مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


فراگیری روش طراحی اپ با کاتلین مزیت های بسیار زیادی را در ادامه داراست، به دلیل آن که گویش برنامه نویسی کاتلین به عنوان یکی از بهترین زبان ها در مورد طراحی اپلیکیشن محسوب میشود که بوسیله شرکت جت برینز به سراسر جهان معرفی گردید. طراحی اپلیکیشن در مشهد علاوه براین برنامه نویسان روسی این گویش کاربردی و پر اسم و رسم که فعلا جزء یکی از کار کشته ترین زبان های دانا محسوب می شود را توسعه و گسترش دادند و عالی می‌باشد بدانید که پیش از معرفی شدن زبان اپلیکیشن نویسی کاتلین همگی برنامه نویسان به منظور طراحی کردن تارنما زبان جاوا را آیتم استفاده قرار می دادند. تا اینکه در سال 2011 گویش کاتلین بدون داشتن پشتیبان خاصی به عنوان یک گویش ثابت شناخته شد که یادگیری آن وا رفته و سهل و آسان بوده و دارای کاربردهای فراوانی میباشد و طراحی برنامه با کاتلین مثلا دیجی محصول رواج بسیار زیادی پیدا کرد.

ساخت اپ با کاتلین
یکی از سوالاتی که برای بخش اعظمی از افراد پیش می آید این هست که چرا همه برای طراحی اپ با کاتلین اقدام می کنند رایا پارس و در پاسخ باید گفته شود که ویژگی های منحصر به فرد آن سبب گردیده است تا در موضوع طراحی اپ به کار گرفته شود. یکی مهم‌ترین ویژگی های کاتلین این است که با نرم افزار نویسی جاوا سازگاری دارد، در واقع همین ویژگی تعداد زیادی از افراد را برای یادگیری آن ترغیب کرده است. همچنین در مقایسه با جاوا از سرعت بالاتری بهره مند بوده و به شما این قابلیت را می دهد تا اپ های اندرویدی بسیار دیدنی را به وجود آورید، در کاتلین کارکشته به نوشتن کدهای هویدا تر و موثرتری خواهید بود و علاوه بر متن باز بودن آن قابلیت وapplication امکان مبدل کردن کد های جاوا به کاتلین بدون اینکه به تعمیر نیاز داشته باشند وجود خواهد داشت.

ساخت اپ با کاتلین
طراحی اپلیکیشن با کاتلین یکی‌از مهمترین  و اصلی ترین کاربرد های  این  زبان میباشد که در حالتی که قصد دارید لهجه نرم افزار نویسی پرکاربرد کاتلین را خیال و خاطر بگیرید می بایست مجال زیادی را برای این زمینه در حیث بگیرید. ولی آن تیم از افرادی که با لهجه جاوا آشنایی کامل دارا هستند در کوتاه ترین فرصت می توانند طراحی اپ با  کاتلین را خاطر بگیرند، برای اینکه بتوانید  این زمینه را خوب ادراک فرمایید خوب هست بدانید که هر دو گویش دارای ساختار یکسانی هستند.  تنها تفاوتی که دربین هر دو وجود دارد چگونگی کد نویسی آن خواهد بود و یادگیری کاتلین برای عده ای که خیلی بهتر لهجه جاوا را می دانند درست شبیه نوشتن زبان فارسی به طور فینگلیش است . به علاوه باید بگوییم که اگرچه شیوه کد نویسی با تغییراتی همدم بوده می‌باشد، ولی کد ها خیلی کوتاه شده اند، مثلا برخلاف جاوا در کاتلین می توان بای را به جای به امید دیدار نوشت. 

توصیه طراحی اپلیکیشن با کاتلین
 هزینه طراحی برنامه با کاتلین مناسب می‌باشد و از آنجایی که بسیار سریع و آسان میباشد به همین جهت در مبحث حفظ برای افراد شرایطی را آماده می کند تا در مسائل مربوط به مالی صرفه جویی نمایند. با تمرکز به تجربیات برنامه نویسان در طراحی برنامه با کاتلین مشاهده شده است نسبت به موارد مشابه با باگ بسیار کمتری روبرو می گردند، به دلیل اینکه در مقایسه با سایر زبان ها کدهایی که درج شده اند خیلی پر‌نور تر و فشرده تر هستند. شناسایی این نرم‌افزار درست در طی عده نرم افزار اجرا میگیرد ، از این رو توسعه و گسترش دهندگان قادرند پیش از به جاری ساختن درآمدن پروژه برای برطرف کردن خطاهایی اقدام نمایند که جان دار هستند و مجموعاَ می اقتدار ذکر کرد که مناسب بودن بها طراحی اپ با کاتلین باعث شده تا همگی افراد آن را توصیه دهند.  
مهمترین دلایل استفاده از کاتلین برای طراحی برنامه
در زبان کاتلین کد ها مختصر هستند و کدها هیچ گاه ناخوانا نخواهند شد، به این مضمون‌ که نیازی نیست شما زمان زیادی را برای کدنویسی صرف نمایید، در بهره منجر می‌شود طراحی اپ با کاتلین تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می کند. از دیگر دلایل گزینه به کار گیری قرار دادن زبان کاتلین برای طراحی و ساخت اپ این میباشد که اپلیکیشن ها ایجاد شده در آن کیفیت بسیار بالایی دارا‌هستند و همچنین گروه گوگل این زبان را به صورت تماما رسمی نگهبانی می کند. خالی از لطف نیست بدانید که گوگل کاتلین را به عنوان زبان نرم افزار نویسی توسعه و گسترش اپلیکیشن های اندرویدی انتخاب می نماید و با تمرکز به اینکه طراحی آن به صورت درخشان ایفا گرفته بی شک نرم افزار های اندرویدی را به طور جالب و سریع پیشرفت خواهد بخشید.  

     
سخن نهایی
همانطور که قبلا اشاره کردیم طراحی اپ با کاتلین مزایای فراوانی دارد که یک کدام از مهم ترین آنان این هست که هنگام اجرا از سرعت بسیار بالایی بهره مند میباشد و در این زبان ارورهای آزار دهنده کنار نهاده خواهند شد. اما در صورتی‌که که ما یحتاج باشد نرم افزار نویس قوی به تمجید کردن پارامتر null می‌باشد و برنامه نویسان از این لحاظ با آرامش بیشتری طراحی برنامه و پیشرفت آن را اجرا می دهند. یکی‌از از سایر از مزایای به شغل تصاحب کردن کاتلین برای ساخت اپلیکیشن داشتن حجم پایین کتابخانه های به عمل رفته در آن میباشد و دوران توده نرم افزار در مقایسه با زبان جاوا بسیار پرسرعت و سریع تر گردیده است. علاوه براین در طراحی اپلیکیشن با کاتلین باید اشاره کرد که این لهجه با کتابخانه های جاوا دارای هماهنگی بوده و کد هایی که در آن گزینه به کارگیری قرار گرفته می‌باشد نسبت به زبان جاوا  خیلی کوتاه تر و مختصرتر میباشند.

  • ۰۱/۱۰/۲۵
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی