مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

what is seo

پوگو استیکینگ یا این که Pogo Sticking اصطلاحی می‌باشد که در زمینه‌ی تکان یوزرها از یک بهره کاوش به فایده دیگر در صفحه نتیجه ها موتورهای کاوش (SERPs) به کار گیری میشود. چون استفاده کننده امیدوار می‌باشد سود ای را که به غرض وی مجاورت خیس میباشد، بیابد. در نمونه پایین پوگو استیکینگ تفصیل داده شده است:

فرض نمایید در ادامه  شایسته ترین وب سایت ساز در گوگل هستید. به لحاظ میرسد اولی بهره به عبارتی سایتی می‌باشد که به آن نیاز دارید.سئو در مشهد بنابراین روی آن کلیک می نمایید. بار گذاری اینترنت‌سایتی که روی آن کلیک کردید، فرصت مجال متعددی ارتفاع می‌کشد و شما از آن صرف لحاظ میکنید. به برگه نتایج بازگشته و روی سایت دوم جانور در حاصل کاوش، کلیک می‌نمایید. وب سایت دوم از فونت خرد به کارگیری کرده و چند تبلیغ مخرب را نیز به اکران نهاده میباشد. گشوده هم سایت را بسته و به سود سوم بازگشت میکنید. این گشت و گذار و تکان در بین حاصل یافت گردیده، به عبارتی پوگو استیکینگ می‌باشد.

اثر منفی الگوریتم پوگو استیکینگ یا این که Pogo Sticking در seo وبسایت

تصویر(2)

تفاوت فی مابین Bounce Rate و Pogo Sticking چیست؟
یوزرها اکثرا Pogo Sticking را با Bounce Rate اشتباه می‌گیرند ولی یک تفاوت عمده در میان آن ها وجود دارد. Bounce Rate به درصد کاربرانیwhat is seo که وارد یک وب سایت میگردند ولی تعاملی با تارنما ندارند اطلاق می شود.

اقداماتی مانند لبریز کردن یک هیبت، کلیک کردن روی یک دکمه یا این که مراجعه به شیت دیگری در سایت شما، باعث تشکیل داد تعامل می‌گردد. Pogo Sticking یا پوگو استیکینگ در سئو چیست؟اگر بازدیدکننده‌ای وارد اینترنت‌وب سایت شما شود و هنگامی را در آنجا بگذراند و هیچ اقدامی به جز تلاوت مطالب و گشت و گذار در صفحات اجرا ندهد، تحت عنوان Bounce Rate احتساب می گردد. از طرف دیگر، پوگو استیکینگ نوع توسعه یافته Bounce Rate می باشد. به این مفهوم که مخاطب وبسایت شما را رخنه‌ کرده و مجددا به شیت نتیجه ها کاوش گشوده می‌گردد و روی سایت دیگری کلیک می کند. در صورتی کاربر به عقب بازگشته و کوشش نماید که کوئری جستجوی خویش را تغییر‌و تحول دهد نیز Pogo Sticking تلقی می‌شود.

انگیزه پوگو استیکینگ یا این که Pogo Sticking شدن استفاده کننده
دلایل Pogo Sticking شدن یوزرها بسیار زیاد هست. بیشترین استدلال آن، ناشی از تجربیات کاربری (UX) بد یا این که زیر بودن چگونگی داده ها در اینترنت‌تارنما است. درپی، دلایل متداولی که باعث پوگو استیکینگ شدن کاربر می گردد، نقل گردیده‌است:

سرعت تحت لود شدن وب سایت: چنانچه بار گذاری شدن یک کاغذ بیش تر از سه ثانیه ارتفاع بکشد، احتمال اینکه مخاطب آن صفحه را رخنه‌ کند بسیار زیاد است.
عدم انطباق محتوا: در شرایطی که محتوای ارائه گردیده برای غرض یوزرها بهینه نشده باشد، یوزرها سایت را رخنه‌ کرده و به فایده آجل در حاصل کاوش، مراجعه می نمایند. گاها استفاده کننده برای اینکه حاصل مطابقت و همخوانی تری با مقصود خویش بیاید، ساختار کوئری جستجوی خویش را تغییر تحول میدهد.
چگونگی ذیل محتوا: درصورتی که فهم و شعور محتوای سایت دشوار بوده یا این که پاسخگوی سوال های یوزرها نیست، دلیلی دیگر است که بازدیدکنندگان، سایت را رخنه‌ نمایند.
عنوان ها Clickbait: در شرایطی که تیتر و محتوای وبسایت به نحوی پیاده سازی گردیده‌است که فقط کلیک اخذ نماید، یوزرها در حین اندکی متوجه این گزینه خواهند شد و مجددا به برگه نتایج کاوش، گشوده خواهند گشت.
رابط کاربری ضعیف: زمانی که سرعت پیمایش در سایت نماید باشد یا این که تبلیغات متعددی اکران داده گردد، استفاده کننده را بدون چاره به شکاف برگه خواهد کرد.
آیا Pogo Sticking یک استدلال جایگاه بندی هست؟
بخش اعظمی از بازاریاب های سئو، بر این نظریه اند که Pogo Sticking عاملی مهم در مرتبه بندی گوگل است البته گوگل این عقیده را پذیرش نکرده و اعلام نموده که از پوگو استیکینگ در الگوریتم مرتبه بندی خویش به کار گیری نمی نماید.

حالا این پرسش مطرح می گردد که آیا Pogo Sticking بر رتبه بندی ارگانیک صفحات وبسایت تأثیر گذار میباشد؟

Pogo Sticking از دلایل محکمی است که آرم دهنده عدم علاقه یوزرها به سایت تان میباشد. به عبارت دیگر، در حالتی که بیشتر بازدیدکنندگان، پس از بازدید تارنما شما، به حاصل کاوش بازگشته و همه تارنما های مو جود در صفحه حاصل کاوش را مرور می نمایند، نشانه این است که سایت، آنچه را که کاربر در‌پی آن میباشد، ارائه نمی دهد. در‌این مواقع، گوگل میتواند تشخیص دهد که چه هنگامی بازدیدکنندگان از وب سایت ها ناراضی می‌باشند و کادر "People also ask " را به اکران در آورد.

پلاگین شناسایی نقص‌ پوگو استیکینگ یا این که Pogo Sticking در بهینه سازی وبسایت

تصویر(3)

از آنجایی که گوگل میل دارد یوزرها تجارب رضایت بخشی از نتایج کاوش داشته باشند، یک کلیک یاور با Pogo Sticking استفاده کننده، علامت واضحی می‌باشد که تارنما موردنظر محتوای قابل قبولی را ارائه نمی نماید. در این مرحله، گوگل سایتی را که سبب ساز جذب مخاطب گردیده به رتبه فراتر ارتقا داده و رتبه وب سایت شما‌را که نتوانسته نیاز های مخاطب را برطرف کند، کاهش می دهد. براین اساس حتی در صورتی‌که Pogo Sticking یک برهان سکو بندی seo نباشد ولی میتواند به صورت بی واسطه بر جایگاه بندی وب سایت، تأثیر بگذارد.

  • ۰۱/۱۱/۱۶
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی