مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

حال میرسیم به گفت و گو اینترنت اپلیکشن و فرق اون با وبسایت و اینکه کدومش رو تعیین کنیم. باتوجه به تحریم مارکت آی وی اس، طراحی اپلیکیشن در مشهد تک تک اشخاصی که نرم افزار دارند، سراغ اینترنت اپلیکیشن هم میروند. چرا؟ زیرا با طرح ریزی، اکثر خدمت های بک اند و api های پیاده سازی گردیده و صرفا شما باید یک قالب ای در سمت فرانت پیاده سازی فرمائید و به اون apiها متصلش فرمایید، معمولا به‌این شیوه به طور بی آلایش اینترنت نرم افزار می‌گویند و در اون به یک زبانی در سمت فرانت اپلیکیشن نویسی می گردد و تمام مقصود این می‌باشد که به روشی بتوانیم درخواست مخاطب را اخذ نموده و به اینترنت خدمت یا این که api ارسال نماییم. معمولا از لهجه های جاوااسکریپتی مثل vuejs و یا این که reactjs برای طراحی اینترنت اپلیکیشن ها به کارگیری می شود.
با دقت مطالب بالا فرق اینترنت نرم افزار با تارنما پر‌نور شد، معمولا اینترنت برنامه ها ساختار بک اند و فرانت اندی دارند ولی وبسایت ها معمولا در سمت بک اند ساخت گردیده و به سمت استفاده کننده ارسال می‌شوند و با اینترنت خدمت و یا این که api کار نمیکنند (اما اکثر تارنما ها این چنین می باشند و نمیشه تحت عنوان ضابطه کلی درنظر گرفت).
در هر هم اکنون چه اینترنت نرم افزار و چه تارنما می بایست به صورت ریسپانسیو پیاده سازی گردند که در همه پلتفرم ها و رزولوشن های مختلف به صورت مطلوب و منظم چشم شوند.
اینترنت برنامه یا این که وبسایت از روش مرورگر در دسترس است و معمولا در اینترنت برنامه ها در مراجعه اولیه، یک شورت کات تشکیل‌شده و در کاغذ اساسی قرار می‌گیرد و استفاده کننده در دفعات بعدی نیاز وجود ندارد که مرورگر را گشوده نموده و نشانی سایت را تایپ کند.

نکات اساسی در پیاده سازی نرم افزار و اینترنت اپلیکیشن
1. باتوجه به اینکه برای پیشبرد یک پروژه تلفن همراه محور (نرم‌افزار و یا این که اینترنت نرم‌افزار) تخصص های اکثری مورد نیاز میباشد و با دقت به تجارب های کاربری بسیار خوبی که مخاطب از نرم‌افزار های مطرح چشم است، برای پیاده سازی برنامه می بایست سفارشتان را به یک دسته بسپارید و معمولا یک فرد آحاد تخصص های مایحتاج را نمی تواند داشته باشد. بنابراین تعیین یک مجموعه ماهر که کارشناسان خبره در مورد پیاده سازی گرافیک، اسکریپت های بک اند و گویش های اپلیکیشن نویسی فرانت را داشته باشد، بسیار مهم میباشد و در تکوین یک پروژه با خروجی توانمند بسیار میتواند اثرگذار باشد.

2. درحال حاضر شرکت ها اکثری پس از به دست آوردن فعالیت از شما، مبادرت به برون سپاری پروژه می کنند و لذا گزینش کمپانی مطلوب و دیدن اطراف کاری نیروی کار کمپانی و اطمینان از اینکه آن کمپانی دارنده یک گروه تخصص دارد به شدت دارای اهمیت است. به دلیل آن که امان یک شروع آپ از پیاده سازی آن اساسی خیس می باشد و هر شروع آپی باید روی پشتیبانی فنی یک گروه خبره اکانت گشوده کنه.

3. دعوا مالکیت معنوی ایده و فعالیت و مالکیت بر روی سورس های اسکریپت ها یک مساله بسیار مهمی می باشد که در به عبارتی اولیهِ شغل بایستی تحقیق و معلوم خواهد شد.

4. به کار گیری از سرور های مطلوب که هم هزینه پروژه بالا نرود و هم قابلیت ارتقا به نسبت ارتقا یوزرها را داشته باشه و به کار گیری از موسسات دارای اعتبار عزم دهنده خدمت های هاستینگ و یا این که پیامک و ... بسیار اساسی و حیاتی می‌باشد.

5. به کارگیری ار اسم مارک و دامنه مطلوب و لوگوهای متناسب با اسم مارک و تصویب آنان به برندینگ و بسط کسب و کار کمک بزرگی می نماید.

6. اعتنا داشته باشید که خوب است با شرکتی همیاری داشته باشید که خلال داشتن گروه فنی کار کشته، گروه بهینه سازی، بازاریابی و محتواسازی هم دارااست یک مزیت میباشد و اکثری از ایرادات تبلیغاتی شما را کاهش می دهد.

  • ۰۱/۱۱/۲۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی