مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

گیت هاب  یک منبع اپ نویسی با محبوبیت روز افزون است که برای به اشتراک گذاری کدها به کار گیری می گردد. گیت هاب در واقع یک سایت کانال ای اجتماعی برای برنامه نویس ها میباشد که اکثری از موسسه ها و سازمان ها به خواسته تسهیل مدیر پروژه و همیاری و شرکت کردن با سایر افراد از آن به کار گیری می نمایند. بر پایه ی داده های آماری جمع گردیده در اکتبر 2020، گیت هاب با بیش تر از 60 میلیون مخزن تازه تولید گردیده در 2020 و همینطور بیش از 56 میلیون پیشرفت دهنده؛ در واقع پر رنگ ترین هاست کد منبع هست.

قبل از آنکه نگاهی ظریف به گیت هاب بیندازیم می‌خواهیم یک گزینه استعمال از آن را استیناف کنیم و رابطه آن را درک کنیم.

یک آیتم عملی استفاده از گیت هاب
بیایید گزینه دکتلون (Decathlon) را پژوهش کنیم که اصلی ترین مارک خرده فروشی اسباب ورزشی در فقیه به حساب میآید. این مجموعه بیشتر از 1600 دکان در 57 مرز و بوم عالم و بیش از 87000 نفر کارمند داراست.

  

هر شرکت صرف حیث از خرد یا این که گرانقدر بودن آن، بی شک با معضل ها و موانعی رو به رو میشود. طراحی اپلیکیشن در مشهد در‌پی می‌خواهیم خطاها دکتلون را به شایسته ترین صورت ذکر کنیم:

1. چه گونه جریان فعالیت را به طور قابل رویت حفظ کنیم و چه طور می اقتدار در یک شرکت با این پرسنل بلندمرتبه، از تعدیل نیرو دوری کرد؟

2. کمپانی به چه شکل گسترش دهندگان را برای وضعیت های مکانی گوناگون استخدام می نماید؟

راه نجات، گیت هاب می باشد. گیت هاب خیر فقط یک منبع مقرون به صرفه میباشد، بلکه یک جامعه منبع گشوده فوق العاده نیز میباشد. طراحی اپلیکیشن از آنجایی که ابزاری بر اساس ابر است، کد به راحتی در سرتاسر سازمان مشتری قابل رویت میباشد و براین اساس شرکت کردن هر کمپانی کننده را تسهیل می نماید.

گیت هاب شرکت کردن پیشرفت دهنده ها از سرتاسر فقیه را امکان پذیر می نماید. راه حل های منبع گشوده مانند گیت هاب توسعه و گسترش دهندگان را قدرتمند می سازد تا علم خویش را با یکدیگر به اشتراک گذارده و با جامعه جهانی همیاری کرده و از مزایای آن برخوردار شوند.

سیستم در دست گرفتن ورژن یا این که VCS عنصری در گیت است که برای برطرف کردن دو خلل مذکور برای دکتلون بسیار مطلوب است. فعلا بیایید با نگاهی دقیقتر به سیستم در اختیار گرفتن ورژن داده ها خویش را درخصوص گیت هاب پیشرفت دهیم و ببینیم که چرا گیت هاب تا این اندازه دگرگونی آفرین میباشد؟

سیستم در دست گرفتن ورژن چیست؟
سیستم در اختیار گرفتن ورژن همانگونه که از نامش مشخص و معلوم میباشد، سیستمی میباشد که کل تغییرات و اصلاحات ساخت گردیده برای یک فایل یا این که تیم ای از اطلاعات را تصویب و ضبط می نماید به طوری که بعداً در شکل نیاز، یک ورژن ویژه فراخوانی بشود. سیستم یقین نتیجه ها می نماید که کل اعضای دسته بر روی واپسین ورژن فولدر عمل می نمایند و همه می توانند به طور همزمان روی همین پروژه فعالیت بکنند.

قبل از آنکه بخواهیم عمیق خیس به گیت هاب بپردازیم، می بایست استارت بخش “گیت” را مورد پژوهش قرار بدهیم.

گیت چیست؟
گیت یک سیستم در دست گرفتن ورژن می باشد که برای ردیابی تغییرات پوشه های کامپیوتری به کارگیری می توان به یکی از شایسته ترین ابزارهای مورد استفاده برنامه نویس ها در سراسر فقید تبدیل شده است. گیت میتواند پروژه ها در هر اندازه ای را مدیریت نماید.

گیت برای هماهنگ سازی جریان عمل فی مابین اعضای گروه پروژه استعمال می‌گردد رایا پارس و مراحل گسترش آن‌ها را در طی فرصت ردیابی می نماید. گیت همینطور قادر است هم برای برنامه نویس ها و هم برای یوزرها معمولی موثر واقع گردد چون می توانند پوشه های پروژه خویش را ردیابی نمایند. گیت به یک سری مخاطب اذن می دهد که باهم عمل بکنند بدون که‌این که مزاحمتی برای عمل یکدیگر بوجود آورند.

موقتا که گیت را به شما معرفی کرده ایم، داده ها مهم ما یحتاج به ادراک عالی گیت هاب را در اختیار دارید.

گیت هاب چیست؟
گیت هاب یک خدمت میزبانی مخزن گیت است که رابط کاربری گرافیکی بر اساس اینترنت به وجود می‌آورد.application  گیت هاب والا ترین جامعه کد نویسی در فقید است. قرار دادن یک کد یا این که پروژه داخل گیت هاب سبب میشود که به صورت کبیر در معرض دید قرار بگیرد. برنامه نویس ها میتوانند کد های سورس (منبع) را به گویش های متفاوت بخش اعظمی پیدا نمایند و از واسط خط فرمان و گیت به کار گیری نمایند تا هر سیرتکامل تغییراتی را دنبال و ردیابی کنند.

گیت هاب به کلیه اعضای مجموعه کمک می نماید که از هر مکانی باهم روی یک پروژه کار بکنند، در عین هم اکنون همیاری و شرکت کردن را نیز تسهیل می نماید. شما می توانید ورژن های پیشین که در طی های قبل ساخته شده است را نیز مطالعه و بازبینی کنید.

به این ترتیب فعلا می‌دانیم که گیت و گیت هاب چه هستند. فرصت آن رسیده میباشد که با بازرسی خصوصیت های آن، به شعور بهتری از اهمیت و رابطه آن ها با یکدیگر برسیم.

خصوصیت های گیت هاب
1. مدیر پروژه معمولی

گیت هاب مکانی است که در آن مدیران پروژه و بسط دهندگان گرد هم میایند تا با هماهنگ شدن با یکدیگر بتوانند عمل خودشان را ردیابی و به روز رسانی نمایند بدین ترتیب پروژه ها تماماً روشن می‌باشند و طبق طراحی برنامه پیش میروند.

2. ارتقاء امنیت با پکیج ها

پکیج ها ممکن هست به طور فردی درون دسته؛ یا این که به طور همگانی و برای جامعه منبع گشوده منتشر بشوند. با دانلود کردن پکیج ها از گیت هاب می قدرت آن را گزینه به کار گیری یا این که استعمال دوباره قرار داد.

3. مدیریت مؤثر دسته

گیت هاب به تمام اعضای مجموعه یاری می نماید که در یک برگه شبیه و سازماندهی گردیده باقی بمانند. ابزار متعادل سازی مانند Issue و Pull Request Locking به مجموعه امداد می نماید که روی کد متمرکز باشند.

4. ارتقای کد نویسی

Pull request به سازمان ها یاری می نماید تا با بازبینی کد تازه، آن را پیشرفت و توصیه دهند. اعضای تیم می توانند طراحی ها و پیشنهادها را از این راه گزینه بحث قرار دهند قبل از آن که کد سورس را تغییر بدهند.

5. ایمنی کد افزایش می‌یابد

گیت هاب از ابزار مخصوص استعمال می نماید تا آن گروه از جراحت پذیری هایی کد را که در ابزارهای دیگر نادیده گرفته می‌گردد؛ انتخاب و چک نماید. دسته های گسترش در هرجایی که باشند می توانند باهم فعالیت نمایند تا زنجیره تأمین نرم افزار را ایمن سازی نمایند.

6. میزبانی معمولی از کد

تمام کدها و مستندسازی ها در یک جای قرار گرفته اند. میلیون ها مخزن روی گیت هاب وجود دارااست؛ هر مخزن ابزار خودش را دارااست که به شما امداد می نماید کد را میزبانی و منتشر نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی