مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

امروزه نرم افزار های قسمت جامعی از زندگی مردم را فرا گرفته اند به همین منظور امروز می خواهیم در ارتباط نصیب مهمی از طرح ریزی با شما کلام کنیم.

داشبورد اپ چیست؟
در معمولی ترین وضعیت داشبورد نرم افزار را به برگه ای می‌گویند که اصلی ترین بخش ها و اطلاعات را نمایش می دهند طراحی اپلیکیشن در مشهد  و به صورت کلی داشبورد در نرم‌افزار به گونه ای طراحی می شود تا دسترسی به مهم‌ترین داده ها،عملکردها و….یک مرور یا گزارش کلی در دست مخاطب قرار دهند همچنین معمولا داشبورد اپ ،شیت اصلی آن نرم‌افزار هست.

کلاً مقصود از طراحی داشبورد در اپلیکیشن های تلفن همراه ،مشاهده قسمت های اصلی نرم‌افزار به وسیله مخاطب میباشد تا در کمترین مجال و به وا رفته ترین نحوه ممکن به قسمت مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

اجزای مهم داشبورد در نرم‌افزار های موبایل:
با دقت به کاربرد اپلیکیشن طراحی داشبورد نیز قادر است متفاوت باشد کلیه داشبورد ها به صورت قسمت بخش طراحی میشوند رایا پارس که با تمرکز به حوزه کاری نرم افزار، این بخشها می‌تواند تغییرکنند و اجزای این کاغذ می‌تواند شامل بخشهای مختلفی مثلا: اطلاعات کاربری،بخش اعلان ها،گزارشات و… باشد.

داشبورد مدیریتی چیست و چه ویژگی هایی داراست؟
جمعاًًَ برا ی تمجید عبارت داشبورد مدیریتی،شروع باید مضمون‌ واژه و کلمه داشبورد را شعور کنیم به طبع پس از شنیدن واژه داشبورد اکثری از ما به یاد داشبورد اتومبیل میافتیم داشبورد خودرو نیز به عنوان یک پنل در اختیار گرفتن هست که پارامترهایی مانند سرعت،معیار سوخت و….فارغ از نقص‌ در رانندگی به راننده آرم میدهد application داشبورد مدیریتی نیز به همین معناست یعنی مدیران سازمانی میتوانند با در چنگ داشتن یک داشبورد مدیریتی سوای اینکه اختلالی در دستیابی و کارشان ایجاد کرد خواهد شد اطلاعات مفیدی از تجارت خود داشته باشند.

در اکثر مواقع داشبورد های مدیریتی به طوری طراحی می‌شوند که مدیران سازمانی در یک نگاه بیشترین اطلاعات را دریافت کنند. به طبع مدیران و صاحبان تجارت ها بایستی بدانند چه اتفاقاتی در تجارتشان صورت می دهداین مورد بایستی در صورتی باشد که خدشه ای به عملیات روزانه آن‌ها وارد نشود.

مزایای داشبورد مدیریتی:
1_بررسی تلاش سازمان:با دقت به اپ از پیش تعیین شده و ایفا اقدامات مناسب براساس آن.

2_بهبود ارتباطات درون سازمانی وبررسی سعی نیروی کار:داشبوردهای مدیریتی ابزار های مناسبی برای تفحص تلاش پرسنل میباشد.

3_صرفه جویی در وقت:درصورتی که مجموع اطلاعاتی که نیاز دارید در یک صفحه نمایش داده شود،حتما در زمان شما برای پژوهش آن‌ها و وارد کردن اطلاعات جدید و ساخت گزارش صرفه جویی خواهد شد.

4_افزایش همت پرسنل:در حالتی‌که پرسنل بدانند که سعی آن‌ها به طور اتوماتیک رسیدگی می شود تلاش خود را ارتقا می دهند تا بتوانندترفیع بگیرند با داشبورد مدیریتی می توانید شایستگی های مو جود در سازمان خود را پیدا نمائید و واحد سنجش مشارکت آنها را بالاتر ببرید.

5_سودآوری بیشتر:حتما زمانی گزارش همگی بخش های سازمان برای شما نمایش داده خواهد شد شما به عنوان یک مدیرمی دانید کدام بخش کوشش ضعیف تری داراست و برای بهبود آن طراحی برنامه میکنید تا به این شکل بهره آوری بیشتر داشته باشید.

اشکال داشبورد مدیریتی:
حتما می دانید که 3مدل مهم در طراحی داشبورد مدیریتی وجود دارااست.

_داشبورد عملیاتی:
داشبورد عملیاتی به مدیریت این قابلیت و امکان را می‌دهد تا به راحتی مشاهده کند حال چه اتفاقی در فعلا صورت دادن است.

_داشبورد تحلیلی:
این مدل از داشبورد های اپ به مدیر این امکان را میدهد تا به دید بدیهی و مشخصی از روند کارایی و خطاها احتمالی داشته باشند.

_داشبورد استراتژیک:
این داشبورد به مدیر سازمان این قابلیت را می دهد تا اهداف مهم و استراتژیک خود را از طریق KPI پیگیری کند.

همان گونه که دریافتید یکی‌از بخش های اصلی در طراحی برنامه همین داشبورد نرم‌افزار هست که به مدیران یک سازمان این قابلیت و امکان را می دهد که به طور کامل و به یک نگاه سازمان و پرسنل خود را زیر لحاظ داشته باشند البته طراحی اصولی و دقیق داشبورد باید توسط افراد کاربلد و خبره در تیم های ساخت سایت و نرم افزار صورت گیرد تا بتواند فایده خیر و خوبی را ارائه دهد.

یکی‌از سایت هایی که می تواند به شما در ارتباط طراحی وب سایت و اپ کمک کند وبسایت مهر هشتم هست.
در شرایطی که بخواهیم به تعدادی از تولیدات مهرهشتم اشاره کنیم می توانیم از برنامه های جالب و کاربردی ، برای سوپرمارکتها ،رستوران ها،تولید ها فرهنگی،نیازمندی ها و فروشگاه های آنلاین اشاره کرد.

مهر هشتم برای تشکیل داد تجارت تازه ایده های زیادی داراست برای مثال تجارت های کوچک و پرسود ، آغاز کسب و کار از صفر ، رئیس استخراج وکار (برای ثبت آگهی رایگان، اینجا کلیک کنید) از شما طرفداران خواستاریم که با دنبال کردن مهرهشتم از این نظر ها، به کارگیری نمائید و در صورتی هم ایده جدیدی دارید با ما دربین بگذارید تا پس از تحقیق توسط گروه فنی آن ایده را در معرض رویت کرد عموم بگذاریم تا تمامی از آن  به کارگیری نمایند ما آمده ایم تا تجربیاتمان را در دست سایر افراد بگذاریم و از تجارب دیگر افراد به کار گیری نماییم تا بتوانیم عوام مردم را برای پیشرفت تجارت و بهبود وضعیت معیشت امداد رسانیم.

  • ۰۱/۱۰/۲۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی