک عدد از همین طریق ها میباشد . هر مارکت برای تکثیر اپلیکیشن از مقررات خاص خویش پیروی می کند که با مراجعه به آنها می توان این مقررات را مطالعه کرد .

طراحی اپلیکیشن

تعریف طراحی اپلیکیشن
بهینه سازی اپلیکیشن یا ASO در وضعیت ایده آل، اپلیکیشن شما بایستی در نتایج اولیه کاوش قرار بگیرد . در واقع انگیزه اساسی بهینه سازی، یافتن برنامه گزینه نظر در نتایج کاوش و دیده شدن عمده آن می باشد . ASO یا این که بهینه سازی اپلیکیشن به معنای کسب درجه بالاتر در App Store و google play میباشد که به ترتیب اپلیکیشن های IOS و اندروید را در دسترس یوزرها قرار می دهند .

این فعالیت شباهت دوچندان متعددی به سئو برای اینترنت وبسایت ها دارد که هر چقدر مقررات مرتبط با آن خوب خیس رعایت شود، وب سایت قضیه حیث در کاغذ های ابتدایی گوگل نمایش داده خواهد شد .

چه گونه 
اپلیکیشن خویش را بهینه کنیم؟ دقت به یک سری مورد ها برای انجام این کار سبب ساز می شود تا بعداز مدتی، تاثیرات شگرفی را در فروش اپلیکیشن خویش و استقبال یوزرها از آن مشاهده نمایید .

۱- 
به کار گیری از بک لینک و پیوند ها بک لینک و پیوند ها مشتمل بر پیوند هایی میباشند که در فضای مجازی مو جود بوده و یوزرها را به اپلیکیشن شما جهت دهی می کنند . درصورتی که لینک برنامه شما از روش نرم افزارهای دارای اعتبار و وب سایت های پربازدید به اشتراک نهاده شود، اعتماد گوگل به آن جلب گردیده و نظیر یک اینترنت سایت، سکو و قیمت بالاتری را برای آن قائل می شود .

۲- 
به کار گیری از اسم مطلوب برای برنامه خویش کارایی فرمایید تا از یک اسم دیدنی و گیرا برای اپلیکیشن خویش به کارگیری فرمایید . نامی که متناسب با کارکرد و انگیزه برنامه تان باشد و مخاطب را ترغیب کند که آن را از فی مابین سایر برنامه های دارای ربط تعیین کند .

می بایست اعتنا داشته باشید که چه در نام اپلیکیشن و چه در محتوای متن ها نباید نادرست املایی و نگارشی وجود داشته باشد . به کار گیری از محتوای دست اولیه و دیدنی نیز مثل محتوایی که برای اینترنت اینترنت سایت ها متن می شود برای گوگل حائز اهمیت می‌باشد و به اپلیکیشن شما برای کسب یک درجه عالی و با صرفه سازی مناسب کمک می کند .

۳- 
بروز رسانی اپلیکیشن اپلیکیشن که می سازید را به اکنون خویش رها نکنید . اپ استورها اپلیکیشن هایی را می پسندند که به صورت عصر ای و مداوم در درحال حاضر آپ تو دیت یا پیدایش رسانی باشند . بروزرسانی نشان می دهد که صاحبان برنامه نسبت به رفع مشکل‌ها جان دار در آن و همینطور مهیا سازی امکانات جدید برای آن اساسی می‌باشند و می خواهند تا کاربران خویش را راضی نگه دارا‌هستند .

۴- 
به ایده ها یوزرها اهمیت بدهید و روش های بیشتری را برای دریافت بازخوردها در حیث بگیرید کاربرانی که در هم اکنون استعمال از برنامه شما می باشند، به آسانی شمارا نسبت به ضعف ها و تجهیزات و امکان هایی که می توانید به برنامه خویش بیش خیس کنید، باخبر می کنند‌ . کافی می‌باشد تا راه هایی را برای دریافت نظراتشان ایجاد فرمائید و با شکیبایی و شکیبایی به سوالهای و مشکلاتشان پاسخ دهید .

هر چقدر که رضایت کاربران بیشتری را جذب کنید، سکو بالاتری را به دست خواهید آورد و این یعنی بهینه سازی اپلیکیشن شما . 
۵- 
کلمه ها کلیدی به کار گیری از کلمه ها اساسی در تیتر و هدر برنامه مانند یک سایت به بهینه سازی آن یاری می نماید . کارایی نمائید تا دارای ربط ترین کلمه ها را در نظر بگیرید و رده بالاتری را کسب کنید .

۶- 
فراتر بودن تعداد دانلود اپلیکیشن تمامی مواردی که تاکنون ابلاغ شدند، برای یافتن خوبتر برنامه شما در حین کاوش بوده اند تا تعداد کاربران و دانلود آن عمده شود و بدین وسیله جایگاه بالاتری را دریافت نماید .
 

  • ۹۹/۰۱/۱۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی