مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در این نوشته ی علمی به باعث اهمیت مورد طراحی، به نکات طراحی اپلیکیشن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که طراحان و توسعه دهندگان نرم افزار باید به این نکات توجه زیادی داشته باشند تا فرآورده پایانی آن‌ها با بهترین کیفیت، جذابیت و سرعت عملکردی تولید شده و در دست مخاطبان قرار داده شود. بسیاری از دستیابی و کارهای تجاری و فروشگا­ه ها برای معرفی خدمات خود و همچنین دریافت سفارش از مشتری اقدام به طراحی نرم افزار  منحصر برای استفاده در گوشی و تبلت می کنند. این نرم افزار ها که نوعی اپلیکیشن نرم افزاری فشرده و با امکانات متفاوت میباشند، به راحتی بر روی موبایل یا تبلت نصب و با امنیت بالایی، خدمات شرکت یا مغازه مربوطه را به مشتری وارد می کنند. نرم افزار های کاربردی می بایست به صورتی طراحی شوند که از سرعت عملکردی بالایی برخوردار بوده و دارای رابط کاربری مناسب و دیدنی باشند تا مشتری بتواند براحتی از آنان استعمال کند.


۱) موضوع مهم جستجو و مطالعه: اولی و به طور بالقوه مهم ترین قسمت برای طراحی نرم افزار این هست طراحی اپلیکیشن در مشهد که ایده خود را استیناف فرمائید و به جستجو و تفحص راجع‌به آن بپردازید، تا مشخص شود که آیا این ایده قبلاً نیز مستعمل میباشد یا خیر. با یک سؤال از خود آغاز کید که «چه چیزی باعث گوناگون شدن اپ من می گردد؟ » . این مورد میتواند یک چیز با ارزش باشد، یک الگوریتم منحصر به فرد، لوگو مخصوص، هر چیزی که واقعاً بتواند شما را از رقبا متمایز کند.

در امر عبارات کلیدی مربوط به برنامه خود یک جستجوی معمولی در گوگل اجرا دهید تا لیست احتمالی از نتیجه ها برای شما نشانه داده گردد. رسیدگی فرمایید که بین رقبا آیا کسی هست که درباره‌ی آن مخالف یا نظر منفی داشته باشد یا خیر. هر چه بیشتر وقت خود را صرف تفحص نمایید، دانش شما نسبت به جهت و هدف برنامه موردنظر غنی­تر میشود. همچنین تعیین نام هم بسیار اصلی میباشد که راهنمای انتخاب نام برای اپ را میتوانید در بخش مقاله ها ما پیدا کنید.

۲) طرح ریزی و درنظرگرفتن مخاطبان هدف  (بازاریابی) : بعداز مرحله اولیه باید به پندار تنظیم یک طرح و اپ برای خود باشید. در اینجا این سؤالات را می بایست از خود بپرسید، اینکه برای ارزش ­گذاری چه طرحی در نظر گرفته گردد؟ آیا برای بارگیری اپ بها اول تعیین شود یا نیاز به دریافت هزینه ماهانه می باشد؟ همچنین اینکه مخاطبان مقصود چه اشخاصی هستند؟ چه قیمتی برای مخاطبان غرض بیشتر منطقی و مناسب میباشد؟ آیا باید برای هدایت و توجه بیشتر مخاطبان ویژگی های نیز به صورت فرصت­ای به نرم افزار اضافه گردد؟ و سؤالاتی دیگر از همین قبیل. در صورتی‌که علاقه مند به استیناف بیشتر در این باره هستید می توانید به نوشته‌علمی آشنایی با بهترین تکنیک های بازاریابی نرم افزار مراجعه‌نمایید.

  • ۰۱/۱۲/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی