مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

توسعه نرم افزار مبتنی بر ابر: مزایا، پروسه گسترش و هزینه‌ها توضیح داده شد‌ه‌است.
یک‌سری گزارش صنعتی اشاره می‌کنند که با پیشرفت اپ‌های کاربردی موبایل تجاری، ظرفیت ذخیره سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد  و کوشش مسائل مهمی برای بیش تر از 70 درصد از فضاهای کاری دیجیتال می‌باشد. بهترین روش ممکن برای تقابل با چنین معضل‌هایی، رایانش ابری می باشد.
فراموش نکنید که چاره‌های ابری چندتجربه‌ای برای تجارت به ارمغان می‌آورد. تجارب چندگانه آتی پیشرفت اپ میباشد، به ویژه وقتی که با فناوری هایی مانند رایانش ابری، اینترنت اشیا (اینترنت اشیا)، AI/ML (هوش تصنعی/یادگیری ماشین) به عمل گرفته خواهد شد. رایانش ابری تجربه مکالمه و یک پارچه را با برنامه های موبایل ارائه می دهد.
تک تک مزایای نام برده دلایل محبوبیت روزافزون اپ‌های کاربردی رایا پارس ابری فی مابین سازمان‌ها و پرورش پیش بینی شده بازار جهانی نرم افزار‌های مبتنی بر ابر میباشد – 133.6 میلیارد دلار در سال 2020 به 168.6 میلیارد دلار تا سال 2025.
این رویش و محبوبیت برنامه‌های ابری سوال ها زیادی را برای مشاغل و شرکت‌ها تولید می‌کند، به ویژه در زمینه‌ی چگونگی بسط application اپلیکیشن‌های مبتنی بر ابر به طرز صحیح.
بیایید امروز آن پاسخ‌ها را پیدا کنیم! درین نوشته‌ی‌علمی، ما درباره ی چاره‌های کاربردی گوناگون مبتنی بر ابر برای استحصال‌وکارتان کلام خوا هیم کرد، اینکه چه‌طور این راه‌حل‌ها احتمالاً برای شما اثر گذار می‌باشند و به چه شکل می‌توانید یک نرم افزار ابری را به طرز درست تشکیل داد فرمایید.
بیایید به اصول اول بپردازیم.
نرم افزار بر اساس ابر چیست؟
نرم‌افزار مبتنی بر ابر، برنامه‌ای است که به صورت اینترنتی ایفا می شود و دارای اجزایی هست که به صورت آنلاین با بعضی یا کلیه فرآیندهای انجام یافته بر روی ابر، ذخیره و هدایت می‌شود. برای فهم و شعور جزئیات این گزینه، آن را این چنین در لحاظ بگیرید، در برنامه‌های بر طبق ابر، کاربر از طریق یک مرورگر وب یا تلفن همراه با هم تعامل می‌کند. پردازش داده‌ها در اینجا روی سرور روش بدور bae انجام می‌شود و با کمک یک API رئیس می‌شود. دستگاه مخاطب فقط به عنوان یک دستگاه ورودی در اپ ابری عمل می‌کند و در مراحل مهم تداخلی ایجاد کرد نمی‌کند.
یک نرم افزار بر پایه ی ابر با یک نرم افزار مبنی بر وب متعدد است. برای درک ویژگی‌های آن، مهم میباشد که به یک سری ویژگی که بسط اپ ابری را تمجید می‌کنند، نگاهی بیندازیم.
ویژگی های یک نرم افزار مطابق ابر
در بسط برنامه ابری، داده‌های برنامه در زیرساخت ابر ذخیره می‌شود و قادر است تا حدی در خاطر نهفته دستگاه استفاده کننده ذخیره گردد. این بدان معناست که دست‌کم نیازهای دستگاه‌ها برای اجرای اپلیکیشن وجود دارااست.
زیرساخت ابری می‌تواند به طور موقت اطلاعات را در دستگاه کاربر ذخیره کند تا مخاطب بتواند در موقعیت آفلاین به آن دسترسی داشته باشد. زمانی که کاربر دوباره آنلاین شد، برنامه ابری آپ تو دیت می‌شود و داده‌های ساخت شده را از حالت آفلاین در محل ذخیره سازی ابری آپلود می‌کند.
شما میتوانید اپلیکیشن‌های پشتوانه گیری و همچنین سئو داده‌ها، فشرده سازی و رمزگذاری را به عنوان یک استفاده کننده به هر شکلی که می خواهید تنظیم نمایید.
با یاری هر دستگاه متصل به اینترنت، از جمله دسکتاپ، تبلت و موبایل، می‌‌توان به یک نرم افزار ابری دسترسی داشت. این به مخاطب کمک می‌کند تا از ظرفیت‌های مرورگر غیروابسته گردد.
نرم افزار‌های کاربردی مطابق ابر همچنین دسترسی به خدمات محاسبات ابری شخص ثالث را با یک دست سازی API ارائه می‌دهند و وارفته‌تر از یک برنامه وب سفارشی می شوند.
در حال حاضر که دیدیم چه ویژگی‌هایی یک اپ مبنی بر ابر را تمجید می‌کنند، می توانیم به سراغ نوع چاره‌های ابری برای استحصال‌وکارها و شرکت‌های دیجیتال برویم.
اشکال راه حل های مبنی بر ابر در دسترس برای موسسات
فناوری‌های رایانش ابری شامل خدمات و منابع مختلفی مانند پایگاه‌های داده، سرورهای داده، ذخیره‌سازی و غیره میباشد که به وسیله اشخاص ثالث انجام می‌شوند. شخص ثالث به ذخیره رایانه و زیرساخت آن به صورت رایگان یا پولی مجوز می دهد. به طور خلاصه، می توانید سوای نگرانی در زمینه ی تعمیر و نگهداری زیرساخت از خدمات، منابع و فضا به کارگیری نمایید.
چهار نوع متداول استقرار ابری برای مشاغل مو جود می‌باشد:
 ابر سری – این به عنوان یک سیستم وب سری با فضای امن برای نرم افزار‌ها، وب و داده‌ها شغل می‌کند. سرویس ابری خصوصی به وسیله یک شرکت بدون هیچ گونه دسترسی عمومی به کارگیری می‌شود.
. .ابر عمومی – داده‌های موجود در منبع ابر عمومی فقط از طریق یک دستگاه مجاز قابل دسترسی میباشد. ابرهای عمومی معمولاً قیمت و انعطاف پذیری باصرفه را با پردازش داده ارائه می دهند.
 ابر ترکیبی – ترکیبی برای گسترش اپ‌های ابری هم عمومی و هم محرمانه در نظر گرفته میگردد. در اینجا می‌توانید داده‌ها را میان سرویس‌های روی دستگاه و اپ‌های شخص ثالث به همدم اشکال دیگر برای استقرار و بهینه‌سازی توزیع نمائید.
ابر جامعه – استقرار ابر جامعه مشابه ابر سری میباشد، با این تفاوت که در اینجا، اشتراک داده فی مابین دو سازمان (یک سری) می‌باشد. برای مثال، دولت یک سرزمین دارای نصیب‌های مختلفی در درون است که به زیرساخت‌ها و منابع یکسانی نیاز دارند، و اینجاست که ابر جامعه آیتم استعمال قرار می‌گیرد.
می توانید از چاره‌های استقرار ابری بالا برای سرویس‌های کاربردی گوناگون به کارگیری نمائید.
درست مانند خدمات استقرار، راه حل‌های بسط برنامه ابری مختلفی برای شرکت‌ها وجود دارااست. سه چاره اساسی توسعه و گسترش اپلیکیشن بر طبق ابر عبارتند از:
راهکار های پیشرفت اپلیکیشن ابری
اپ به عنوان یک سرویس (SaaS)
SaaS مخفف تشکیل داد برنامه‌های کاربردی ابری با استفاده از مرورگرهای وب و نرم‌افزار‌های تلفن همراه هست. SasS به مشتریان این قابلیت را میدهد که سوای نیاز به پیکربندی یا نصب بر روی دستگاه به اپلیکیشن‌ها به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.
گسترش اپلیکیشن ابری SaaS
مدیر سیستم‌های CRM (رئیس ارتباط با مشتری) و پایگاه‌های داده مشتریان
خودکارسازی خدمات و ثبت نام تولید ها
ارائه ویژگی‌های حسابرسی و ابزارهای آدرس اینترنتی و غیره
به اشتراک گذاری برنامه‌ها و تقویم‌ها روی هم رفته سازمان برای برنامه ریزی رویدادهای بعدی
مدیری اوراق برای به اشتراک گذاری فولدر و همکاری.
تعداد پاره ای از غول‌های فناوری سرمایه گذاری شده در پیشرفت نرم افزار ابری SaaS عبارتند از AWS، Salesforce، Google Apps، Zendesk و غیره.
پلتفرم به عنوان یک سرویس (PaaS)
PaaS به شما قابلیت میدهد تا هر منبع و سرویسی را که برای توسعه یک نرم افزار کاربردی با تکیه بر ارائه دهندگان ابر برای زیرساخت‌ها، سیستم بررسی ها و ابزارهای پیشرفت نیاز دارید، اجاره کنید. این بدان معناست که شما یک پلتفرم برنامه کاربردی (نرم افزار و سخت افزار) را به عنوان سرویسی برای بسط برنامه‌های کاربردی ابری در حیث خواهید گرفت.
پیشرفت نرم افزار‌های کاربردی ابری PaaS می تواند برای آن استعمال شود
سیستم‌های دلیل
زیرساخت در اکنون اعمال پایگاه داده
ابزارهای توسعه و گسترش
فی مابین افزار
بعضا از پلتفرم‌های ابری رایج PaaS عبارتند از Openshift، Windows Azure و Heroku.
زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS)
در سرویس‌های ابری IaaS، ارائه‌دهنده ابری شما تک تک زیرساخت دستیابی‌وکار شما، به عنوان مثال شبکه، سرور، ذخیره‌سازی و تجسم را رئیس می‌کند. این زیرساخت را می اقتدار بوسیله یک ابر سری یا عمومی مدیر کرد. علاوه بر این، خدمات ابری IaaS، همدم با کنترل منابع، خدمات اضافی زیادی را برای توسعه و گسترش نرم‌افزار بر پایه ی ابر ارائه می‌کند، مانند:
فاکتور تفصیلی
ردیابی
ابزارهای انعطاف پذیری (بازیابی حامی و تکرار)
دسترسی به گزارش
ابزارهای امنیتی (انطباق PCI-DSS، پروتکل های رمزگذاری داده ها)
تعادل بار
خوشه بندی

  • ۰۱/۱۰/۲۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی