مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

مدیر فایل با برنامه اندروید Simple File Manager Pro

این برنامه برای مدیر فولدر‌ها بسیار فوق‌العاده‌ است. مطلقاً بهترین برنامه برای مدیریت فایل‌ها Simple File Manager Pro می باشد  طراحی اپلیکیشن در مشهد که رابط کاربری معمولی‌ای دارد و در رئیس خیال بسیار کمک کننده می‌باشد. نسخه پریمیوم این نرم‌افزار را می توانید از فارسروید دانلود نمایید و به راحتی به کار گیری کنید.

در شرایطی‌که شما دائماً در حالا تایپ با تلفن همراه هستید و خلاصه دست به خودکار‌اید، دانلود اپلیکیشن آینده را فراموش نکنید.

کیبورد حرفه‌ای با بهترین نرم افزار اندروید 2022 Gboard

یکی برترین اپ‌های موجود که بهترین کیبورد ممکن برای موبایل شما می‌باشد. این نرم افزار با امتیاز 4.5 علاقه مندان بسیاری در سراسر عالم دارد.

قابلیت‌های کاربردی کیبورد نرم افزار Gboard:

ترجمه متن‌ها در هنگام نوشتن

پیشنهادات کار کشته با دقت به هوش مصنوعی توانا گوگل

سوایپ تایپینگ

دست نویسی

ایموجی‌های به‌روز همگام با جدیدترین نسخه اندروید

تایپ صوتی بسیار توانا با هوش تصنعی و مصنوعی گوگل

شخصی‌سازی فوق‌العاده

نگهبانی از همگی‌ی زبان‌های زنده دانا

ایموجی‌بار برای ایموجی‌های بیشتر مستعمل

حمایت از ۲۰۰۰ کاراکتر خاص سوای وابستگی به زبان

آیا از آن مجموعه کسانی میباشید که هر روز سر ساعت معین بیدار می‌شوید یا در کل آلارم گوشی‌تان در درحال حاضر تذکر است؟ تکرار این موقعیت شما را خسته کرده است؟ خب با معرفی اپ اندروید جذاب Alarmy 2022 آشنا شوید.

یاد آوری متفاوت در اپلیکیشن اندروید Alarmy

اسکن بی‌نظیر 2022 cam scanner

یکی بهترین و پرطرفدارترین اپ‌های اسکن سندها به وسیله موبایل هوشمند، cam scanner می باشد؛ که در ۲ نسخه رایگان و پولی عرضه شد‌ه‌است. قابلیت‌های نسخه مجانی برای اکثر کاربران کفایت می‌کند. برنامه اسکنر به حدی در یک تلفن همراه هوشمند می‌تواند نیاز باشد که برخی از شرکت‌های آفریننده گوشی مانند هواوی این امکان را در برنامه عکاسی پیش فرض گوشی گنجانده‌اند.

به‌ طور کلی همت این نرم افزار به این صورت هست که برای کپی یک مدرک با دوربین گوشی هوشمند از سندی عکس میگیرید و آنگاه محدوده آن را معین کرده و اپ با الگوریتم تعریف شده‌اش آن عکس را با حذف گوشه‌های زائد مانند یک گواهی اسکن شده برای شما آرم می‌دهد. در حالتی که با تصویر اوراق سر و عمل دارید و هنوز این اپلیکیشن را دانلود نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همین الان به گوگل پلی رجوع‌نمایید و با نصب این اپ نهایت سود را ببرید.

پیکس آرت PicsArt اندروید 2022

احتمالاً این اپلیکیشن دوست داستنی را می‌شناسید، اپلیکیشن PicsArt یک ویرایشگر تصویر بسیار قدرتمند و پرطرفدار هست. این برنامه‌ مجموعه متنوعی از فیلترهای مختلف و ابزارهای ویرایشی مختلف را در چنگ کاربران خود قرار می دهد. از دیگر قابلیت و امکان‌های اپ PicsArt می‌توان ساخت عکس کلاژ را نام توفیق. این اپ‌ برای افراد علاقه‌مند به ویرایش تصویر یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است، زیرا همه‌ ابزارهای ویرایشی موردنیاز را در مشت کاربران خود قرار می دهد. امکانات جذاب این برنامه اندروید نوآوری شمارا ارتقا می‌دهد و می توانید تصاویر ماندگار بسازید.

برنامه اندروید 2022 مدیریت زمان WaterDo

یکی از برترین برنامه‌های اندروید سال ۲۰۲۲ برای رئیس مجال و لیست کردن کارها و اپلیکیشن‌ریزی WaterDo هست. این برنامه به شما امداد می‌کند در مسیر خود بمانید و لیست روزانه مشاغل خود را به فوق‌العاده‌ترین شکلی که میتوانید تصور و مدیریت نمائید.

طبیعتاً شما نمی‌توانید از کارهای خسته کننده در زندگی اجتناب نمائید، البته می توانید تصمیم بگیرید که آنان‌را درگیر کننده نمایید. علاوه بر رابط کاربری وقار قسمت و مکانیسم مشغول کننده، WaterDo مجهز به یادآورها و تقویمی است که زندگی شمارا کارآمدتر می‌کند. اپلیکیشن شما به لیستی از توپ‌های آبی رنگ پرنده تبدیل می‌گردد. بعداز اینکه کارهایتان را انجام دادید، آن‌ها را بچسبانید و از احساس فوق‌العاده تماشای ترکیدن آنها لذت ببرید.

مدیر خوراک با اپلیکیشن اندروید Nosh

با برنامه اندروید مدیر غذا nosh می‌توانید موجودی مواد غذایی و داروهای خود را ردیابی نمایید. تاریخ انقضا یا ساخت طعام را ثبت فرمایید و در حین دریافت پیشنهادات دستور غذا در فهرست مواد غذایی، اعمال برنامه‌ریزی خرید و کاهش ضایعات طعام در خانه را به راحتی اعمال دهید. Nosh از هوش مصنوعی (AI) حفاظت می‌کند که همینطور عادات خرید و هدر دادن مواد غذایی شما را پیگیری می‌کند تا ضایعات مواد غذایی را کاهش دهد و در هزینه‌ها درین فرآیند صرفه‌جویی کند.

ویژگی‌های نرم افزار nosh

راه و روش‌ حل بی آلایش و رابط کاربری مدرن

ردیابی هوشمند موجودی و تاریخ انقضا

دستورالعمل‌های پیشنهادی

لیست خرید هوشمند

محتوا و اخبار رسانه‌های غذایی هوشمند

خرید طعام با تخفیف

مجموعه‌بندی کالا

نسخه برداری رسید و اسکن بارکد

موسیقی با 2022 Muviz Edge

یک نرم افزار بسیار جالب اندرویدی است که در طول پخش موسیقی و ترانه در کاغذ گوشی برای شما رقص روشنایی جاری ساختن می‌کند. این اپلیکیشن فوق‌العاده حرفه ای طراحی شده است و طرح‌های مختلف و رنگارنگ برای رقص فروغ در شیت تلفن همراه و تبلت‌های اندرویدی را داراست. نکته حائض اهمیت این می‌باشد که برای نرم افزار Muviz Edge نیازی به روت بودن دستگاه اندرویدی شما نیست.

ویژگی‌های نرم افزار Muviz Edge

موقعیت‌های متعدد رقص فروغ

استفاده بسیار آسان

مجانی و سوای تبلیغات نسخه بی نقص اپلیکیشن مویز اج

نادر حجم بودن

امکان استعمال از رنگ‌های شخصی

نمایش ساعت روی ورقه نمایش بی سر و صدا شبیه به شرایط Always On Displayشخصی‌سازی دکمه‌ها Classic Power Menu

  • ۰۱/۱۱/۳۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی