مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


وب اپ یک نرم‌افزار کاربردی میباشد که بعداز تحقیق و تجزیه احتساب یک مجموعه و معین کردن دقیق نقش ها، عملکردها، شغل گرها و متد ها برای آن دسته طراحی می گردد و قابل ارائه در شبکه داخلی و اینترنت است. 
بنابراین با تمرکز به نیاز وب برنامه به شناخت تیم و تجزیه استیناف، طراحی و پیاده سازی آن مجال فرصت بیشتری نیاز دارد و هزینه بیشتری را هم صرف می کند.
درخصوص فرق وب برنامه با وب سایت نگرش های متعدد و گاهی اوقات تفاوت های بسیار ظریف وجود دارد که غالبا تشخیص تفاوت ها را بسیار بغرنج می کند. معمولا این دو اصطلاح به طور غلط به جای هم به کار گیری میشوند و با تمرکز به اختلاف های فنی و ریز و ظریفی که وجود دارااست نمی توان طراحی اپلیکیشن در مشهد به استفاده نادرست این دو لغت با هم نقص‌ گرفت. همچنین، نرم افزار با وب نرم‌افزار نیز متعدد است و نباید این دو را با یکدیگر خطا گرفت، برای استیناف تفاوت وب برنامه با برنامه موبایل کلیک نمایید. 
معمولا وب سایت به یک اپ کاربردی گفته می شود که در اینترنت ارائه می گردد و به انتشار یک خبر یا یک نوشته‌ی علمی و یا ارائه توضیحات در امر یک خدمت میپردازد.
پس می قدرت بیان کرد که تاکید سایت بر محتوا میباشد البته وب اپ بر شغل و تعامل تکیه داراست.
یک تارنما یک نوشته‌علمی را برای تمامی بطور یکسان نمایش میدهد ولی به عنوان مثال، یک وب برنامه ارتباط با مشتری با تمرکز به ویژگی هایی که در اثر تعامل با مخاطب دستیابی کرده، اطلاعات را پردازش می کند و مطلبی را به استفاده کننده نمایش می دهد که لازم آن مخاطب میباشد و به ذوق وسلیقه، سن، اقتدار مالی و جنسیت او بسیار نزدیک است و این مقاله متعدد با مطلبی است که به یک مخاطب دیگر نمایش می دهد.
یک مثال دیگر، یک پزشک یک سایت دارااست و یک‌سری اطلاعات را از استفاده کننده دریافت می کند و بعد از آن یک سری خدمات را به آن‌ها ارائه می دهد. برای مثال پس از ثبت نام استفاده کننده در تارنما، کاربر می تواند سوالهای پزشکی خود را بپرسد و پزشک معالج به آنها پاسخ دهد. بعداز مدتی دکتر معالج اطلاعاتی از بیماران و کاربران وبسایت خود داراست، که قادر است با طراحی یک وب اپلیکیشن به تجزیه و بازرسی آماری این اطلاعات بپردازد و باتوجه به سن و جنسیت و حالت مکانی زندگی بیماران و مشکلاتی که برای آنها شکل داده است و در وب سایت سوال نموده اند، به شناخت بیماری و شیوه های درمان باصرفه تر برسد ویا اینکه واقعه عوارض دیگر را پیش گویی نموده و به بیمار اگاهی بدهد و یا اینکه با تمرکز به ایرادات بیمار راهنمایی های دقیق تری را ارائه نماید.
از نمونه های بسیار کار کشته وب نرم افزار می توان به webmaster گوگل اشاره نمود که اطلاعات بسیار ریز و گوناگون را از وبسایت جمع می نماید، و پس از کنار هم گذاشتن آن‌ها و تجزیه تحقیق آنان اطلاعات بسیار باارزش و قدرتمندی را به صاحبان وب سایت ها ارائه می‌دهد. که صاحبان وبسایت ها با پژوهش این اطلاعات و نمودار ها، استقبال از سایت، صفحه های پربازدید، لغت ها کلیدی، حالت مکانی بازدیدکنندگان و ... را متوجه شده و از آنان به کار گیری می نماید و با بهره گیری از این اطلاعات درآمد های بیشتری را حصول می نماید.

به چه دلیل وب نرم‌افزار های PWA در مرزوبوم ما قادر است غالب تر عمل کند؟
نکته اول یک مبحث جهانی میباشد و تحقیقات اخیر نشون داده که خیلی از مردم بیشتر از یک سری نوع اپلیکیشن معین در گوشی خود را استعمال نمی‌کنند! تازه شروع باید جستجو کنند، نصب کنند و سپس به کارگیری کنند پس از یک روزگار هم کلا ممکنه از اون به کار گیری نکنند! ولی در شرایط اپ PWA فقط با یک آدرس می تواند به آن دسترسی داشته باشد.
نکته دوم تحریم های انجام یافته در گوشی های آیفون شانس موفقیت PWA ها در کشور‌ایران را خیلی بیشتر کرده است، نمونه های عملیاتی را در برخی از اپلیکیشن های گران قدر ایرانی مشاهده میکنید.
نکته مهم اینکه وب نرم افزار های PWA امکان نصب و قرارگیری آیکون رو دارند! در نهایت می بایست دقت نمود که PWA ها زمان اولیه تکامل خود را سپری می کنند و نمی قدرت بعدی آنها‌را قضاوت نمود.

  • ۰۱/۱۲/۱۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی