مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

گوگل به زودی درخواست خواهد کرد که نرم‌افزار های نو منتشر شده در Play Store به جای فرمت APK از فرمت Android App Bundle یا AAB به کار گیری کنند.


چرا این اصلی می باشد؟ عالی، در حال حاضر تنها Google Play Store از Bundles App پشتیبانی می کند. و بله Amazon Appstore کهطراحی اپلیکیشن در مشهد مغازه پیش فرض اپ های Android در ویندوز ۱۱ خواهد بود از این فرمت پناه نمی کند. همچنین مغازه های نرم افزار شخص ثالثی که بطور ساکن در به روز اندروید ۱۲ دفاع می گردند، هم از این فرمت حمایت نمی کنند.

البته گوگل Bundles App را به عنوان یک به روز ارایه می دهد. این قالب در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و روشی برای ارائه به روزرسانی های کوچکتر به کاربران هست. سرورهای فروشگاه نرم افزاری Play گوگل میتوانند تنها پوشه های مختص لهجه مخاطب، وضوح تصویر دستگاه و منابع اضافی برای دستگاه خاص شمارا شناسایی کرده و یک APK بهینه شده را صرفا برای شما ایجاد می کنند که حجم کمتری خواهد داشت. متاسفانه ولی این فایل در حالتی که برای کسی ارسال شود شاید روی دستگاه مختلف آن خیلی خوب کار نکند. (به طور معمول، APK باید روی دستگاه های گوناگون عمل کند و منابعی را هم که شما نیازی ندارید را مشمول میشود).

این کلیپ میتواند تا حدودی به شما توضیحات خیر ارایه کند:

بعضی از ویژگی های جذاب اعتنا تر که توسط Bundles (پکیج ها، بسته ها) ارایه می گردد، این می باشد که می قدرت یک برنامه را به قطعات تقسیم کرد.رایا پارس  یک بازی را تصور کنید، اکثری از عده ای که آن را امتحان می کنند از مرحله نخستین عبور نمیکنند، پس چرا تمامی بایستی مجموع دیتای بازی همان نخستین دانلود شود؟

با Play Asset Delivery مرحله آینده را صرفا در صورت ضرورت میتوانید دانلود نمائید. فروشگاه Play متوجه شود که کدام مختصات برای دستگاه شما بهترین هست. از جمله بازی قادر است بدون نیاز به بافت های با وضوح بالا در یک دستگاه منزلت تحت دانلود شود که باعث کاهش بیشتر حجم بازی می شود.

طبیعتا قالب App Bundle منبع باز می باشد، براین اساس فروشگاه های دیگر می‌توانند آن را قبول کنند. بسیاری از توسعه دهندگان قبلاً از آن به کارگیری کرده اند.application  نزدیک به ۱۰۰۰ نرم‌افزار برتر Play در قالب ارایه Bundles شده اند. مجموعاَ، بیش تر از 1 میلیون نرم‌افزار در قالب Bundle در دسترس است. ساختن APK و بسته نرم افزاری Android نیز پروسه دشواری نیست، فقط با تعدادی کلیک در ابزار اساسی (برای مثال Android Studio ، Unity ، Unreal Engine و سایر ابزارها) این کار اجرا شود.

و این فقط روی اپ های نو تأثیر می گذارد. به هر حال، برنامه های جانور می توانند همچنان به صورت APK به روزرسانی شوند.

نظر شما درباره این تغییر در آستانه ارایه اندروید ۱۲ چیست؟ به نظر می‌رسد گوگل عملکرد دارااست تا دستگاه های ارزان بتوانند بهترین سعی را داشته باشند. ندای خیالی برای توسعه نفوذ با رهبری ساندارپیچای هندی که فقر را با پوست و اسخوان حس کرده است.

  • ۰۱/۱۰/۲۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی