مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


Go
Go با نام Golang نیز شناخته می‌شود. یک گویش اپ‌نویسی می باشد که بوسیله گوگل/Google در سال ۲۰۰۹ توسعه داده گردیده‌است.طراحی اپلیکیشن در مشهد  برای نرم افزار‌های تحت وب کوچک، API ها و سرورهای وب عالی می باشد و نرم افزار‌هایی که هنگام ایفا شدن بر روی رایانه‌های شخصی متعدد، داده رد‌وبدل می‌کنند را به‌طور اتومات پوشش می‌دهد.
این لهجه با الهام از سود وری و سادگی نسبی پایتون و قدرت C. طراحی شده است. برخی از مشکلاتی که Go برطرف می‌کند، زمان کدنویسی آهسته، وابستگی‌های در اختیار گرفتن نشده، دشواری نوشتن ابزارهای اتوماتیک و توسعه و گسترش لهجه‌های متفاوت می‌باشد.
وب‌تارنما‌هایی که از Go استفاده می‌کنند
Go یکی از جوان‌ترین زبان‌های نرم‌افزار نویسی می باشد که برای رفع نیازهای پروژه‌های تبارک به وجود آمده می‌باشد. شرکت‌هایی که از این گویش برای پیشرفت خود به کار گیری می‌کنند مشمول گوگل، نتفلیکس، اوبر، Twitch، Dailymotion، MongoDB، دراپ باکس و ساند کلود می‌شود.
MATLAB/متلب
متلب یک ابزار تحلیلی آماری هست که به ‌منظور نظارت داده در صنایع مختلفی گزینه استعمال قرار می‌گیرد. به‌طور گسترده در روءیت کرد رایانه و پردازش تصویر نیز آیتم استعمال قرار می گیرد.
میلیون‌ها مهندس و دانشمند در صنعت و دانش گاه از MATLAB استعمال می‌کنند. شما می توانید از MATLAB برای طیف وسیعی از نرم‌افزار‌ها، به عنوان مثال یادگیری عمیق و یادگیری ماشین، پردازش سیگنال و ارتباطات، پردازش تصویر و فیلم، سیستم‌های در اختیار گرفتن، آزمون و اندازه گیری، مالی محاسبات و زیست محاسباتی به کار گیری فرمایید.
وب‌وب سایت‌هایی که از MATLAB استفاده می‌کنند
با به کارگیری از MATLAB میتوانید داده‌ها را تجزیه و تحقیق فرمایید، به توسعه و گسترش الگوریتم‌ها بپردازید و سراغ طراحی برنامه و مدل‌ها بروید. از این لهجه در وب‌سایت‌هایی مانند doubleSlash، AMD، Broadcom، Diffbot، ADEXT و Empatica مستعمل است که البته نسبت به دیگر زبان‌ها و وب‌تارنما‌ها خیلی شناخته شده نیستند.
نتیجه‌گیری
پایتون و جاوا اسکریپت نخست آپ‌ها بسیار پرطرفدار می‌باشند و از آن ها درین فضاها بسیار به کارگیری می گردد. بخش اعظمی از آغاز آپ‌ها از پایتون و جاوا اسکریپت به عنوان چارچوب‌های بک‌اند (پسین) خود به کارگیری می‌کنند. پایتون و جاوا اسکریپت برای یادگیری ریلکس می‌باشند و به همین استدلال بهترین لهجه‌های برنامه نویسی برای یادگیری برای مبتدیان محسوب میشوند. ضمن این، هر دو آن‌ها فرصت‌های شغلی فراوانی برای آنهایی به وجود آورد که در ادامه شغل می باشند.
بدین ترتیب در صورتی‌که درپی تغییر تحول شغل می‌باشید و دوست دارید کار جدیدتان آینده دار باشد، برنامه نویسی با پایتون و جاوا اسکریپت میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
در نوشته‌ی‌علمی به چه شکل برنامه نویس شویم؟ می‌توانید شروع با اصول اولیه نرم‌افزار نویسی آشنا شوید، آنگاه یکی از این گویش های برنامه نویسی آجل دار را برای عمل خود گزینش نمایید.
جاوا و PHP در سازمان‌ها و شرکت‌های گرانقدر بسیار گزینه استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از سازمان چهارچوب وب‌خود را بر پایه ی جاوا و PHP بنا می‌کنند.
R و MATLAB در دنیای تجزیه و تحلیل داده‌ها بسیار دوست داستنی می‌باشند. در شرایطی که می خواهید در تجزیه و تحقیق داده‌ها یا علوم داده توسعه کنید، این لهجه‌ها بهترین‌ها برای یادگیری می‌باشند.
C / C ++ و Go گزینه‌های عالی در تشکیل داد سیستم‌های سرعت بالا و مقیاس پذیر می باشند.
از ۱۰ زبان نرم افزار ‌نویسی آتی دار که در بالا به آن ها اشاره شد، هریک از آنها معایب و مزایای خود را دارا هستند. گزینش هرمورد از آن ها کاملا به مقصود شما و آنچه در آینده قصد تبدیل شدن به آن را دارید، بستگی دارد. براین اساس، پیش از انتخاب زبان خود، بایستی مقصود خود را مشخص و معلوم فرمائید.
باید زبان خود را بر اساس با مورد‌ای تعیین نمائید که سعی در حل آن دارید.
شما می‌توانید با یاری به آنهایی که مستقلا کار می‌کنند یا فریلنسر هستند پول خیر و خوبی دربیاورید. یکسری بازار آنلاین فریلنسری نیز برای استارت وجود داراست که میتوانید برای کار به‌ عنوان یک فریلنسر به یکی‌از آنان رمز بزنید. کشور‌ایران تلنت نیز یک فضای بهتر برای کشف کردن بهترین زمان‌های شغلی است. با مراجعه به وب‌تارنما کشور‌ایران تلنت میتوانید رزومه خود را به صورت آنلاین بسازید و مجال‌های شغلی مختلف را مشاهده و برای ارسال رزومه اقدام کنید.

  • ۰۱/۱۱/۱۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی