مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات کاربردی طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در مقاله پیشین توضیح دادیم که اپلیکیشن چی است و امروز قصد داریم راجع‌به نرم‌افزار‌ها در فضای مشاغل حرف کنیم و اینکه آیا شما هم باید به فکر ساختن یک اپ تلفن همراه برای حصول‌و‌عمل خودتون باشید؟اگر  فکر‌می‌کنید‌ نرم‌افزار، تنها اختصاصی برندهای معروفی مثل دیجی‌جنس و دیوار میباشد، بایستی بگم این روزها مشاغل کوچک و معدل به ندرت ​​فهم و شعور می کنند که یک استراتژی فروش در برنامه‌ها قادر است گاهی بیشتراز یک وب‌وبسایت مناسب،طراحی اپلیکیشن در مشهد  فروش به‌یاور داشته باشد. این روزها خیلی از مشاغل کوچک نیز که مخاطبینشان به طور روزانه با آن ها در تعامل هستند، برنامه‌های خودشان را فعال سازی کرده‌اند، از یک کافی‌شاپ گرفته تا استخرها و غیره
معمولا شرکت‌ها وقتی می‌خواهند بازاریابی خود را به سطح بالاتری ارتقاء دهند از اپلیکیشن های گوشی به کارگیری می‌کنند.

برای این‌که دقیق‌تر با مزیت‌های داشتن نرم افزار آشنا بشیم، 6 ویژگی برتر به کارگیری از این پلتفرم رو با هم مرور می‌کنیم.
6 ویژگی برنامه برای بیزنس ها
همیشه در دسترس
در آمریکا آمارها نماد میدهد که یک آمریکایی روزانه به طور معمول بیشتراز دو ساعت از فرصت خود را با گوشی می گذراند، البته این آمار رایا پارس به طور دقیق در کشور ایران وجود ندارد، ولی به احتمال قریب به یقین از این مقدار بالاتر هست. اگرچه احتمالاً به کارگیری از تعداد انگشت‌شماری از اپلیکیشن‌ها بخش عمده این فرصت را تشکیل می دهند ولی شاید دیدنی باشد بدانید که صرف کار کاربر با تلفن همراه، برای استخراج‌و‌فعالیت شما مزیت است.
به لحاظ شما چه علتی دارااست؟
اولین و معمولی ترین بهره، دیده شدن شما به وسیله مشتری میباشد. این ویژگی شما‌را به صورت شبانه روزی از طریق نوتیفیکیشن و غیره به مشتری آرم می دهد و نهایتا احتمال فروش بالا رود.
بازاریابی و تاثیر گذاری بی واسطه
برنامه‌ها عملکردهای بسیاری ارائه میدهند: برای مثال آن ها می توانند اطلاعات عمومی برند، محصول ها، ایونت‌ها، قیمت‌ها، فرم های رزرو ، فیلترهای جستجو ، حساب‌های کاربری ، ارسال پیام بدون واسطه و موارد دیگر را ارائه دهند. یک کدام از مطرح ترین مزایای داشتن یک نرم‌افزار تلفن همراه این میباشد که می‌قدرت تک تک اطلاعاتی که ما یحتاج می‌دانید را از طریق نوتیفیکیشن‌ها در دست مشتریان خود قرار دهید، به عنوان مثال فروش ویژه و تبلیغات و کمپین‌ها و غیره
بعد از این‌راه تعامل بدون واسطه نیز به دور از دسترس نخواهد بود و هر مجال منطقی باشد به راحتی می توانید تولید ها و خدمات و وضعیت ویژه خرید و غیره را به مشتریان یاد‌آوری فرمائید.
تشخیص و حفظ مشتری دارای تعهد
با نرم افزار میتوانید به طرز وا رفته و جدیدتری به‌ جای روش‌های application سنتی و قدیمی، اطلاعات مشتریان دارای مسئولیت خود را توده‌‌آوری و خیلی دقیق‌‌تر کمپین‌ها یا ایونت‌ها و غیره را ایفا و بازرسی نمایید.
دانایی از برند Brand Awareness
نرم افزار می‌تواند به" شما کمک زیادی داشته باشد، طبق تحقیقات برند اویرنس، قادر است تا 20 برابر، فروش شما را ارتقا دهد. واقعیت می‌اقتدار یک اپلیکیشن تجاری تلفن‌همپا به دو بخش تقسیم کرد:
طراحی ظاهری قشنگ و رابط کاربری اصولی، که سبب می شود کاربر ارتباط بیشتری برقرار کرده و برای بازگشت به اپ شم بدی نداشته باشد یکی موردها اصلی نیز سئو و بروز رسانی به موقع آن برای مخاطبین میباشد که موجب محافظت بیشتر مراجعین مخصوصا کاربران جدید می گردد.
تاثیر گذاری محتوا و تلاش برند، چیزی که منجر عکس‌العمل مناسب استفاده کننده میگردد اولا به راحتی به کارگیری و زیبایی اپ مرتبط هست و دوما این که برند به عنوان صاحب نرم‌افزار چه برنامه ای برای مخاطب خود دارد به کارگیری از ویژگی های نسخه برداری رایتینگ در خود نرم‌افزار و نوتیفیکیشن ها یک کدام از تاثیرگذار ترین مفاد در‌این حوزه میباشد.
برای آشنایی با طراحی رابط کاربری سفارش می‌کنیم نوشته‌علمی طراحی رابط کاربری را تفحص نمایید.
 رقابت خارج شوید!!
این روزها هنوز در سطح کسب‌و‌کارهای کوچک، به‌ندرت نرم افزار‌ها دیده میشوند و اینجاست که می توانید با یک استراتژی عالی، جلوتر از رقبا تکان کنید.
رشد وفاداری مشتری
با وجود تمامی تبلیغات جان دار، مثل بنرهای محیطی‌، بیلبوردها ، تابلوهای چشمک‌زن، تراکت‌ها، بنرهای وب‌وبسایت، تبلیغات اینستاگرامی و ... جای خالی یک ارتباط بدون واسطه، اثرگذار و صمیمانه همیشه خالی‌ست زیرا متاسفانه به خاطر تبلیغات بلندمرتبه‌ای که هر روز در محیطهای گوناگون، در معرض مخاطبین قرار میگیرد کم کم این مدل تبلیغات تأثیر خود را بر روی مشتری از دست میدهند.

  • ۰۱/۱۰/۱۹
  • شایلین عباسی

رایا پارس

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی