مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

سوپر برنامه چیست

گفتیم که نرم افزار ها کاربرد محدودی دارا هستند. در صورتی نرم‌افزار ها کاربردهای چندگانه داشته باشند و توانمند طراحی اپلیکیشن در مشهد به ارائه طیفی از سرویس ها باشند به آنان سوپر اپلیکیشن یا این که سوپر نرم افزار گفته می‌گردد.

مثل اسنپ در ابتدا صرفا یک اپلیکیشن ساده بود و سرویس ها دسترسی به ماشین کرایه ای برای سفرهای داخل شهری ارائه میبخشید. ولی به گذر زمان خدماتش را پیشرفت بخشید و اینک گونه های سرویس ها مشمول درخواست خودرو، موتور، وانت، سفارش طعام، رزرو هتل و اقامت گاه های ارزان، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس را هم ارائه می نماید. پس اسنپ هم اکنون یک سوپر برنامه به حساب می آید.

 

اپلیکیش ها تحت عنوان اپلیکیشن کاربردی حاذق به اعمال طیف وسیعی از عملیات میباشند. بعضا از این موردها عبارتند از:

رئیس اطلاعات و داده ها

مدیریت اوراق (سیستم های تبادل اوراق)

توسعه و گسترش تصویری و ویدیویی

نشانی اینترنتی، پیام رسان ، چت صوتی و تصویری و همیاری

حسابداری، کارها مالی و رئیس دستمزد

مدیر منابع سیستم های ERP و CRM

مدیریت منابع انسانی مانند استخدام، ترکیب یا این که تفکیک نیروی انسانی

رئیس پروژه

رئیس فرایند کسب و کار

اپلیکیشن آموزشی و سیستم های فراگیری الکترونیکی (LMS)

نرم‌افزار کاربردی بهداشت و معالجه

براین اساس اپلیکیشن ها امور را برای یوزرها گوشی های هوشمند و کامپیوترها شل کرده اند. کاربرد نرم افزار والا است و به طور تقریب برای آحاد نیازهای شما از خرید اشکال کالاها، اگاهی از حالت آب و هوا، طریق ها، اشکال خبر ها، تماشای زنده نرم‌افزار ها، تبادل پیام، تشکیل گروه ها و شبکه‌های‌اجتماعی و … اپلیکیشنی وجود دارااست.

کاربرد برنامه در حصول و امور

علاوه بر مزایای نرم‌افزار در معاش فردی و روزانه آنان میتوانند به دلایل مختلفی برای صاحبان مشاغل و موسسات نیز مهم باشند، مثلا:

قادر است به صاحبان مشاغل یاری دهد تا با صرف هزینه ای معدود اپلیکیشن منحصربه‌فرد ساخت کرده و بازاریابی، فروش و رابطه با مشتریان را بهبود بخشند.

مقرون به صرفه خیس از دیگر قابل انعطاف افزارها میباشند.

می تواند دامنه کسب و کار را توسعه و گسترش دهد.

قادر است فایده وری یک کمپانی را افزایش دهد.

پرسنل را کارکشته به جاری ساختن وظایف تجاری سوا محل کار می نماید.

اشکال نرم‌افزار

نرم افزار ها از نگاه نوع پلتفرم و سیستم استدلال به اشکال مختلفی تقسیم می‌شوند.

برنامه برای دسکتاپ و تلفن همراه

تا همین آخرها نرم‌افزار ها قرار بود در رایانه های رومیزی به کارگیری شوند. با استقبال کلان از دستگاه های گوشی و وب، اپ برای سیستم استدلال های موبایل اکنون رایج میباشد.

موقتا مراحل توسعه دهندگان این است که دو یا این که تعدادی ورژن نرم‌افزار برای نصب بر روی دسکتاپ ، دستگاه های تلفن همراه ، سیستم برهان های اینترنت و سیستم های جاسازی گردیده ایجاد نمایند.

گونه های نرم‌افزار موبایل

نرم‌افزار ها از لحاظ نوع سیستم عامل دستگاه آیتم استعمال انواع متفاوتی دارا هستند. صحیح مانند رایانه فردی، دستگاه های گوشی مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند نیز دارنده سیستم برهان و نرم افزار کاربردی می باشند. در واقعیت، این دستگاه های گوشی از جهات گوناگون تنها ورژن های کوچکتر رایانه های فردی می باشند. برنامه گوشی یک نرم افزار کاربردی میباشد که به صورت خاص بر روی دستگاه گوشی انجام میگردد.

این ایام ، اکثر دستگاه های موبایل بر روی یکی‌از دو سیستم دلیل اندروید ( Android) یا این که iOS شغل می نمایند.  اندروید یک سیستم عامل منبع گشوده (open source) است که بوسیله گوگل خریداری و مدد میشود.  iOS سیستم دلیل موبایل اپل است.با دقت بدین دو سیستم برهان، نرم‌افزار خاصی برای هرمورد وجود دارااست.

برنامه اندروید چیست؟

به برنامه های که روی گوشی های با سیستم دلیل اندروید قابل انجام می باشند اپلیشین اندروید گفته میگردد.

اپ اندروید با بارگیری و نصب فولدر APK نرم‌افزار (بسته اَپ اندروید) یا این که بارگیری آن ها با استعمال از یک اپ مغازه نرم افزار که به یوزرها امکان نصب، آپدیت رسانی و حذف را می‌دهد، اخذ می‌شود.

دکان گوگل پلی (Google Play Store) بزرگترین نرم افزار کاربردی نصب گردیده بر روی دستگاه های اندروید است که با ملزومات سازش گوگل مطابقت دارااست و به اپ سرویس ها گوشی گوگل تایید صلاحیت میدهد. فروشگاه گوگل پلی به یوزرها قابلیت میدهد اپ های منتشر گردیده بوسیله گوگل و گسترش دهندگان فرد ثالث را تحقیق، بارگیری و آپ تو دیت نمایند.

موقتا پلی استور برای اهل ایران ها مسدود است. این سبب گردیده تا مارکت های اهل ایران توسعه پیدا نمایند.از دکان های اهل ایران مشهور اپلیکیشن های اندروید می شود به کافه بازار، مایکت و اندروید اپس اشاره نمود.

کافه بازار موقتی وسیع ترین دکان اهل ایران اپلیکیشن های اندروید میباشد که بعد از دیجی مال پر ارزش ترین کمپانی اینترنتی کشور ایران به حساب می آید. مایکت و ایران اپس نیز یوزرها قابل توجهی را برای خرید نرم افزار های اندروید جذب کرده اند. از سایر فروشگاه های اهل ایران اپ های اندروید می شود به پارس هاپ، کندو، پلازا و اپنیک اشاره نمود.

نرم افزار iOS چیست؟

اینها نرم افزار هایی میباشند که برای استفاده در دستگاه های آیفون مجهز به iOS اپل پیشرفته میباشد. اپلیکیشن های آیفون از روش مغازه برنامه اپل (Apple App Store) در دسترس می باشند و طوری پیاده سازی گردیده اند که بر روی سیستم دلیل موبایل iOS اپل شغل نمایند، که به آیفون و دستگاه های آیپاد و آیپاد تاچ اپل کارایی و اقتدار بیشتری می بخشد.

اپل پیشرفت دهندگان را تشویق می نماید تا نرم افزار های آیفون خویش را برای بارگیری از روش نرم افزار استور اپل طراحی برنامه نمایند و این مجموعه بسته های نرم افزار اپ با مثال پروژه های کد را برای یاری به بسط دهندگان در آستانه فعالیت منتشر نموده است. اپلیکیشن های آیفون در فروشگاه برنامه آن می‌توانند به طور مجانی بارگیری یا این که خریداری شوند، در حالی که درآمد آن‌ها در میان اپل (۳۰٪) و پیشرفت دهنده اپ (۷۰٪) تقسیم میشود. تامین از خریدهای درون طرحی در برنامه های آیفون، گزینه درآمد مازاد را به گسترش دهندگان ارائه می دهد.

یک سری نرم افزار مشهور و پر استفاده

برنامه ها کاربردهای مختلفی دارند و شما بسته به نیاز خویش و کاوش در وب می‌توانید به تعداد متنوعی از آنان دسترسی پیدا کنید. ما در اینجا به برخی از دارای شهرت ترین و پرکاربردترین برنامه ها اشاره می‌کنیم.

واتساپ

واتساپ یکی پرکاربردترین برنامه ها در کشور‌ایران میباشد و تجهیزات متعددی مثل چت فردی، چت گروهی، تماس تصویری، تماس صوتی، قابلیت اشتراک گذاری گونه های فولدر را در چنگ شما قرار میدهد.

اینستاگرام

این نیز یکی دوستداشتنی ترین نرم افزار ها در کشور ایران میباشد که برای اشتراک عکس مطلوب ترین ابزار است. موقتی یکی نرم افزار های مهم استحصال و شغل های اینترنتی در جمهوری اسلامی ایران به اکانت می نماید.

ادوب کانکت

یکی‌از پرکاربردترین اپ ها برای برگزاری کلاس ها و عصر های آموزشی یا این که کنفرانس های مجازی است که بویژه در وضعیت کلیه گیری کرونا با استقبال پهناور ای مواجه گردیده است.

بام خزانه ملی

این نرم‌افزار نیز امکان های زیادی از جمله استعلام موجودی، پرداخت قبوض، جابجایی وجه، خرید بسته های اینترنتی، خرید شارژ موبایل و پرداخت اقساط وام ها را آماده نموده است.

در این نوشته‌علمی به اینکه اپلیکیشن چیست و همینطور کاربرد و مزایا و انواع آن و تعدادی مثال دارای شهرت پرداختیم. اپلیکیش ها در کارها بیزنس و برای درآمدزایی نیز بسیار اثرگذار می باشند. نرم افزار درگاه پرداخت زرین پال نیز امکانی است که خلال داشتن مجموع خصوصیت های یک وب سایت با محیط  بی آلایش و بومی سازی گردیده، تجربیات کاربری بهتری را برای شما مهیا می‌نماید.

  • ۰۱/۱۱/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی